• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nej. Jag kÀnner mig redan nu redo att ta fram stora sÄgen. Tycker dom skjuter helt förbi mÄlet med i princip samtliga slÀpp. Finns inte nÄgon av dom som jag skulle lÀgga pengar pÄ. Vart Àr finish? Detaljrikedomen i tavlorna. LÀnkarna som lÀnge har varit en paradgren för Breitling ser ut som ett skÀmt. #resignKern

34D37FF8-A78F-4E78-9A72-0AB3BC03BD85.jpeg

Detta Àr ju fruktansvÀrt roligt faktiskt. :D
VÄgar ingen sÀga emot Kern eller vad Àr problemet?
NÄgot fel Àr det iaf som tillÄter den dÀr designomsvÀngningen pÄ sÄ kort tid som sÄ diametralt gÄr emot tidigare formsprÄk.

6F21E457-891F-4496-97AF-51AAC26277D7.jpeg
76DC3625-DC77-4011-A4AB-41D7CB818920.jpeg
2D8848F7-82F8-411D-A6BF-3901CC9E3D9C.jpeg

Ny i lÄdan, eller pÄ armen rÀttare sagt.
Breitling Cosmonaute A12019 med manuellt 24hrs Lemaniaverk. 41mm, perfekt size.

37045C75-FF8F-4D52-A6D9-9CA27D3A50AD.jpeg

Myspystritium, bandet var riktigt Àckligt sÄ det fÄr bli nato tills bandet jag bestÀllt kommer. BlÄnerade visare var jag inte beredd pÄ. :)

Stort grattis till den! Exakt SÅ skall en Navitimer se ut! :) Dock kĂ€nner jag fysisk smĂ€rta av avundsjuka just nu......:(

Jag tycker de nya brattarna ser helt okej ut, ska bli spÀnnande att klÀmma pÄ. Men jag Àr ju inte nÄgon hardcore brattenörd heller ;).

NÀ nu ska jag sluta negga. Jag har druckit öl och var sÄ taggad pÄ nya (riktiga) Navis = mental kortslutning.

7750-modellen och den första kronon ser faktiskt bra ut pÄ lÀder. Förhoppningsvis Àr de Ànnu bÀttre IRL. :)

Ver nÄn om de nya vridringarna gÄr att snurra eller Àr de bara kosmetika likt ventilationshÄl pÄ mÄnga poser-sportbilar?

568683EC-972B-4D69-AF9A-DB9EE4ABB3C3.jpeg

Problemet Àr ju att det finns löjligt mÄnga liknande kronografer dÀrute. De senaste Ären har Breitling lyckats vÀldigt bra med sina Heritage-modeller som exempelvis SOH-modellerna. Nya Avimodellerna drar Ät ett fullstÀndigt motsatt hÄll.

Men som sagt, bilder Àr en sak, IRL en annan.

HĂ„ller ju dig uppdaterad i alla fall. ;)

Jo det tackar jag för :)
Men skulle villa se dej ha en liten diskussion med denna med screenshots :D

Nu har jag ju fÄtt Sveriges Breitling VD Mobil nr ;) (Nej jag ska inte ringa)
Jag föredrar att prata ist för att E posta sÄ slipper man missförstÄnd ;)

TP i Sverige dom jag smÄ pratat lite med har vart mycket trevliga och hjÀlpsamma med det som jag har behövt info om eller hjÀlp :)

//Simon

Tillbaka
Topp