Jo det var det budskapet jag ville fÄ fram ang Risken Àr att man inte vet om den har inreskador innan man har öppnat denna.
Den jag hÀnvisade till fanns pÄ blocket i somras. (Denna klocka Àr vintage enligt mej)
Sen vart man servar sina ur varierar priserna en hel del om man kÀnner folk sÄ blir det billigare.
Om nÄgot mÄste bytas ut dÄ kan det skena ut fort i pris.
Men sackar den 7 sec pÄ 24 h Àr det ju en liten indikation. (Sen om man inte Àr sÄ noga sÄ kan ju detta kvitta men det Àr min filosofi)
DÄ man KAN EV *om man har tur* fÄ en mer eller mindre ny renoverad/servad Breitling Chronomat med full set och dok för runt 25-30 - + EV med UTC och guld i lÀnken
Ev inte med den tavlan jag har inte sett sÄ mÄnga som ser ut som denna. har inte sökt nu heller.
Nilen hade ju en fin fin med full set iofs med UTC och dok +bytta delar som han la ut för 36 k vad den gick för kÀnner jag inte till
men vet vad han betala för denna
Men PING
@Affe se in lÀgg --->
https://klocksnack.se/threads/den-officiella-breitlingtrÄden.24133/page-696#post-2095264
Han kan nog dessa bÀttre ang pris sÀttning pÄ denna samt 7 sec pÄ 24 h sÄ Pentann kan fÄ ett svar

//Simon