• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

8297E351-A8E7-40BA-B8B7-50DE512C00D3.png
Fin denna...

En handlare i MĂŒnchen som sĂ€ljer.

Undrar vad Ref Àr pÄ den :D
Haha
 
Hej, jag har en gammal Cronomat & har nu tappat 45sec raidern för 2a gÄngen. Fick den fixad för nÄgot Är sen men dÄ berÀttade urmakaren att det enbart finns solid guld och nÀr jag fick den sÄ var passformen inte bra den stod upp en bit sÄ jag reklamerade och lösning var att böjja ner den mot glaset. KÀndes inte helt bra.
Nu söker jag efter en guldplÀterad 45 sec raider, skik gÀrna till om ni har en. Klockan Àr frÄn 90talet.
 
Hej, jag har en gammal Cronomat & har nu tappat 45sec raidern för 2a gÄngen. Fick den fixad för nÄgot Är sen men dÄ berÀttade urmakaren att det enbart finns solid guld och nÀr jag fick den sÄ var passformen inte bra den stod upp en bit sÄ jag reklamerade och lösning var att böjja ner den mot glaset. KÀndes inte helt bra.
Nu söker jag efter en guldplÀterad 45 sec raider, skik gÀrna till om ni har en. Klockan Àr frÄn 90talet.
LÄter skumt. Har du verkligen fÄtt rÀtt raider? Var köpte du den?
 
60BFDE93-A159-400C-9F08-D5FB26902FC4.jpeg
Jag Ă€lskar Superocean, men senaste varianten kraschade nĂ€r alla siffror för 24-tiden skulle appliceras. Dels behövs inte siffrorna, dels Ă€r de olika placerade i förhĂ„llande till huvudsiffrorna (Breitling fortsĂ€tter sĂ„ pĂ„ olika modeller [ Skyracer]), varför undrar jag? Är det en ball grej? BĂ€st Ă€r ˚ originalet˚ ovan, trots missen med bezelns tolva...
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp