Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja den Àr grym den dÀr. Skulle gÀrna ha den orange:a sjÀlv.Sorry för min otydlighet! Vet att det Àr a och o med rÀtta referenser. Vi kan vÀl enas om att det Àr en fisk av stÄl iaf, 1500m Àr imponerande! SkÄl BreitlingvÀnner!
Kontakta Time Promotion direkt (i TÀby). BÀttre Àn hos Breitling agenturens egna urmakare har jag svÄrt att tÀnka mig att du fÄr pÄ annat hÄll? Om du inte skickar ned den till Schweiz.NÄgon som har tips, utifrÄn egna erfarenheter, pÄ en urmakare i Stockholm som polerar klockor fint direkt utan att skicka ivÀg den? Gör Erikson i Sumpan det?
Förutom att modellen började tillverkas 2002.![]()
Ja den Ă€r det. Men detta Ă€r inte Blackbird â1â hehe.Oh fan. Jag trode Blackbird 1.an var en sen nittiotalare.
Gummi!à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm men dÄ Àr det 3500 som ska till pÄ nytt viklÄs ocksÄ.
Skiter vÀl jag i!Hmm men dÄ Àr det 3500 som ska till pÄ nytt viklÄs ocksÄ.![]()
Av dina bilder att döma tycker jag nr 1 Àr solklar vinnareà lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker den ser grym ut pÄ gummità lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LÀnken den kommer pÄ!à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
LĂ€nk 100%
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BlÄtt gummi Àr det enda som fungerar!à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag gillar verkligen ett matchande blÄtt lÀder!à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skulle kört svart pro3 med viklÄs. Svart och blÄtt Àr mumma.à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
à lrajt. Min lilla chronomat kommer nÀsta vecka. Vad ska ska ha för strap till den tycker ni? SlÀngt ihop nÄgra undermÄliga klippa/klistra bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja den Àr inte sÄ tokig.Alternativ Nr:1 Àr Àr ohotad vinnare!
![]()
Ja den Àr inte sÄ tokig.
![]()
Snyggt!Annars Àr honungs fÀrgat aldrig fel skulle jag sÀga!
![]()
![]()
Snyggt!
Vad tycker du om viklÄset till lÀdret? BekvÀmt?
Ljusbrunt lÀder, allt annat Àr ju hÀdelse! Vet inte vilka tabletter de andra hÀrinne tagit...Stort tack för all input. SlÀngde ihop nÄgra till
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()