• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Grattis pÄ födelsedagen Kristofer, önskar Kristofer...fast en dag för tidigt men jag orkade inte vÀnta...

HURRA FÖR KRISTOFER!

I fredags hÀmtade jag Àntligen ut min första nya "riktiga" klocka efter en förvÄnansvÀrt kort leveranstid frÄn tillverkare till affÀr.
FörvÀntningarna var skyhöga och lÀngtan var enorm. Antalet gÄnger som jag tittat pÄ den under helgen och tagit bilder Àr mÄÄÄÄnga. SÄ i fredags kÀndes det som att klockan förtjÀnade att fÄ gÄ ut sÄ jag slog tvÄ flugor i en smÀll och tog ut mina snyggingar(klocka+flickvÀn) pÄ middag.
2015-06-07 16.24.27.jpg

Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag grymt nöjd, ska bara in och justera lĂ€nken lite.
Ska dock erkÀnna att jag redan börjat funderat pÄ nÀsta..

I fredags hÀmtade jag Àntligen ut min första nya "riktiga" klocka efter en förvÄnansvÀrt kort leveranstid frÄn tillverkare till affÀr.
FörvÀntningarna var skyhöga och lÀngtan var enorm. Antalet gÄnger som jag tittat pÄ den under helgen och tagit bilder Àr mÄÄÄÄnga. SÄ i fredags kÀndes det som att klockan förtjÀnade att fÄ gÄ ut sÄ jag slog tvÄ flugor i en smÀll och tog ut mina snyggingar(klocka+flickvÀn) pÄ middag.
2015-06-07 16.24.27.jpg

Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag grymt nöjd, ska bara in och justera lĂ€nken lite.
Ska dock erkÀnna att jag redan börjat funderat pÄ nÀsta..

Bra val!
Saknar faktisk min förra en del...

image.jpg

Höll precis pÄ att göra mig olycklig pÄ frugan... Vi sitter och tar ett glas rött innan maten ska fixas. DÄ tittar hon ner lite förstrött pÄ min arm och sÀger...
"Vad Àr det dör för klocka du har pÄ dig"
-Min Breitling..
"Den Àr inte sÄ.. Vad ska jag sÀga... snygg liksom!"
:-o WTF!! Inte sÄ SNYGG!!!!!
"NÀe, det Àr lite rörigt hÀr(pekar pÄ bezeln) sÄ man ser ju knappt tavlan"
Det brann liksom till i skallen..
image.jpg
image.jpg
image.jpg

@RicVin riktigt cool klocka det dÀr! Visst Àr den 45mm i diameter? FÄr man frÄga vad du har för omkrets pÄ handleden? //Jonas

Well fuck me running!!! Va inne pÄ Jarl och testade Aerospace, SOH 46, Navi 01, transocean panda chrono, transocean chrono 1461. AlltsÄ vilka klockor men...
Aerospace - pallar fortf inte titan. Testade iaf.
SOH 46 - lite trÄkig pÄ med basic svart och pÄ gummi. Lite för stor.
Navi 01- klockren men vintage Àr coolare
BÀgge transocean - hÀngt upp mig pÄ att de Àr 43 mm men nÀr de sitter pÄ sÄ gillar jag dem. Tror dock inte jag kan tvinga mig över den barriÀren som Àr just dessa jÀkla mm
image.jpg

image.jpg

Well fuck me running!!! Va inne pÄ Jarl och testade Aerospace, SOH 46, Navi 01, transocean panda chrono, transocean chrono 1461. AlltsÄ vilka klockor men...
Aerospace - pallar fortf inte titan. Testade iaf.
SOH 41- lite trÄkig pÄ med basic svart och pÄ gummi. Lite för stor.
Navi 01- klockren men vintage Àr coolare
BÀgge transocean - hÀngt upp mig pÄ att de Àr 43 mm men nÀr de sitter pÄ sÄ gillar jag dem. Tror dock inte jag kan tvinga mig över den barriÀren som Àr just dessa jÀkla mm
image.jpg

image.jpg

Gaaaaah! Ge mig! ïżŒ

Edit: Har du bilder pÄ de andra du testade ocksÄ?

Tillbaka
Topp