Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Idag gled man fram pÄ den norrlÀndska motorvÀgen i sin premiumtysk .
![]()
Tycker dom fÄtt till den bÄa fÀrgen riktigt bra. Den Àr nog lite mörkare Àn pÄ den tidigare bilden men den skiftar ju under olika ljusförhÄllanden. PÄ denna bild Àr den ganska nÀra verkligheten hur den upplevs just nu i molnigt vÀder.BlÄfÀrgen ser riktigt trevlig ut. Jag tycker annars att den ser sÄ ljus ut pÄ en del bilder. Upplever du den för ljus ibland eller Àr det ungefÀr som pÄ din bild?
wow Leo!
wow Leo!
sÄ rÀtt pÄ choko-krokot!
big grattis!!
Lite lyxigare Àn Leos gamla kossa.Fel band och fel fÀrg!
jo förvisso,men jÀdrans snygg kombo,,,Fel band och fel fÀrg!
Vad sÀger B-unit om denna? Lite annorlunda logga(JET TEAM), 500st tillverkade.
![]()
![]()
Dom listade över 140k sÄ det Àr vÀl helt okej pris?Dessa Àr helt okey tycker jag (den du la upp finns ju pÄ blocket ska vara frÄn 2015 enligt anonnsen) Men för det priset sÄ ska det vara minst med ViklÄs.
Om jag minns rÀtt sÄ finns det 3 varianter av dom JET TEAM En med GMT sÄ dÀr blir det 3
Sen vad B-unit Àr vet jag inte Twitter, Insta, Fb ?Ev sÄ kan nÄgon upplysa mej om detta
//Simon
RÀtt strap för den ultimata savann-looken. Sannolikt vanligt brunt oem kalvband som patinerats lite samt mÄlats brunt över kontraststickningen för att inte ta för mkt fokus/se för fin ut i filmen. Ser förutom kontraststickningen exakt ut som oem pÄ form och padding av det man ser. Inte sÄ mkt skillnad pÄ breitlings vanliga bruna fÀrg och hirsch dito som heavy calf (kalv) och capitano (alligator) som Àr gjorda för att ersÀtta oem.jo förvisso,men jÀdrans snygg kombo,,,
Den dÀr bilden matchar din avatar braNÀ matlagning Àr mer yojimbo-land
utmÀrkt foodprepper
![]()
all blackmetalDen dÀr bilden matchar din avatar bra![]()
Hail Satan.all blackmetal![]()
Trodde det var Dregen du hade dÀr..all blackmetal![]()
kan ja tro,,din lille lasse-stefanz dyrkareTrodde det var Dregen du hade dÀr..
stopp lite nu ,,vÀrva gÀrna Leo,men travolta Àr ju en Àkta flyboyEtt annat tips till Breitlings nya Àgare. Sparka Àrkenöten Travolta och vÀrva mr DiCaprio frÄn TAG. Han hör verkligen inte hemma hos TAG.
![]()
Dom listade över 140k sÄ det Àr vÀl helt okej pris?
Sen kan man alltid pruta500 exemplar
NÀ men jag tycker dom Àr grymt snygga, japp tre varianter, stÀmmer bra! Men jag gillar denna bÀst.
![]()
Det var den infon om listpris som jag fick nÀr dom komVet inte vart du fick fram 140K pÄ denna modell men men ?
dom Àr fina dom med men dÄ dom svenska AD inte kunde fÄ hem dessa frÄn Breitling fabriken.
Personligen tycker jag den med gula siffror i den yttre ringen 1 sen 2 den med dom grÄa
Priserna som Àr listade Àr förhandlings barasÄ det Àr lugnt
HÀr har du en pÄ ebay ---> http://www.ebay.co.uk/itm/Breitling...673609&hash=item569651f153:g:YA8AAOSw2gxYwxFc
//Simon
Det var den infon om listpris som jag fick nÀr dom kom
RĂ€tt eller fel har jag ingen aning om!
Den med gula siffror Àr ocksÄ fin men föredrar sjÀlv den med grÄa.
Den pÄ ebay var ocksÄ rÀtt dyr
Skulle jag fÄtt en sÄdan för 60 skulle det vara nice!
Missade denLa till en lÀnk till i den trÄden
lÀgger den hÀr med --> https://www.ebay.co.uk/itm/MB01109L-BD48-227S-BREITLING-CHRONOMAT-44-BLACKSTEEL-BRAND-NEW-MENS-WATCH/391675444529?_trkparms=aid=222007&algo=SIM.MBE&ao=2&asc=49138&meid=814c1b9adac34e45ba41ccdf6b797dcd&pid=100623&rk=2&rkt=6&sd=371889140051&_trksid=p2047675.c100623.m-1
//Simon
Àr svarta index pÄ modellenMissade den
Ăr det samma klocka? Det ser ut som svart siffror?
Inget dÄligt tapp frÄn listpris pÄ en sÄ ny klocka. Urk.La till en lÀnk till i den trÄden
lÀgger den hÀr med --> https://www.ebay.co.uk/itm/MB01109L-BD48-227S-BREITLING-CHRONOMAT-44-BLACKSTEEL-BRAND-NEW-MENS-WATCH/391675444529?_trkparms=aid=222007&algo=SIM.MBE&ao=2&asc=49138&meid=814c1b9adac34e45ba41ccdf6b797dcd&pid=100623&rk=2&rkt=6&sd=371889140051&_trksid=p2047675.c100623.m-1
Under 60 K
//Simon
Missade den
Ăr det samma klocka? Det ser ut som svart siffror?
jo förvisso,men jÀdrans snygg kombo,,,
stopp lite nu ,,vÀrva gÀrna Leo,men travolta Àr ju en Àkta flyboy
Vackert!, det finns lite hopp för dej,,,Nu kan jag Àntligen posta hÀr igen!
![]()
Skönt att vara tillbaka!![]()
Varför ingen Leo dÄ? Det Àr en E13360. Det Àr den modellen som kallas Leo och bars av Leo, precis som vissa Daytona kallas Newman, gmt sophia loren etc. Kul smeknamn mÄste Àven vi bratteÀgare fÄ ha.Förvisso, men ingen Leo.