• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SÄdÀrja! DÄ var granen pyntad & klar:) (tills dess att hustrun kommer in I guess:()
4584AA98-6504-4DA5-A729-69DC258D25C8.jpeg

Bara för att...
10B331B8-6955-45D4-BC57-E7CF5BA5B9BB.jpeg

Om jag inte har helt fel Àr det @Sveparn man ska supa under bordet för att komma över den numera. ;)
StÀmmer bra det, just nu pÄ gummi för att slippa köldskador :)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sup tar jag gÀrna men klockan behÄller jag! Men sÀg till om du vill att den ska fÄ sÀllskap av nÄgot mer, bÄde du och @klockodile Àr ju fenor pÄ att hitta trevliga brattar sÄ jag tar gÀrna över fler ;)

StÀmmer bra det, just nu pÄ gummi för att slippa köldskador :)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sup tar jag gÀrna men klockan behÄller jag! Men sÀg till om du vill att den ska fÄ sÀllskap av nÄgot mer, bÄde du och @klockodile Àr ju fenor pÄ att hitta trevliga brattar sÄ jag tar gÀrna över fler ;)
LÀmnade precis in min Blackbird pÄ översyn (som troligen Àr Ärskamrat med din Bluebird)...vetefan varför jag sÄlde min Bluebird en gÄng i tiden :D

LĂ€mnade precis in min Navitimer pĂ„ packningsservice. Det ville Jarl Sandin ha 2300 spĂ€nn för!? Är det verkligen rimligt för en i princip redan otĂ€t klocka?

Vissa specificerade ”slitdelar” ingĂ„r i en service, sedan kan det alltid upptĂ€ckas mer. Det blandas ofta ihop vad som sĂ€rskiljer service (underhĂ„ll) och reparation (nĂ„got Ă€r trasigt)

Tillbaka
Topp