Ute och fikar med vovven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow!!!Den här tycker jag är väldigt snygg. Kanske en av de snyggaste brattarna.
![]()
Riktigt snygg!Japp, gick ut produktion 2012.
Här är frugans på Cheepoläder:
![]()
/Daniel
Sådärja! Då kan du slappna av nu dåUte i industrin idag! Första repan avklarad
![]()
Haha Aa precis, skönt att få den repan!Sådärja! Då kan du slappna av nu då. Skönt att se rätt datum nu
.
Grattis, fina dom där!Nya tillskottet från igårSuperocean 44 Special
![]()
Tack! Ja det tycker jag med, coolGrattis, fina dom där!
Där ser man verkligen vilken jävla go blå det är på den därHalvtidsvila på arbetsdagen, en lunchpromenad med bästa kompisen
![]()
Ja den är härlig! Samtidigt som den kan upplevas nästan svart inne i skumrasket.Där ser man verkligen vilken jävla go blå det är på den där![]()
Är i kontakt med en säljare rörande en Breitling chronomat från 1995. Saktar 7sek/24h och med en amplitud på 276. Ägaren innan honom menade på att klockan blivit servad för 2-3 år sedan men inga papper som styrker detta.
Vad säger expertisen ligger en service nära med dessa värden i åtanke?
Stort grattis till nya Stålfisken. Riktigt fin. Det som tyvärr fått mig att backa är hur Breitling på denna samt några till urtavlor skall envisas med att klippa siffrorna rakt igenomNya tillskottet från igårSuperocean 44 Special
![]()
det e faktiskt inte okej,Stort grattis till nya Stålfisken. Riktigt fin. Det som tyvärr fått mig att backa är hur Breitling på denna samt några till urtavlor skall envisas med att klippa siffrorna rakt igenom![]()
Använt sig av en timegrapher för att få fram värderna.Hej
Jag tror du kommer att behöva byta lite delar om denna är från 1995 sen hur hen fick fram dessa värden vet jag inte ?
Sen i vilket urförande denna är samt skick och pris.(då jag inte känner till helheten)
Om den är Mycket billig så kan det ev vara värt att köpa den om det är en modell du vill ha men räkna på att du kan behöva byta en del delar.
(vet inte om du skruvar med klockor)![]()
OT Men jord kabeln är gul med en grön rand på ElU = R x I
//Simon
Använt sig av en timegrapher för att få fram värderna.
![]()
Begär 19k för enbart klocka.
Öppna nuFredag och dubbel paketöppning![]()
![]()
Helvete va fina! Grattis! Grym trippelNu helt plötsligt har man tre Breitlings
![]()
Tack, det blev en för varje sinnesstämningHelvete va fina! Grattis! Grym trippel![]()
Grym Leo där!Nu helt plötsligt har man tre Breitlings
![]()
Beskriv vilka sinnesstämningar som gäller för respektive klocka.Tack, det blev en för varje sinnesstämning![]()
Vilken är du mest nöjd med? Gillar den vita tavlan grovt !Tack, det blev en för varje sinnesstämning![]()