• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Gott nytt Är. Kör ocksÄ GMT pÄ sistone.
AA643ACA-4B41-4A9D-ADAD-348F7E259049.jpeg
Den e förbannat mullig i svart!:cool:.

Har bara en fortfarande. Den vita Colten. Har lidit av kronisk depression sedan min Brattetrippel sĂ„ldes av. Är typ OWG nu med Colten, men har gett mig fan pĂ„ att fler ska in. SĂ„ jĂ€vla svĂ„rt att hĂ„lla i pengarna bara... :bag:
17-01-11-0082.jpg

Har bara en fortfarande. Den vita Colten. Har lidit av kronisk depression sedan min Brattetrippel sĂ„ldes av. Är typ OWG nu med Colten, men har gett mig fan pĂ„ att fler ska in. SĂ„ jĂ€vla svĂ„rt att hĂ„lla i pengarna bara... :bag:
17-01-11-0082.jpg
Du sitter ju inte i sjön direkt, den dÀr Àr juste! Vad lockar frÀmst? (om du lÄter nÄgon tvÄngsförvalta dina sparpengar ett tag:greedy:)

Gott Nytt Breitling-År, vĂ€nner och bekanta!! :cigar:

Du sitter ju inte i sjön direkt, den dÀr Àr juste! Vad lockar frÀmst? (om du lÄter nÄgon tvÄngsförvalta dina sparpengar ett tag:greedy:)

Sugen pÄ typ allt, men kikar mest pÄ Chronomater och SuperOceans tror jag. Och Aerospace Avantage. Och Navitimers. Och Avengers...

Tillbaka
Topp