• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_2829.JPG

Var lite velig till valet av vit tavla dÄ jag tidigare endast haft svart och blÄ, men ibland ska man vÄga
Det gjorde du rÀtt i!

Toppluva? För mig ett helt okÀnt ord. Jag Äker tÄg... Eller ja, jag sitter i ett stillastÄende tÄg. Kul. Ser kallt ut pÄ utsidan dock
IMG_20171116_081857.jpg

Har insett att glaset Àr mkt tydligare pÄ Skyracern jÀmfört med andra Brattar, iaf nÀr man ser den pÄ bild. Upplever du det i verkligheten ocksÄ eller Àr det en illusion pÄ bilderna?

Den har ju AR pÄ bÄda sidor ocksÄ eller hur?

Har insett att glaset Àr mkt tydligare pÄ Skyracern jÀmfört med andra Brattar, iaf nÀr man ser den pÄ bild. Upplever du det i verkligheten ocksÄ eller Àr det en illusion pÄ bilderna?

Den har ju AR pÄ bÄda sidor ocksÄ eller hur?
Gissar att den har ar pÄ bÄda sidor. Tycker den Àr lika bra som andra Breitlings

NÄn i brattetrÄden som sitter och ugglar pÄ ett matt 20mm törnspÀnne? Inget ebay-krafs. ;) Jag mÄr ju lite dÄligt varje gÄng jag tittar pÄ mitt hadley roma-spÀnne som jag satte pÄ alligatorn till Leo.

Hej pÄ er, jag vet inte om jag hamnat i rÀtt trÄd...men det kÀnns sÄ :)
Jag skulle bara vilja visa min senaste Breitling. En förhÄllandevis lite unik pjÀs med en lite unik historia och för sin Älder ett unikt skick.
Breitling Emergency Gripen. Fullset, full dokumentation och i mint condition/(Unworn)
Gripenklockorna bestÀlldes av Saab AB (Defence and Security) och levererades av Breitling runt Ären 1999-2000.
En av dessa levererade klockor skulle till Breitling för service nÀr den "försvann" pÄ vÀgen. FörsÀkringsbolaget Zurich Insurance skulle ersÀtta klockan varpÄ en ny klocka skulle levereras frÄn Breitling. Ursprungsklockan dök plötsligt upp igen varpÄ den "Nya" löstes av den pÄ försÀkringsbolaget som "Àgde" Àrendet runt 2007. Klockan rÀknades dÄ som uttagen 2007 av Breitling varpÄ de tvÄ första servicarna ingick. Den hÀr personen lÄste in klockan i sitt kassaskÄp 2007, plockade ut den 2010 och 2012 för att serva den enligt Breitlings rekommendation varpÄ den lÄstes in igen. I Är i juni 2017 plockades klockan ut ur sitt kassaskÄp igen för att skickas pÄ service. Alla tre servicar Àr gjorda i Schweiz (Breitling Grenchen).

Trevligt att fÄ Àga en sÄn...men jag brottas nu med tanken om att anvÀnda den, eller lÄta den fÄ ligga kvar i sin box för att behÄlla den i det fantastiska skick den Àr i. :-D

Bilagor

• MRT_0167.JPG
    MRT_0167.JPG
    73 KB · Visningar: 64
Tillbaka
Topp