Det gjorde du rÀtt i!![]()
Var lite velig till valet av vit tavla dÄ jag tidigare endast haft svart och blÄ, men ibland ska man vÄga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det gjorde du rÀtt i!![]()
Var lite velig till valet av vit tavla dÄ jag tidigare endast haft svart och blÄ, men ibland ska man vÄga
AlltsÄ som skÄning sÄ kan det dÀr lika gÀrna vara en skÀmtbildFast? Lite spÄrigt pÄ eftermiddagen bara. Eller som ni skulle kalla det: snökaos.
![]()
AlltsÄ som skÄning sÄ kan det dÀr lika gÀrna vara en skÀmtbild
Eller sÄ kanske den sitter som gjuten pÄ mig nu.Jag hade en Colt och en Leo med UTC. Nu Àr det Banditen som gÀller!![]()
Eller sÄ kanske den sitter som gjuten pÄ mig nu.![]()
Leon frÄn k&s.Vilken?
Trodde du skulle sÀga "vi sÀtter inte pÄ vinterdÀcken förrÀn i januari"Inget skÀmt, men vi sÀtter pÄ vinterdÀcken i tid sÄ vi slipper fastna.![]()
Leon frÄn k&s.![]()
Nej inte din gamla, denna Àr utan UTC.Bra dÀr! Men det Àr vÀl inte men gamla?
Nej inte din gamla, denna Àr utan UTC.
Samtidigt i Malmö...AlltsÄ som skÄning sÄ kan det dÀr lika gÀrna vara en skÀmtbild
Toppluva? För mig ett helt okÀnt ord. Jag Äker tÄg... Eller ja, jag sitter i ett stillastÄende tÄg. Kul. Ser kallt ut pÄ utsidan dock
Toppluva? För mig ett helt okÀnt ord. Jag Äker tÄg... Eller ja, jag sitter i ett stillastÄende tÄg. Kul. Ser kallt ut pÄ utsidan dock
![]()
![]()
Nytt pÄ g?DÄ denna KANSKE lÀmnar forumet imorgon sÄ tÀnkte jag bjuda pÄ nÄgra sista bilder.
![]()
![]()
![]()
Vacker. Titan?
Gissar att den har ar pÄ bÄda sidor. Tycker den Àr lika bra som andra BreitlingsHar insett att glaset Àr mkt tydligare pÄ Skyracern jÀmfört med andra Brattar, iaf nÀr man ser den pÄ bild. Upplever du det i verkligheten ocksÄ eller Àr det en illusion pÄ bilderna?
Den har ju AR pÄ bÄda sidor ocksÄ eller hur?
Hör och hÀpna - vi rullar igen. Idag var det ett annat tÄg som sabbade för oss. MÀrkligt...StÄr ni still? Har ni fÄtt ett löv pÄ rÀlsen igen?
SjÀlv har jag nÄgra mil kvar i bilen.
![]()
Snörat in mig pÄ Breitling totalt nu, sÄ ska eventuellt sÀlja/byta bort min Sea-dweller deepsea och Aerospace mot tvÄ chronomater, en 44 i svart och en 41 i stÄl.Nytt pÄ g?![]()
Titan. Si.Vacker. Titan?
Era pizzeria-bilar mÄ fÄ mycket skit i den hÀr trÄden men om jag mÄste vÀlja tar jag iaf BMW före kollektivtrafik, alla dagar i veckanStÄr ni still? Har ni fÄtt ett löv pÄ rÀlsen igen?
SjÀlv har jag nÄgra mil kvar i bilen.
![]()
Era pizzeria-bilar mÄ fÄ mycket skit i den hÀr trÄden men om jag mÄste vÀlja tar jag iaf BMW före kollektivtrafik, alla dagar i veckan![]()
Nej tack, inga sÄna kommentarer i den hÀr trevliga trÄden!!!Era pizzeria-bilar mÄ fÄ mycket skit i den hÀr trÄden men om jag mÄste vÀlja tar jag iaf BMW före kollektivtrafik, alla dagar i veckanÀn mer nu nÀr muslimerna springer runt och sprÀnger och knivhugger i europeiska storstÀder
![]()
Det var vÀl ett onödigt uttalande?