HahaFin denna...![]()
En handlare i MĂŒnchen som sĂ€ljer.
Undrar vad Ref Àr pÄ den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HahaFin denna...![]()
En handlare i MĂŒnchen som sĂ€ljer.
Undrar vad Ref Àr pÄ den![]()
Köp en Tissot eller Raymond Weil istÀllet. Ryktet sÀger att dom har bÀttre kvalitet och finishNu Àr den kliniskt ren, och fulpolerad. Vridringen klickar nu igen...
Damn, skulle vilja ha en sÄdan hÀr...![]()
Ăr du dĂ€r![]()
Laddad för Legendaryfuture event i ZĂŒrich imorgon. HĂ„ll ögonen pĂ„ mitt insta om ni vill se foton pĂ„ nya kollektionen.![]()
Usch dÄ. Fota nÄgra Àkta Hamilton om du kan.![]()
Laddad för Legendaryfuture event i ZĂŒrich imorgon. HĂ„ll ögonen pĂ„ mitt insta om ni vill se foton pĂ„ nya kollektionen.![]()
KnÀckande fet!
LÄter skumt. Har du verkligen fÄtt rÀtt raider? Var köpte du den?Hej, jag har en gammal Cronomat & har nu tappat 45sec raidern för 2a gÄngen. Fick den fixad för nÄgot Är sen men dÄ berÀttade urmakaren att det enbart finns solid guld och nÀr jag fick den sÄ var passformen inte bra den stod upp en bit sÄ jag reklamerade och lösning var att böjja ner den mot glaset. KÀndes inte helt bra.
Nu söker jag efter en guldplÀterad 45 sec raider, skik gÀrna till om ni har en. Klockan Àr frÄn 90talet.
Imorgon skrev jag.Ăr du dĂ€r
Imorgon skrev jag.![]()
LĂ€tt!Jag Ă€r i ZĂŒrich ocksĂ„. Ska vi dra fingerkrok pĂ„ flygplatsen pĂ„ fredag?
Jepp, skickade PM.Flyger du hem pÄ fredag?
Driva med mig huh? NÀ nu jÀvlarIngen aning
![]()
![]()
B-styrkan.Vad Àr detta med B-unit?
Lite godis pÄ hotellet
![]()
SpritkrĂ€msfylld mörk cholkladtryffelkulaĂr det en miniatyr av Navitimer 8 i mitten mellan B:na?