HeheLjusbrunt lÀder, allt annat Àr ju hÀdelse! Vet inte vilka tabletter de andra hÀrinne tagit...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HeheLjusbrunt lÀder, allt annat Àr ju hÀdelse! Vet inte vilka tabletter de andra hÀrinne tagit...![]()
Ja den Ă€r det. Men detta Ă€r inte Blackbird â1â hehe.![]()
HÀr Àr fina partners:à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det Àr Blackbird A13353, ca 2002-2004. Generation 3 kan man kalla den, den första Blackbirden med eget referensnummer, kom efter a13050 och a13350 som delade nummer med vanliga chronomat. Efterföljaren var a44359 big date.Aha, vilken Àr detta?
Bandnazin @PCB ligger i fosterstĂ€llning i duschen nĂ€r man pratar pilotklockor och gummin hehe.HallĂ„!!!! LĂ€der, krokodil etc. funkar pĂ„ eleganta dressur. Detta Ă€r en âhĂ„rdâ klocka för tuffa tag pĂ„ tuffa grabbarStenhĂ„rd lĂ€nk eller stryktĂ„ligt gummi Ă€r det enda rĂ€tta!
Ăh jag gillarât. Gummi pĂ„ chronomat, aerospace, navitimer, picken... allt.usch ja ,
Fair point!TÀnk nÀr du blivit nedskjuten bakom fiendes linjer och Älat runt i vildmarken ett antal dygn. Hur kÀnns en sur lÀderrem dÄ?NÀ passar bÀttre pÄ officersbalen
![]()
TÀnk nÀr du blivit nedskjuten bakom fiendes linjer och Älat runt i vildmarken ett antal dygn. Hur kÀnns en sur lÀderrem dÄ?NÀ passar bÀttre pÄ officersbalen
![]()
Nej! BehÄll! Svinbra ju!Lagom till Ärets sista timmar börjar tankarna om nytt fara omkring, igen
![]()
Ska man lĂ„ta flygarân flyga kanske?
Nej! BehÄll! Svinbra ju!
DÄ sitter man dÀr...SÄ jÀkla bra! Men nÀr flippartankarna vÀl kickar in...![]()
Jag har ingen i skrivande stund men dyker det upp en gul i titan i rÀtt storlek sÄ slÄr jag till.Ska vi kanske summera hur vÄra brattesamlingar ser ut inför det kommande Äret? Min Àr i dagslÀget bara en.
![]()
Men denna dyker upp efter nyÄr.
![]()
Ska vi kanske summera hur vÄra brattesamlingar ser ut inför det kommande Äret? Min Àr i dagslÀget bara en.
![]()
Men denna dyker upp efter nyÄr.
![]()
...sÄ köper man fler.SÄ jÀkla bra! Men nÀr flippartankarna vÀl kickar in...![]()
...sÄ köper man fler.
Har man vÀl fÄtt tankarna pÄ att sÀlja sÄ finns det oftast bara ett botemedel - sÀlj. Testa att köra den en vecka pÄ annat band. Ibland blir man nykÀr dÄ, samt att de andra blir roligare att bÀra igen ocksÄLagom till Ärets sista timmar börjar tankarna om nytt fara omkring, igen
![]()
Ska man lĂ„ta flygarân flyga kanske?
Har man vÀl fÄtt tankarna pÄ att sÀlja sÄ finns det oftast bara ett botemedel - sÀlj. Testa att köra den en vecka pÄ annat band. Ibland blir man nykÀr dÄ, samt att de andra blir roligare att bÀra igen ocksÄ
Den lilla smutsgrisen. Saknad!The one and only
![]()
SÄ jÀvla bra Àr denGott nytt Är. Kör ocksÄ GMT pÄ sistone.
![]()