Nice! Vad tycker du om den? + & -
Trevlig helg
Gillar den, tool med bra finish, jĂ€kligt lĂ€ttlĂ€st med fantastiskt AR och gummit Ă€r ju riktigt bra! Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag tvĂ€rnöjd
Tack detsamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Vad tycker du om den? + & -
Trevlig helg
Enligt TP: Papper betyder oftast begrÀnsad garanti, alltsÄ exempelvis 2 Är istÀllet för 5 Är, kolls andra halvan.NÄgon som kan verifiera om denna framstÄr som Àkta om Àn att det Àr en begrÀnsad bild. Avser en Chronomat -17![]()
Som Yonsson sa, kolla framsidan av den lilla boken. StÄr antingen 2-year eller 5-year.NÄgon som kan verifiera om denna framstÄr som Àkta om Àn att det Àr en begrÀnsad bild. Avser en Chronomat -17![]()
Nja, jag kontakta enbart en certad à F som hjÀlpt mig tidigare och dom hÀvdade att det enbart fanns den modellen till min klocka.
Nu Àr den inne igen & dom hörde precis av sig att den va klar sÄ ska hÀmta ut den sÄ fÄr vi se. Dock sÄ hade dom en lÀtt beggad raider hemma denna gÄng, vi fÄr se.
Som de sĂ€ger ovan, papperscert Ă€r i sin ordning dĂ„ inte alla fick maskinerna direkt, de fasades ut under flera Ă„r. DĂREMOT det certet du visar pĂ„ bilden Ă€r skumt, det Ă€r ju bortdraget ett ytskickt frĂ„n pappret. Det ser ut som om certet varit till nĂ„gon annan klocka, och skrivit pĂ„, men skrubbats bort och stĂ€mplats pĂ„ igen. Hmmm. Jag skulle inte gilla att fĂ„ det certet, och knappast nĂ„gon AD heller kan jag tĂ€nka mig.NĂ„gon som kan verifiera om denna framstĂ„r som Ă€kta om Ă€n att det Ă€r en begrĂ€nsad bild. Avser en Chronomat -17![]()
Finns en sammanfattning pÄ yonsson.comFör en som inte hÀngt med i svÀngarna, har Breitling fÄtt ny Àgare?
Eller varför har man Àndrat koncept helt och börjat göra klockor som inte ser ut som Breitlings?
Grymt snygg.
//Simon
Alright, dÄ förstÄr jag mer!Finns en sammanfattning pÄ yonsson.com
Men ja, exakt. Investmentbolag har gÄtt in och de har fÄtt ny VD som tidigare var pÄ IWC.
BÀrs ju skitstora!?Kör ett megainlÀgg frÄn Legendaryfuture-eventet:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror ni har koll pÄ lÀget, men om inte:
Navitimer8-serien finns i lite olika utföranden.
43mm kronografer:
Chrono-inhouse: KontrastfÀrger pÄ subdials.
Chrono med ETA/Val: Ej kontrastfÀrger pÄ subdials.
Trehandare: ETA/Val, 41mm.
Worldtimer: Ej pÄ bild.
Tack alla inblandade för ett riktigt trevligt event!
Hmmm. Well, de Àr ju definitivt inte för smÄ men jag tycker de satt hyfsat OK. 41mm Àr tunn och satt bra men svÄrt att uttala sig efter sÄ snabbt klÀm.BÀrs ju skitstora!?
Ok, sÀkert okej irl. Men pÄ bild bÀrs dom större Àn mÄnga andra brattar, som man sett pÄ din armHmmm. Well, de Àr ju definitivt inte för smÄ men jag tycker de satt hyfsat OK. 41mm Àr tunn och satt bra men svÄrt att uttala sig efter sÄ snabbt klÀm.
SÀljsnacket om korta bandhorn köper jag dÀremot inte. Det pÄverkar ju givetvis men 43mm kronograf Àr ju ÀndÄ rÀtt stort och 41mm 3-handare Àr ju ocksÄ pÄ grÀnsen utifrÄn min smak.
Typ alla klockor ser stora ut pÄ wristshots ju, Àven min 33mm gamla 40-talare.BÀrs ju skitstora!?
Jo, men man har ju sett 1000 klockor pÄ yonssons arm, karln brukar ju bÀra upp det mesta, men hÀr ser det stort ut.Typ alla klockor ser stora ut pÄ wristshots ju, Àven min 33mm gamla 40-talare.![]()
För en som inte hÀngt med i svÀngarna, har Breitling fÄtt ny Àgare?
Eller varför har man Àndrat koncept helt och börjat göra klockor som inte ser ut som Breitlings?
Jo, men man har ju sett 1000 klockor pÄ yonssons arm, karln brukar ju bÀra upp det mesta, men hÀr ser det stort ut.
yonssons arm har krympt, nÀr han tvÀttat sigSee my point?
![]()
![]()
Jag hade varit lessen med en sofiero, men jag fÄr vÀl fröjdas över din navi istÀlletFÄr dubbelposta. Alla Navi-Àgare mÄste bomba #navifriday överallt. Icke-Àgare fÄr fortsÀtta dricka sina Sofiero och vara ledsna.
[/QUOTE![]()
Kan ju va sÄ, eller har han magrat?yonssons arm har krympt, nÀr han tvÀttat sig
Haha,,,,vi hade ju kunnat lösa det tidigareGo kvÀll
Jag behöver bli med Breitling igen.
Han du nÄgon spÀnnande Bratte du vill byta mot en Doxa Searambler sÄ pma.
![]()
Magrar folk, ju Àldre de blir?Kan ju va sÄ, eller har han magrat?
Han börjar ju bli lite till Ären,,,,,,Magrar folk, ju Àldre de blir?det Àr ju bara byxorna som magrar
Hade vi? Hur dÄ? Har jag missat eller glömt?Haha,,,,vi hade ju kunnat lösa det tidigare![]()
Som de sĂ€ger ovan, papperscert Ă€r i sin ordning dĂ„ inte alla fick maskinerna direkt, de fasades ut under flera Ă„r. DĂREMOT det certet du visar pĂ„ bilden Ă€r skumt, det Ă€r ju bortdraget ett ytskickt frĂ„n pappret. Det ser ut som om certet varit till nĂ„gon annan klocka, och skrivit pĂ„, men skrubbats bort och stĂ€mplats pĂ„ igen. Hmmm. Jag skulle inte gilla att fĂ„ det certet, och knappast nĂ„gon AD heller kan jag tĂ€nka mig.
Han börjar ju bli lite till Ären,,,,,,
Har nog aldrig varit ledsen med en SofieroFÄr dubbelposta. Alla Navi-Àgare mÄste bomba #navifriday överallt. Icke-Àgare fÄr fortsÀtta dricka sina Sofiero och vara ledsna.
![]()