Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och orginalet.
Kommentarer pÄ det?![]()
Det ser ju riktigt illa ut men hur mycket tid kan man förvÀnta sig att folk lÀgger pÄ att fÄ till det perfekt om en originaldel passar sÄ dÄligt?Nu vet jag inte vem som monterade denna men Jag skulle justera denna för bÀttre passform
inte den pÄ denna bild jag citerade men 45 raidern
Àr det Àr det en likadan glipa pÄ 15 raidern (ringen mot bronetten) som pÄ 45 raidern ?
//Simon
FortsÀttning följer för nÀr jag tittade lite nÀrmre pÄ den nya raiders sÄ sÄg det ut sÄhÀr.
![]()
Àr ju en raider som fÄtt sej en smÀll,frÄn glassidan,borde gÄ att rikta.Och orginalet.
Kommentarer pÄ det?![]()
Det ser ju riktigt illa ut men hur mycket tid kan man förvÀnta sig att folk lÀgger pÄ att fÄ till det perfekt om en originaldel passar sÄ dÄligt?
Varför?Har tyvÀrr kommit fram till att denna fÄr lÀmna efter endast ett dygn, dock absolut inte sista bratten
![]()
Klart du Àr! Den Àr fet... LÀtt en av de bÀttre svarta klockorna pÄ lÀngeInte helt dum denna, lite sugen Àr jag nog!
![]()
LÄter som en bra plan!Jag var idag inne och köpte nytt lÀder till min Speedy hos AD. Och varje gