Du fÄr nog leta i Japan som @klockodileFantastisk! Kan du lÀnka mig en likadan nÄgonstans?
De Àr ruggigt svÄra att hitta med blÄ tavla utanför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr nog leta i Japan som @klockodileFantastisk! Kan du lÀnka mig en likadan nÄgonstans?
Du fÄr nog leta i Japan som @klockodile
De Àr ruggigt svÄra att hitta med blÄ tavla utanför.
Ingen dörr under heliga Julen men Bratten har suttit pÄ!
![]()
PÄ vÀg ner till Götlaborg
![]()
Monster!PÄ vÀg hem frÄn Götlaborg
![]()
Förutom att modellen började tillverkas 2002.Ja jag har fÄtt det intrycket jag med. Fantastisk klocka. Det bÀsta frÄn 90-talet.
Ha!Förutom att modellen började tillverkas 2002.![]()
Snyggt! TvÄ sekundvisare?Jag hÀngde ditt ett svart Zuludiver corduraband med grÄ sömmar, tyckte det funkade rÀtt bra ihop med det grÄ titanet och svarta smÄtavlorna. Vad sÀjer ni, flyger det?
![]()
![]()
Hulk ellerHittat en ny kompis till min avenger!
En hulk ska in innan 2018 Àr slut. Men nu blev det en bratte.Hulk eller![]()
Tell us moreEn hulk ska in innan 2018 Àr slut. Men nu blev det en bratte.
Two tone!Tell us more![]()
Jag som Àr novis, vad har den dÀr snyggingen för referens?Nyinkommet...
![]()
Kunde inte glömma min gamla...
A13350 typ tror jag.Jag som Àr novis, vad har den dÀr snyggingen för referens?
Det Àr den andra. Den coolaste och modernare Àr a13353.A13350 typ tror jag.
Allas vÄr Bratteguru!Det Àr den andra. Den coolaste och modernare Àr a13353.![]()
Christmas came late! Ăr sĂ„ jĂ€vla taggad. Fan att det Ă€r helg och röda dagar.SĂ„lde en Rolex till dig i förigĂ„r och en Breitling till @Jerico idag![]()
Vet kĂ€nslan... det sugerChristmas came late! Ăr sĂ„ jĂ€vla taggad. Fan att det Ă€r helg och röda dagar.
Helt rÀtt. Skicka pÄ tisdag sÄ Àr jag happy.Vet kÀnslan... det sugerKan skicka redan imorgon men vill inte att det ligger hos postombudet i sÄ mÄnga dagar.
Dom Àr till tidtagningen, en för sekunder och den andra för minuter. Minuterna brukar ju annars vara pÄ en av smÄtavlorna pÄ chronografer men pÄ dessa ur sÄ Àr det hundradelar istÀllet. RÀtt frÀckt faktisktSnyggt! TvÄ sekundvisare?
Mycket fin modell! Du hade fÄtt paketpris om jag hade vetat
Stort taxk!Mycket fin modell! Du hade fÄtt paketpris om jag hade vetat![]()
JÀkligt fin klocka!! Men det Àr vÀl inte en steelfish?![]()
![]()
![]()
Nyinköpt (beg) StĂ„lfisk med det underbara Professional 1. Ăr i Breitling-himlen! Min andra Breitling, har en Heritage 46 sedan tidigare.
JÀkligt fin klocka!! Men det Àr vÀl inte en steelfish?
Fast skillnaden Ă€r ju att den faktiskt heter steelfish, din Ă€r en âvanligâ SuperoceanBaseras vĂ€l pĂ„ att det Ă€r samma specs som denna
http://www.breitlingsource.com/watch_details/Superocean_16.html