wowza... se upp sÄ du inte sjunker nÀr du badar bara med det dÀr tunga sÀnket pÄ armen...Morgonsolen tar hÀr i Key West o bratten fÄr va med i ett litet hörn oxÄ.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
wowza... se upp sÄ du inte sjunker nÀr du badar bara med det dÀr tunga sÀnket pÄ armen...Morgonsolen tar hÀr i Key West o bratten fÄr va med i ett litet hörn oxÄ.![]()
![]()
Morgonsolen tar hÀr i Key West o bratten fÄr va med i ett litet hörn oxÄ.![]()
![]()
Faak mÀÀn! Du har sjukaste Bratten pÄ KS(?) för tillfÀllet!!Morgonsolen tar hÀr i Key West o bratten fÄr va med i ett litet hörn oxÄ.![]()
![]()
Den dÀr Àr sjukt najs! Grattis till den och en guldstjÀrna till dig för att ditt första inlÀgg lades i "rÀtt" trÄd![]()
Long time lurker hÀr! Drömt om en Breitling lÀnge, började undersöka i höst. Var först ute efter en Superocean Heritage eller Superocean II, men kunde inte bestÀmma mig. TÀnkte att jag bara skulle köpa bÀgge och vara fÀrdig men ju mer jag lÀste, desto mer ville jag ha en klocka med in-house movement. La jag summan pÄ en Chronomat 44, otroligt nöjd! Har rÀtt smala handleder (16cm) men 41mm versionen kÀndes ÀndÄ för liten.
Morgonsolen tar hÀr i Key West o bratten fÄr va med i ett litet hörn oxÄ.![]()
![]()
Sjukt fet den dÀrMorgonsolen tar hÀr i Key West o bratten fÄr va med i ett litet hörn oxÄ.![]()
![]()
För jÀvla drillat! Fan man kanske skulle lÀgga av pannan en stund och go all in pÄ Avengern som bara snurrar i windern för tillfÀllet![]()
Long time lurker hÀr! Drömt om en Breitling lÀnge, började undersöka i höst. Var först ute efter en Superocean Heritage eller Superocean II, men kunde inte bestÀmma mig. TÀnkte att jag bara skulle köpa bÀgge och vara fÀrdig men ju mer jag lÀste, desto mer ville jag ha en klocka med in-house movement. La jag summan pÄ en Chronomat 44, otroligt nöjd! Har rÀtt smala handleder (16cm) men 41mm versionen kÀndes ÀndÄ för liten.
Haha typEller att en galen kuban hugger av armen pÄ dig och bekostar en nattklubb eller tvÄ i Havanna med den![]()
Den Àr bra lÀcker den dÀr. Hoppas man kan fÄ se den irl nÄgon gÄng.Satan va trött man Àr, men men, det bara att bita ihop. Sitter pÄ Nj - EWR i New York. Dags att Äka hem. Det Àven dags för min skönhet att fÄ sig svensk tid (6h framÄt) för första gÄngen![]()
.
VĂ€lkommen!![]()
Vill se IRL !!!Satan va trött man Àr, men men, det bara att bita ihop. Sitter pÄ Nj - EWR i New York. Dags att Äka hem. Det Àven dags för min skönhet att fÄ sig svensk tid (6h framÄt) för första gÄngen![]()
.
Jag gÄr nu endast pÄ personlig smak och inte vad som Àr minst korkat. Jag hade valt sista alternativet dÄ jag sjÀlv skulle vilja testa ett sÄdant datumfönster samt att jag i te gillar fÀrgen pÄ lumen (nÀr den inte lyser) pÄ de andra. Endast dÀrför...HallÄ gubbar och tanter(kvinnor).
Behöver rÄd.
Dags att införskaffa nytt, stÄr i valet mellan Galactic 44 i svart runt 40-42k hos svensk ad, Breitling chronomat airborne vit eller svart ca 45-48k via chrono24. Samt en Àldre Breitling Blackbird (27k beg). Bifogar bilder hÀr. SÄdan Ängest, alla Àr sÄ fina! Vilket Àr det minst korkade valet?
Tack pÄ förhand för lite vÀgledning.
![]()
![]()
![]()
Hur ser den lumen ut nÀr den lyser? Tycker det Àr lite charmen med dom, att lumen inte Àr grön som den brukar vara.Jag gÄr nu endast pÄ personlig smak och inte vad som Àr minst korkat. Jag hade valt sista alternativet dÄ jag sjÀlv skulle vilja testa ett sÄdant datumfönster samt att jag i te gillar fÀrgen pÄ lumen (nÀr den inte lyser) pÄ de andra. Endast dÀrför...
AlltsÄ jag gillar inte fejkpatinafÀrgen de har nÀr de inte lyser. Jag har ingen aning om hur den ser ut nÀr den lyser. Jag gillar inte heller som det Àr pÄ en del Oris tex dÀr lumeprickar mm Àr gröna nÀr de inte lyserHur ser den lumen ut nÀr den lyser? Tycker det Àr lite charmen med dom, att lumen inte Àr grön som den brukar vara.smaken Àr som baken
![]()
FörstÄr vad du menar, dock har den beg blackbirden stora gröna lumepluppar nÀr den inte lyser :-/.. Tycker den ser vÀldigt stor ut ocksÄ, kanske Àr bilden som fÄr den att se sÄ stor ut.AlltsÄ jag gillar inte fejkpatinafÀrgen de har nÀr de inte lyser. Jag har ingen aning om hur den ser ut nÀr den lyser. Jag gillar inte heller som det Àr pÄ en del Oris tex dÀr lumeprickar mm Àr gröna nÀr de inte lyser
Ăh, ser det bĂ€ttre pĂ„ plattan Ă€n i tel. DĂ„ har du ju tagit bort en av fyra. Only three to goFörstĂ„r vad du menar, dock har den beg blackbirden stora gröna lumepluppar nĂ€r den inte lyser :-/.. Tycker den ser vĂ€ldigt stor ut ocksĂ„, kanske Ă€r bilden som fĂ„r den att se sĂ„ stor ut.
Alla dagar galatic 44 gillar verkligen day date och den svarta tavlanHallÄ gubbar och tanter(kvinnor).
Behöver rÄd.
Dags att införskaffa nytt, stÄr i valet mellan Galactic 44 i svart runt 40-42k hos svensk ad, Breitling chronomat airborne vit eller svart ca 45-48k via chrono24. Samt en Àldre Breitling Blackbird (27k beg). Bifogar bilder hÀr. SÄdan Ängest, alla Àr sÄ fina! Vilket Àr det minst korkade valet?
Tack pÄ förhand för lite vÀgledning.
![]()
![]()
![]()
Missade citera. Se ovanHar nĂ„gon koll pĂ„ vad en AD tar för en Breitling Galactic 36 Svart/StĂ„l Ă36.00 mm ref A3733012.BA33.376A hĂ€r hemma? Lyckas inte hitta nĂ„gon som har priser förutom uret.se
51700, tack. Frugan funderar pÄ sÀlja sin och köpa annat.Kolla pÄ hemsidan. DÀr kan man klicka fram modellen som man vill ha och vad rekpris Àr hos handlare i Sverige (eller annat land)
SvÄrt att sÀga exakt, beror lite pÄ skick och sÄ. Skulle tippa mellan tumme och pekfinger att du fÄr nÄnstans runt 26-33tkr?Vad Àr ett skÀligt pris pÄ en beggad, köpt hos ad för 1,5 Är sen? Fullset.