Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BĂ€ttre?
![]()
@Eurenius vad har hÀnt med din profilbild? Alltid lika förvirrande nÀr nÄgon byter bild![]()
@Eurenius har hittat nÄgon gammal bild pÄ mig nÀr vi var i Miami. Taskigt.![]()
Nice.Ălen Ă€r svinbra! PĂ„ riktigt.
Haha okej nu hÀnger jag medNej, du ska ha den pÄ 24 timmars visning.
RÀtt o rÀtt? Har min pÄ amerikansk östkuststid, praktiskt dÄ jag har daglig tÀt kontakt med dem.Min första GMT sÄ vad anses vara rÀtt?![]()
Lite OT:
![]()
Nice! Grattis ser mkt bra utNu nÀr det rÄder Skyracer-feber pÄ forumet har jag haft otroligt svÄrt att stÄ emot. NÀr Eriksons plötsligt lockade med 20% kunde jag inte hÄlla mig! Har varit förÀlskad i denna fantastiska klocka sedan första gÄngen jag höll i den och Àr sÄ otroligt glad att den Àntligen landat hos migöver förvÀntan Àr första intrycket IGEN!
Stort tack @ERIKSON URHANDEL för grym service och snabb fraktfri leverans!
![]()
![]()
![]()
Nu nÀr det rÄder Skyracer-feber pÄ forumet har jag haft otroligt svÄrt att stÄ emot. NÀr Eriksons plötsligt lockade med 20% kunde jag inte hÄlla mig! Har varit förÀlskad i denna fantastiska klocka sedan första gÄngen jag höll i den och Àr sÄ otroligt glad att den Àntligen landat hos migöver förvÀntan Àr första intrycket IGEN!
![]()
![]()
![]()
Japp helt korrekt. Jag Àr Àven chef över er fula kusinMen vÀnta nu?
![]()
![]()
Bra dÀr, grattis!Nu nÀr det rÄder Skyracer-feber pÄ forumet har jag haft otroligt svÄrt att stÄ emot. NÀr Eriksons plötsligt lockade med 20% kunde jag inte hÄlla mig! Har varit förÀlskad i denna fantastiska klocka sedan första gÄngen jag höll i den och Àr sÄ otroligt glad att den Àntligen landat hos migöver förvÀntan Àr första intrycket IGEN!
![]()
![]()
![]()
SpÀnnande! NÀ det Àr ingen special... har dom Àndrat box den levereras i sedan den lanserades tro... eller har en av oss fÄtt en kopia frÄn Uganda?Bra dÀr, grattis!
Edit:Ăr det nĂ„gon special edition? SĂ„dĂ€r ser inte min box ut
Jag tror vi alla Àr överens om att din gamla bild var myyyycket bÀttre och mer representativ för digJag mÄste nog starta en omröstning angÄende vilken jag ska ha. Nu Àr till och med jag förvirrad.
Min Àr likadan som den i passarounden iaf!SpÀnnande! NÀ det Àr ingen special... har dom Àndrat box den levereras i sedan den lanserades tro... eller har en av oss fÄtt en kopia frÄn Uganda?![]()
Var det DU som köpte den de hade hemmaMin Àr likadan som den i passarounden iaf!
![]()
Förmodligen Àr din en nyare uppdaterad box!
Men jag köpte ocksÄ mim hos Erikson nu till nedsatt pris, sÄ jag fick vÀl deras sista av den gamla modellen dÄ![]()
Jag tror vi alla Àr överens om att din gamla bild var myyyycket bÀttre och mer representativ för dig![]()
Jag med...TĂ„ngen kanske kommer tillbaka. Jag saknar den lite...
Hehe yesbox! högg den i mÄndags via mailVar det DU som köpte den de hade hemmaFilip nÀmnde det nÀr jag ringde första gÄngen
![]()
Kom inte hÀr och fjÀska nu nÀr ni ligger sÄ lÄngt efter i antal inlÀggTrevlig helg alla dörrvakter och göteborgare önskar PaneraitrÄden!
![]()
Jag har ju just gett er tvÄ extra inlÀggKom inte hÀr och fjÀska nu nÀr ni ligger sÄ lÄngt efter i antal inlÀgg
Byt ut den dÀr mot en riktig klocka och vÀlkommen Äter![]()
Harâu en vĂ€ckarklocka pĂ„ armen, eller vad Ă€r det frĂ„gan om?Trevlig helg alla dörrvakter och göteborgare önskar PaneraitrĂ„den!
![]()