• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gött med olika tidzoner på olika, egna tavlor :p
IMG_5430.PNG

@BasOmega vad är det för j*vla tråd du skapat om att köpa Rolex? Fattar du vilken fin Bratte du får för de pengarna??? :D jag tänker HURRICANE

Mer perfekt blöjbytar-klocka finns väl inte? Tål stryk, repor och allt du slänger på den ;)

@BasOmega vad är det för j*vla tråd du skapat om att köpa Rolex? Fattar du vilken fin Bratte du får för de pengarna??? :D jag tänker HURRICANE

Mer perfekt blöjbytar-klocka finns väl inte? Tål stryk, repor och allt du slänger på den ;)
Hahah jag har ju snart tre stycken brattar :)
Två svarta och snart en i stål, känns som det räcker. Vill komplettera med en stål Rolle :D

Hahah jag har ju snart tre stycken brattar :)
Två svarta och snart en i stål, känns som det räcker. Vill komplettera med en stål Rolle :D
Du sjönk lite i mina ögon nu men med tanke på dina imponerande feting-Brattar är du förlåten. Mest handlar det nog om att jag är avundsjuk på din plånboks kapacitet att köpa så grymma ur :woot:

• Like
Reactions: Bas
Du sjönk lite i mina ögon nu men med tanke på dina imponerande feting-Brattar är du förlåten. Mest handlar det nog om att jag är avundsjuk på din plånboks kapacitet att köpa så grymma ur :woot:

Ett evigt sparande under några år och så gick jag loss till slut inget mer än så :) nu byter jag bara klockor med samma pengar som jag sparade!
Så feting plånbok har jag inte :) väntar en bra bonus till årsskiftet därav Rolex på ingång!
Sålde den vita bratten precis så den delvis finansierar Avengern som jag får i eftermiddag :)

Ett evigt sparande under några år och så gick jag loss till slut inget mer än så :) nu byter jag bara klockor med samma pengar som jag sparade!
Så feting plånbok har jag inte :) väntar en bra bonus till årsskiftet därav Rolex på ingång!
Sålde den vita bratten precis så den delvis finansierar Avengern som jag får i eftermiddag :)
Väntar oss en paket öppning på Avengern senare idag då.;)

Mohaha kungligt med Avenger på ingång också, blev en GMT tror jaaaag

Haha tackar:D
Ja en Sub verkar det bli iaf vill ju inte smutsa ner brattarna med bajsblöjorna;)
Gillar att GMT är så "tunn" jämfört med dom svarta!
Det kan jag tänka mig, skapliga kontraster mot de andra bjässarna. Gillade verkligen gmt:n när jag provade den härom veckan. Dock satt den på länk och då blev det för hallick för min smak. Lädret ser ju ut att blivit en riktigt bra kombo på dina bilder

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp