SÄdÀrja! DÄ var granen pyntad & klar
(tills dess att hustrun kommer in I guess
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer bra det, just nu pÄ gummi för att slippa köldskadorBara för att...
![]()
Om jag inte har helt fel Àr det @Sveparn man ska supa under bordet för att komma över den numera.![]()
LÀmnade precis in min Blackbird pÄ översyn (som troligen Àr Ärskamrat med din Bluebird)...vetefan varför jag sÄlde min Bluebird en gÄng i tidenStÀmmer bra det, just nu pÄ gummi för att slippa köldskador
![]()
![]()
![]()
En sup tar jag gÀrna men klockan behÄller jag! Men sÀg till om du vill att den ska fÄ sÀllskap av nÄgot mer, bÄde du och @klockodile Àr ju fenor pÄ att hitta trevliga brattar sÄ jag tar gÀrna över fler![]()
StÄlfisken Àr helt klart bra!"I ate his liver with some fava beans and a nice chianti."
![]()
Din gamla blÄfisk, numera sveparfisk, Àr ju en nyare ref frÄn 02-03 nÄt. Annan boett, bezel, lÀnk mm. Första Blackbirden som inte hette Chronomat.LÀmnade precis in min Blackbird pÄ översyn (som troligen Àr Ärskamrat med din Bluebird)...vetefan varför jag sÄlde min Bluebird en gÄng i tiden![]()
Varför sÄlde man den kan jag ocksÄ undra? Dessutom för samma pris i sann ks-anda trots att det Àr imo underpris i det skicket.LÀmnade precis in min Blackbird pÄ översyn (som troligen Àr Ärskamrat med din Bluebird)...vetefan varför jag sÄlde min Bluebird en gÄng i tiden![]()
hĂ€r har du TP priser ---> https://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-1025.pdfLĂ€mnade precis in min Navitimer pĂ„ packningsservice. Det ville Jarl Sandin ha 2300 spĂ€nn för!? Ăr det verkligen rimligt för en i princip redan otĂ€t klocka?
Korrekt, men sedan tillkommer kostnaderna för delar.
JasÄ? Jag har hört att delarna ingÄr i servicen, men det lÄter ju lite för bra för att vara santKorrekt, men sedan tillkommer kostnaderna för delar.
hÀr har du TP priser ---> https://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-1025.pdf
//Simon
Vad Àr det för ref pÄ en sÄdan skönhet?Men! Jag lyckades pricka in den billigaste pÄ hela listan!850 pix för batteri och tÀthetsservice, Chrono Avengern Àr ju svinbillig i drift!
![]()
SÄ fuuul den dÀr, sÀlj till mig!!!Men! Jag lyckades pricka in den billigaste pÄ hela listan!850 pix för batteri och tÀthetsservice, Chrono Avengern Àr ju svinbillig i drift!
![]()
Vad Àr det för ref pÄ en sÄdan skönhet?![]()
SÄ fuuul den dÀr, sÀlj till mig!!!![]()
Glöm inte sÀtta tillbaka glaset nÀr du fotat fÀrdigt.Svartmuskig...
![]()
Vilka hÄriga armar din fru harHustrun leker lite med kameran i sin nya iPhone X under ett segdraget bingolotto
![]()
![]()
Bjuder pÄ denSorry kunde inte lÄta bli, fan det var ju öppet mÄl
HÀrligt, vad annat kunde jag göra. Om inte jag sÄ sÄ nÄgon annanBjuder pÄ denFörstod att nÄt liknande skulle komma nÀr jag sÄg mitt eget inlÀgg
![]()
Meeeen du hade ju nÀstan tvÄ timmar pÄ dig att Àndra inlÀgget. Tiden Àr snabb, nÀr den kommer. Vi alla vetBjuder pÄ denFörstod att nÄt liknande skulle komma nÀr jag sÄg mitt eget inlÀgg
![]()
LĂ€ckert Ă„ goooo jul!!Trevligt att hitta ett makro i julstrumpan!
![]()
God jul breitlingtrÄden![]()