svesam
Guld
Vad Àr ett skÀligt pris pÄ en beggad, köpt hos ad för 1,5 Är sen? Fullset.
Ca 25-30k Àr nog tÀnkbart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr ett skÀligt pris pÄ en beggad, köpt hos ad för 1,5 Är sen? Fullset.
Tycker jag definitivt!Favorit i repris. Denna behÄlls![]()
![]()
Vilken mÀrklig fÀrgeffekt pÄ den bilden! Normalt brukar ljuset fÄ bilden att ljuga och stÄl ser ut som guld men hÀr Àr det tvÀrt om...Jetlag/Aviation - ja, bratte Àr förknippat med luftfart. Jetlag det ocksÄ. Inte lÀtt att ÄterstÀlla sig mot tiden hemma. Suck!! En hÀrlig pÄminnelse pÄ vad man har införskaffat och man piggnar till igen.![]()
Jag gillade min som tusan. Kul med en ny i trÄden. Schnöggt!!!TÀnkte att jag skulle bidra med en bild pÄ min transocean day date. HÄll till godo bilden Àr inte den bÀsta som skÄdats utan fÄr göra ett omtag vid tillfÀlle. Tycker sjÀlv om att sen Àr vÀldigt clean och funkar till kostymen Àven om den Àr vÀldigt "obreitling"![]()
TÀnkte att jag skulle bidra med en bild pÄ min transocean day date. HÄll till godo bilden Àr inte den bÀsta som skÄdats utan fÄr göra ett omtag vid tillfÀlle. Tycker sjÀlv om att den Àr vÀldigt clean och funkar till kostymen Àven om den Àr vÀldigt "obreitling"![]()
UrsÀkta?SÄ Breitling kan göra snygga klockor?!Grattis till den!
Första bratten jag faktiskt gillat sÄ jag skÀmtade lite om det.UrsÀkta?
Kul. VÀlkommen till BreitlingtrÄden dÀr vi som gillar Breitling hÀnger...Första bratten jag faktiskt gillat sÄ jag skÀmtade lite om det.
Kul. VÀlkommen till BreitlingtrÄden dÀr vi som gillar Breitling hÀnger...
TÀnkte att jag skulle bidra med en bild pÄ min transocean day date. HÄll till godo bilden Àr inte den bÀsta som skÄdats utan fÄr göra ett omtag vid tillfÀlle. Tycker sjÀlv om att den Àr vÀldigt clean och funkar till kostymen Àven om den Àr vÀldigt "obreitling"![]()
Nog du som ska "varva ner". Du klev just in i BrattetrÄden och sket pÄ @Dixie ...Jag gillade ju klockan. LÀgg dig i soffan och varva ned med en pinne..
Haha, man fÄr sig ett gott skratt hÀr ibland.Nog du som ska "varva ner". Du klev just in i BrattetrÄden och sket pÄ @Dixie ...
Tjena gubbar och tanter.
HÄller pÄ att sÀlja min dyra bratte för att gÄ ner lite i prisklass. Bet sönder tvÄ tÀnder pÄ semestern och har hellre en hel mun Àn en riktigt fet klocka..
Nu till frÄgan, skall förstÄs köpa mig en annan billigare klocka. Har funderat pÄ andra mÀrken men Breitling vÀger tyngre.
Det jag kommit fram till Àr tre modeller, skulle uppskatta om nÄgon hade lite feedback pÄ dessa.
Galactic 44 pÄ tygband, en Aerospace eller en SOH 42. FÄr bra pris pÄ samtliga.
Vilken Ă€r mest anvĂ€ndbar dagligen? Tycker galactic 44 Ă€r skitsnygg men samtidigt sĂ„ har jag gillat aerospacen sen första gĂ„ngen jag sĂ„g den. Ăr inte helt sĂ€ker pĂ„ titan dock. Vill Ă€ven kunna ha möjligheten att bada med den om det behövs, gĂ„r aerospace bort dĂ„? Visst den har 100m, men den har ingen skruvad krona vad jag vet.
Vad ska jag ta? FÄr mest pengar över om jag tar aerospacen, men om jag nÄgonsin kommer flippa blir det nog bÀst andrahansvÀrde pÄ galactic. SÄ jÀvla svÄrt! Gör jag rÀtt som lÄst in mig pÄ Breitling eller finns det mÀrken med samma kvalitet för billigare peng?
Tjena gubbar och tanter.
HÄller pÄ att sÀlja min dyra bratte för att gÄ ner lite i prisklass. Bet sönder tvÄ tÀnder pÄ semestern och har hellre en hel mun Àn en riktigt fet klocka..
