Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut! Vilken referens Àr det? Det stÄr still i skallen pÄ mig just nu.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spontant sÄ Àr den lÀttburen, sportig och med en touch av casual elegance. Det hÀnder rÀtt mycket pga poleringen och den koncentriska strukturen i tavlan.
Jag tokgillar dagvisningen! Den ser hÀrligt matt ut, Àr det bilderna som luras eller Àr den matt i tavlan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spontant sÄ Àr den lÀttburen, sportig och med en touch av casual elegance. Det hÀnder rÀtt mycket pga poleringen och den koncentriska strukturen i tavlan.
Bilderna luras skulle jag sÀgaJag tokgillar dagvisningen! Den ser hÀrligt matt ut, Àr det bilderna som luras eller Àr den matt i tavlan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser bra ut! Vilken referens Àr det? Det stÄr still i skallen pÄ mig just nu.![]()
SÄ jÀvla fin i guld. Brukar inte gilla guld annars, men chronomat 44 i guld pÄ svart gummi Àr fan en tiopoÀngare. Du mÄste vara sjukt nöjd med denLite paus pÄ jobbet sÄ det blir att leka till lite
Och sen ....![]()
![]()
Bakgrund klar. Dock kan man luras att tiden stÄr still.
Galet snygg! Kan lÀtt tycka att det kan bli lite vÀl mycket med guld, men denna kombinationen.Lite paus pÄ jobbet sÄ det blir att leka till lite
Och sen ....![]()
![]()
Bakgrund klar. Dock kan man luras att tiden stÄr still.
Vad gör man nÀr man rÄkat ut för elÀnde? Man gÄr till nÀrmsta handlare och tittar pÄ nytt och ger en av sina befintliga brakar nya klÀder! Lite leveranstid dock sÄ bilder kommer om nÄgon vecka...
![]()
Hur har det gÄtt med de stulna klockorna?Vad gör man nÀr man rÄkat ut för elÀnde? Man gÄr till nÀrmsta handlare och tittar pÄ nytt och ger en av sina befintliga brakar nya klÀder! Lite leveranstid dock sÄ bilder kommer om nÄgon vecka...
![]()
https://klocksnack.se/threads/bestulen-pÄ-mina-Àlsklingar-under-resa-i-usa.41698/page-3Hur har det gÄtt med de stulna klockorna?
Ett svart military strap till min Blackbird!Vad blev det för nÄgot?
Snyggt, gillar det bandet.Ett svart military strap till min Blackbird!
Tackar, yes jÀdrans nöjd. Jag har hottat till den lite med ett tyg arband ocksÄ i ljusbronz fÀrg. Kommer visa den inom kortSÄ jÀvla fin i guld. Brukar inte gilla guld annars, men chronomat 44 i guld pÄ svart gummi Àr fan en tiopoÀngare. Du mÄste vara sjukt nöjd med den![]()
Hur kĂ€nns den? Funderar sjĂ€lv pĂ„ en aerospace Evo bla. Vad Ă€r det dĂ€r för Limited variant? Ăr det en Evo?Min första Breitling trillade in idag Ăr mycket positivt överraskad.
Just nu pÄ ett Breitling military strap. LÀnk, gummi mm kommer till veckan.
![]()
Min första Breitling trillade in idag Ăr mycket positivt överraskad.
![]()
Oh, spana in farsan hĂ€r... Grattis och vĂ€lkommen till detta hörnet av KS. Vad Ă€r det för symbol pĂ„ tavlan?Min första Breitling trillade in idag Ăr mycket positivt överraskad.
![]()
Hur kĂ€nns den? Funderar sjĂ€lv pĂ„ en aerospace Evo bla. Vad Ă€r det dĂ€r för Limited variant? Ăr det en Evo?
Ăntligen lite ordning och reda pĂ„ torpet!![]()
Oh, spana in farsan hÀr... Grattis och vÀlkommen till detta hörnet av KS. Vad Àr det för symbol pÄ tavlan?
Afan, sÄ du nöp den? Var lite sugen pÄ den men har inte fÄtt sÄlt min Àn sÄ det blev inget med det, grattis!KÀnns mycket bra, lÀtt och lagom stor. Det Àr en avantage.
Haha, ja du tycker det förstÄr jag
Tackar!
Det Àr logon för Czech Airforce. Gripenpiloterna fÄr dessa nÀr de Àr fÀrdigutbildade.
KÀnns mycket bra, lÀtt och lagom stor. Det Àr en avantage.
Haha, ja du tycker det förstÄr jag
Tackar!
Det Àr logon för Czech Airforce. Gripenpiloterna fÄr dessa nÀr de Àr fÀrdigutbildade.
Gör sig bra pÄ lÀnk ocksÄ..
![]()
HÀr blir det Àr plocka fram gamla posterBlackbird!
![]()
Oh, kolla in. Du har blivit biten av "the Breitling bug" och du har blivit sÄÄÄÄ sjuk. Ger det inte ens Äret ut innan du har en Bratte pÄ armenJösses i gatan vad lÀcker
![]()
Och en lÀnk till en utvÀrdering
http://www.ablogtowatch.com/breitling-aerospace-evo-night-mission-watch-hands/
HĂ„ll tillgodo.