• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

AssÄ Georges Kern, jag vet inte jag... kÀnns jÀvligt trist och oinspirerat. Enda med lite liv i Àr Unitime dÀr kanske.

Mer info hos https://www.revolution.watch/breitling-introduces-5-new-watches-navitimer-8-collection/

navi1.jpg
navi2.jpg
navi3.jpg
navi4.jpg

6F21E457-891F-4496-97AF-51AAC26277D7.jpeg
76DC3625-DC77-4011-A4AB-41D7CB818920.jpeg
2D8848F7-82F8-411D-A6BF-3901CC9E3D9C.jpeg

Ny i lÄdan, eller pÄ armen rÀttare sagt.
Breitling Cosmonaute A12019 med manuellt 24hrs Lemaniaverk. 41mm, perfekt size.

37045C75-FF8F-4D52-A6D9-9CA27D3A50AD.jpeg

Myspystritium, bandet var riktigt Àckligt sÄ det fÄr bli nato tills bandet jag bestÀllt kommer. BlÄnerade visare var jag inte beredd pÄ. :)

Mycket till Breitling-dna tycker jag saknas i en del fall. LikasÄ har man nog missat mÄlet en del med sina vintagetankar. Men jag tror de kan gÄ hem hos allmÀnheten. Men Breitling har alltid haft svÄrt för Day dates imho

Sunburst, och dÄ försöka göra kopplingen med Huit? Undra om nÄgon gÄr pÄ detta.
Ganska negativa kommentarer frÄn Breitlingfolk pÄ Instagram, fattar inte riktigt hur de har tÀnkt, kÀnns som om Kern tagit med sig ett helt team och tagit med sig en fÀrdig IWC-lineup.

6F21E457-891F-4496-97AF-51AAC26277D7.jpeg
76DC3625-DC77-4011-A4AB-41D7CB818920.jpeg
2D8848F7-82F8-411D-A6BF-3901CC9E3D9C.jpeg

Ny i lÄdan, eller pÄ armen rÀttare sagt.
Breitling Cosmonaute A12019 med manuellt 24hrs Lemaniaverk. 41mm, perfekt size.

37045C75-FF8F-4D52-A6D9-9CA27D3A50AD.jpeg

Myspystritium, bandet var riktigt Àckligt sÄ det fÄr bli nato tills bandet jag bestÀllt kommer. BlÄnerade visare var jag inte berÀdd pÄ. :)
RIKTIGT COOL. SĂ„ ser en riktig Breitling ut, inte den minsta association till Michael Kors som vissa andra. ;)

Ganska negativa kommentarer frÄn Breitlingfolk pÄ Instagram, fattar inte riktigt hur de har tÀnkt, kÀnns som om Kern tagit med sig ett helt team och tagit med sig en fÀrdig IWC-lineup.
trÄkigast Àr att breitling mer och mer gÄr ifrÄn sin paradgren,detaljfinish!
enklare och enklare designer ,och sÀmre och sÀmre fyskisk finish,
Breitling peakade i detaljfinish runt 2010 IMHO

Inte sÄ konstigt. Det suger. VÀrsta klock-antiklimaxen jag varit med om nÀr man gÄtt och vÀntat.

• Like
Reactions: PCB
Åh jag ville sĂ„ gĂ€rna köra lite liking med Breitling men som vanligt med de nya sĂ„ hamnar jag i lite aga-mode. Trist. Tur det finns Avengers, plast-colt och annat skoj. Men va fan hĂ€nde? Vad va det vi hypa. #snuvad

Tror det Àr dÀrför jag inte kan basha de nya sÄ hÄrt. Jag ville sÄ gÀrna att de skulle vara grymma

Helt seriöst, nÄgon mÄste fÄ sparken. Vem köper denna skapelse? Den har ju ungefÀr 0% breitling-DNA i sig. 0%. Jag Àr sÄ besviken. :(
navi3.jpg
Ser ut som en parfymklocka, verkligen ingen Breitling kÀnsla men ett drag som ska locka en bredare publik?:confused:. KÀnns mindre tooliga och jag tycker det luktar lite Sjöö & Sandström:nailbiting:....

Inte sÄ konstigt. Det suger. VÀrsta klock-antiklimaxen jag varit med om nÀr man gÄtt och vÀntat.
true ,whats up med lÀnken? första mittlÀnken sned resten raka?
och du som Àr anal med borstningsfinish,vad gillar du den?
lÀr va lÀtt för en amatör och bÀttra pÄ med stÄlull iaf,:D

Dom bilder pÄ dessa nya modellerna som nu lagts upp i denna trÄden :eek: :hungover: :facepalm: Breitling har ju tappat nÄgot.
BIG NO :stop: till dessa (Den som nu skissade upp dessa sorry om du blir berörd)

DÄ Àr dom tidigare modellerna finare

Tur att man inte anvÀnder Instagram, facebook twitter mm :)

//Simon

Senast Àndrad:
true ,whats up med lÀnken? första mittlÀnken sned resten raka?
och du som Àr anal med borstningsfinish,vad gillar du den?
lÀr va lÀtt för en amatör och bÀttra pÄ med stÄlull iaf,:D
Ja lÀnken ser mkt skum ut och helt annan stil Àn klockorna.
Mattningen brukar B vara bra pÄ sÄ det lÀr vara ok.

Jag tror att jag skulle gilla iaf de tvÄ kronograferna mer om de INTE hette Navitimer. Namnet förstör det totalt för mig.

SÄ att ni BMW-killar förstÄr vad jag menar: Det Àr samma sak som att sÀtta pÄ M-dekaler pÄ 318. Det blir INGEN M för det! ;)

Ja lÀnken ser mkt skum ut och helt annan stil Àn klockorna.
Mattningen brukar B vara bra pÄ sÄ det lÀr vara ok.

Jag tror att jag skulle gilla iaf de tvÄ kronograferna mer om de INTE hette Navitimer. Namnet förstör det totalt för mig.

SÄ att ni BMW-killar förstÄr vad jag menar: Det Àr samma sak som att sÀtta pÄ M-dekaler pÄ 318. Det blir INGEN M för det! ;)

(humor mode on) :p
Helt sÀker pÄ att det inte Àr lite typo fel nu pÄ Navitimer -N = Avitimer :D

//Simon

Det Àr lite tidigt att döma tycker jag. Mkt hÀnger pÄ hur vridringen ser ut i verkligheten (vilket kan vara svÄrt att fÄnga pÄ bilder) och sÄ givetvis hur stora de Àr (och kÀnns pÄ handleden).

Tillbaka
Topp