• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20171224_113131.jpg
God jul till alla i ks skönaste trÄd..

NĂ„gon hĂ€r som har lite inspirations bilder pĂ„ liknande pjĂ€s? Är oerhört sugen pĂ„ nĂ„gon Breitling kronograf med TT i storlek 41/42! Jag Ă€r för dĂ„lig pĂ„ Breitlings sortiment för att fĂ„ en överblick!
Bilden Àr oblygt stulen frÄn @Ghost annons.
downloadfile.jpg

Vad fan!! Alla Bratte lööövers super sig fulla pÄ glögg och julskinka i lugn Ä ro och samtidigt gÄr Panerai-trÄden om oss igen.

Vakna gott folk, julen Àr över och tillbaka till verkligheten! :nailbiting::cool:

Tja, jag ska eventuellt inhandla en breitling chronomat 44 glasboden limited edition Ă„rsmodell 2014.
Är det nĂ„gon hĂ€r som har erfarenhet av chronomat modellen.
Finns det nÄgot speciellt jag ska tÀnka pÄ innan jag köper den?
chronomat-01-glasboden--id7117270.htm

Rekommenderar varmt ett original gummi. Har sjÀlv ett Diver Pro III pÄ min Avenger och Àr supernöjd!:) Kan du leva med ett törnlÄs behöver det inte bli sÄ blodigt dyrt hos AD (1100-1500 beroende pÄ hur "tjenis" du blir med dem). Vill du dÀremot ha viklÄs fÄr du grÀva lite djupare i plÄnboken:nailbiting:. (runt 4000 inkl. gummi). Dyker ofta upp pÄ K&S men de brukar inte ligga lÀnge. För mig personligen gÄr det inte med annat Àn original, men det Àr jag det.

Rekommenderar varmt ett original gummi. Har sjÀlv ett Diver Pro III pÄ min Avenger och Àr supernöjd!:) Kan du leva med ett törnlÄs behöver det inte bli sÄ blodigt dyrt hos AD (1100-1500 beroende pÄ hur "tjenis" du blir med dem). Vill du dÀremot ha viklÄs fÄr du grÀva lite djupare i plÄnboken:nailbiting:. (runt 4000 inkl. gummi). Dyker ofta upp pÄ K&S men de brukar inte ligga lÀnge. För mig personligen gÄr det inte med annat Àn original, men det Àr jag det.
Diver pro lll Àr det som stÄr högst upp pÄ önskelistan och dÄ med viklÄs.
NÄgon som har ett 22mm till salu eller vet nÄgon webbsida?

Tillbaka
Topp