Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har nog kommit lite felPie-Pan torsdag![]()
Haha! Tack för upplysningen. Naturligtvis fel trådDu har nog kommit lite fel
Snygg klocka iaf
Nej nej, rätt tråd men fel klocka baraHaha! Tack för upplysningen. Naturligtvis fel tråd![]()
Haha! Säger Du det såNej nej, rätt tråd men fel klocka bara![]()
Hahah jag har ju snart tre stycken brattar@BasOmega vad är det för j*vla tråd du skapat om att köpa Rolex? Fattar du vilken fin Bratte du får för de pengarna???jag tänker HURRICANE
Mer perfekt blöjbytar-klocka finns väl inte? Tål stryk, repor och allt du slänger på den![]()
Du sjönk lite i mina ögon nu men med tanke på dina imponerande feting-Brattar är du förlåten. Mest handlar det nog om att jag är avundsjuk på din plånboks kapacitet att köpa så grymma urHahah jag har ju snart tre stycken brattar
Två svarta och snart en i stål, känns som det räcker. Vill komplettera med en stål Rolle![]()
Du sjönk lite i mina ögon nu men med tanke på dina imponerande feting-Brattar är du förlåten. Mest handlar det nog om att jag är avundsjuk på din plånboks kapacitet att köpa så grymma ur![]()
Väntar oss en paket öppning på Avengern senare idag då.Ett evigt sparande under några år och så gick jag loss till slut inget mer än sånu byter jag bara klockor med samma pengar som jag sparade!
Så feting plånbok har jag inteväntar en bra bonus till årsskiftet därav Rolex på ingång!
Sålde den vita bratten precis så den delvis finansierar Avengern som jag får i eftermiddag![]()
Mohaha kungligt med Avenger på ingång också, blev en GMT tror jaaaagEtt evigt sparande under några år och så gick jag loss till slut inget mer än sånu byter jag bara klockor med samma pengar som jag sparade!
Så feting plånbok har jag inteväntar en bra bonus till årsskiftet därav Rolex på ingång!
Sålde den vita bratten precis så den delvis finansierar Avengern som jag får i eftermiddag![]()
Japp blev en GMT, har ingen klocka med GMT så det passade perfekt!Mohaha kungligt med Avenger på ingång också, blev en GMT tror jaaaag
Mystiken tätnarJapp blev en GMT, har ingen klocka med GMT så det passade perfekt!
Lägger upp lite bilder ikväll![]()
Är på ett event men bjuder på dennaMystiken tätnarTar du professionella ”produktbilder” i detta nu? Eller vill ni bara vara själva en stund du och din GMT
![]()
Så jäkla snygg!Är på ett event men bjuder på denna
![]()
Snyggt men För i helvete fixa rätt datum 23 i dag ju inte den 22 ASGÄr på ett event men bjuder på denna
![]()
Grattis!Är på ett event men bjuder på denna
![]()
Sista bilden är ju bara såååå naaajsTack allihopgrymt nöjd måste jag säga!
Testade bratte skinnet, va tycks?
![]()
![]()
Haha tackarGrattis till tredje Bratten by the waynu "behöver" du då bara en tråkig Rolex att bryta av med när du byter blöjor och andra liknande tillfällen då Rolex lämpar sig
![]()
Det kan jag tänka mig, skapliga kontraster mot de andra bjässarna. Gillade verkligen gmt:n när jag provade den härom veckan. Dock satt den på länk och då blev det för hallick för min smak. Lädret ser ju ut att blivit en riktigt bra kombo på dina bilderHaha tackar
Ja en Sub verkar det bli iaf vill ju inte smutsa ner brattarna med bajsblöjorna
Gillar att GMT är så "tunn" jämfört med dom svarta!
Tack allihopgrymt nöjd måste jag säga!
Testade bratte skinnet, va tycks?
![]()
![]()
![]()
TackSnyggt! Är det svarta eller blå tavlan?
Tackdet är blåa tavlan!
Min första GMT så vad anses vara rätt?Ryck plasten nu!
Och ställ gmt visaren rätt.
Min första GMT så vad anses vara rätt?![]()