Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Illa.Vad fan!! Alla Bratte lööövers super sig fulla pÄ glögg och julskinka i lugn Ä ro och samtidigt gÄr Panerai-trÄden om oss igen.
Vakna gott folk, julen Àr över och tillbaka till verkligheten!![]()
SÄ mÄste det givetvis vara heheSover alla bratteÀgare under julen eller? Mycket dörrvaktjobb röda dagar kanske?
![]()
Sover inte,,,Sover alla bratteÀgare under julen eller? Mycket dörrvaktjobb röda dagar kanske?
![]()
Aha du ska fira pÄ MöllevÄngstorget i Malmö?Sover inte,,,
Laddar för nyÄr
![]()
Provade denna idag, mycket trevlig!
![]()
Trodde faktiskt att det var 41mm nÀr jag skulle prova den men det Àr 44mm. Det Àr tavlan som lurar en att den Àr mindre. Satt vÀldigt bra för att vara 44mm!Den dÀr Àr 41mm va?
Diver pro lll Àr det som stÄr högst upp pÄ önskelistan och dÄ med viklÄs.Rekommenderar varmt ett original gummi. Har sjÀlv ett Diver Pro III pÄ min Avenger och Àr supernöjd!Kan du leva med ett törnlÄs behöver det inte bli sÄ blodigt dyrt hos AD (1100-1500 beroende pÄ hur "tjenis" du blir med dem). Vill du dÀremot ha viklÄs fÄr du grÀva lite djupare i plÄnboken
. (runt 4000 inkl. gummi). Dyker ofta upp pÄ K&S men de brukar inte ligga lÀnge. För mig personligen gÄr det inte med annat Àn original, men det Àr jag det.