Nu till frÄgan, skall förstÄs köpa mig en annan billigare klocka. Har funderat pÄ andra mÀrken men Breitling vÀger tyngre.
Det jag kommit fram till Àr tre modeller, skulle uppskatta om nÄgon hade lite feedback pÄ dessa.
Vilken Ă€r mest anvĂ€ndbar dagligen? Tycker galactic 44 Ă€r skitsnygg men samtidigt sĂ„ har jag gillat aerospacen sen första gĂ„ngen jag sĂ„g den. Ăr inte helt sĂ€ker pĂ„ titan dock. Vill Ă€ven kunna ha möjligheten att bada med den om det behövs, gĂ„r aerospace bort dĂ„? Visst den har 100m, men den har ingen skruvad krona vad jag vet.
Vad ska jag ta? FÄr mest pengar över om jag tar aerospacen, men om jag nÄgonsin kommer flippa blir det nog bÀst andrahansvÀrde pÄ galactic. SÄ jÀvla svÄrt! Gör jag rÀtt som lÄst in mig pÄ Breitling eller finns det mÀrken med samma kvalitet för billigare peng?
Synd med tÀnderna, satsns otyg nÀr man fÄr problem i kÀften.Tjena gubbar och tanter.
JÀvligt fin, enda nackdelen med den Àr att det blir typ 10 veckors vÀntetid pÄ en SOH 42 med grön bezelSOH Àr svÄrslagen
![]()
Synd med tÀnderna, satsns otyg nÀr man fÄr problem i kÀften.
Jag minns inte vilken klocka du har som du ska göra dig av med men antar att det ör den pÄ profilbilden = feeet!
Av de tre du listar skulle jag tveklöst gÄ pÄ Galagticen. Jag baserar min rekommendation enbart pÄ min smak och preferens av funktion alltsÄ har jag inte tagit vÀrdeutveckling, hur lÀtt man flippar, eller nÄgot annat sÄdant i beaktande.
Tjena gubbar och tanter.
Ja det Àr trÄkigt, men thats life. Hur jag Àn försöker kan jag inte motivera att ha en 70tkr klocka pÄ armen istÀllet för att laga tvÄ trasiga tÀnder...Min röst hamnar pÄ Galactic, den ser sÄ ruskigt fet ut! Trist att du mÄste sÀlja den du har dock! :/
Den Àr sÄ jÀkla snygg!!!![]()
I dag vinkade jag adjö till denna...
![]()
...och vÀlkomnade denna till familjen...
![]()
I dag vinkade jag adjö till
![]()
I dag vinkade jag adjö till denna...
![]()
...och vÀlkomnade denna till familjen...
SĂ„ farligt Ă€r det inte. Men bara trött pĂ„ att mĂ„nga har ett trist sĂ€tt att skriva pĂ„, oavsett mĂ€rke. Ăr det nĂ„got man inte gillar med Rolex sĂ„ skriver man "Ă€r som att svĂ€ra i kyrkan" och Ă€r det nĂ„gon Breitling man gillar skriver man att det Ă€r den enda man gillar.Nog du som ska "varva ner". Du klev just in i BrattetrĂ„den och sket pĂ„ @Dixie ...
Hade varit riktigt cool med en Galactic. Den stÄr verkligen ut. SOH gÄr hem hos den breda massan och bör vÀl vara ganska lÀttflippad. Breitlings mesh Àr ju störtgrymma sÄ den vinner poÀng bara pga den. Aero Àr annorlunda och för min del gillar jag allt med den utom att den Àr i titan. Var inne och testade den igen för nÄgon mÄnad sen och gillade inte feelingen. Jag hade sjÀlv satsat pÄ Galactic, Àr nyfiken pÄ denTjena gubbar och tanter.
NÀr jag lÀser ditt inlÀgg vet jag vilken modell av dessa tre det Àr du egentligen vill ha...Om jag bara ska gÄ efter smak och design sÄ tycker jag nog Galacticen Àr den snyggaste ocksÄ.
Men dÀremot sÄ blir det inte jÀttemycket pengar över om man jÀmför med SOH eller Aerospacen..
Tanken Àr ju att klockan ska stanna ett bra tag utan att flippas, MagkÀnslan sÀger nÀstan Galacticen ocksÄ dÄ första gÄngen jag sÄg bilden pÄ den sÄ blev jag lite förtrollad.
Denna Àr det som Àr pÄ vÀg bort
![]()
Mmm blir nog sÄ kanske. Ska fundera nÄgon dag till.NÀr jag lÀser ditt inlÀgg vet jag vilken modell av dessa tre det Àr du egentligen vill ha...
![]()