Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trodde det var tre klockor först, riktigt feta!
Jepp, gummi ocksÄ. Men har för mig det Àr blankpolerat.NÄn som har ett Breitling törnlÄs 20mm som ligger och skrÀpar? GÀrna borstat eller titan
Pro2-lÀnken Àr ju den snyggaste lÀnken, det Àr ju (nÀstan) bekrÀftat genom en undersökning!Evo Àr snygg. Men du vet att du har fÄtt en lÀnk som inte hör med klockan va?
Men din GS dykare behöver du ingenting merbehöver verkligen fÄ testa B60 snart, har löjlig abstinens. Har dessutom cash pÄ kontot men vet inte vad jag vill ha.![]()
BlÄvalen Àr grym, fÄr tyvÀrr guldfebern att ligga i lÄdan Àven om jag gillar den ocksÄ. Provade bara bara B60 snabbt, vill ju testa den pÄ riktigt under en vecka eller nÄgot.Men din GS dykare behöver du ingenting mer
NÀ men testade du inte B60 pÄ Basel 2017? Har för mig att jag lÀste det![]()
DÄ Àr vi 2 som vÀntarbehöver verkligen fÄ testa B60 snart, har löjlig abstinens. Har dessutom cash pÄ kontot men vet inte vad jag vill ha.![]()
Jag föredrar pro 3 framför 2Pro2-lÀnken Àr ju den snyggaste lÀnken, det Àr ju (nÀstan) bekrÀftat genom en undersökning!![]()
Alla dagar i veckan jag med. Men pilotlÀnken toppar dock alla pro-varianter med rÄge, speciellt den utgÄngna fasade.Jag föredrar pro 3 framför 2![]()
Beror ju pÄ klocka. RÀtt ska vara rÀtt, annars blir det ju fel.Alla dagar i veckan jag med. Men pilotlÀnken toppar dock alla pro-varianter med rÄge, speciellt den utgÄngna fasade.![]()
Jepp, gummi ocksÄ. Men har för mig det Àr blankpolerat.
Med lÀnk har du kommit, med lÀnk skall du vara!SlÀngde pÄ lÀnken igen. Mycket trevligt och köttigt!
![]()
SÀger killen med en gummiklocka som avatar.Med lÀnk har du kommit, med lÀnk skall du vara!
YEEES!Pro2-lÀnken Àr ju den snyggaste lÀnken, det Àr ju (nÀstan) bekrÀftat genom en undersökning!![]()
Den fasade Àr speciell, har bara sett den pÄ din klocka, skitsnyggAlla dagar i veckan jag med. Men pilotlÀnken toppar dock alla pro-varianter med rÄge, speciellt den utgÄngna fasade.![]()
Ăr ju dock ingen skyland pĂ„ avatarenSĂ€ger killen med en gummiklocka som avatar.![]()
Finns pÄ blackbird a13353 & a44359, Crosswind Special och en del Headwind. Kanske nÄgon till? Sen var det roliga över. Snyggaste lÀnken nÄgonsin, men tyvÀrr inte den allra bekvÀmaste.Den fasade Àr speciell, har bara sett den pÄ din klocka, skitsnygg
Fan va fin den Àr. En dröm klocka.Bara för att...
![]()
Om jag inte har helt fel Àr det @Sveparn man ska supa under bordet för att komma över den numera.![]()
A13353.Fan va fin den Àr. En dröm klocka.
Vad Àr det för ref om jag vill leta rÀtt pÄ en
Tycker att den hÀr NavitimerlÀnken tar priset.Finns pÄ blackbird a13353 & a44359, Crosswind Special och en del Headwind. Kanske nÄgon till? Sen var det roliga över. Snyggaste lÀnken nÄgonsin, men tyvÀrr inte den allra bekvÀmaste.
Breilings agentur ligger i TĂ€by, det Ă€r tillika ett stort service center med egna urmakare. Ingen aning vilka jobb som ev. skickas ned till Schweiz?Ăr det fortfarande sĂ„ att alla Breitling gĂ„r till Schweiz om du lĂ€mnar in den för service hos Svensk AD?
Breilings agentur ligger i TÀby, det Àr tillika ett stort service center med egna urmakare. Ingen aning vilka jobb som ev. skickas ned till Schweiz?
Huvudkontoret för Breitling i Norden ligger i TĂ€by.För ca 6Ă„r sedan nĂ€r jag lĂ€mnade in min sa lokala ADân att alla breitling gick till Schweiz vid det hĂ€r tillfĂ€llet, ett strategiskt beslut frĂ„n huvudkontoret. Blev dĂ€rför lite frĂ„gande (dĂ€r av min frĂ„ga) nĂ€r en bekant nyligen skulle serva och den ocksĂ„ gick till Schweiz.. kĂ€nns onödigt om det finns urmakare i TĂ€by.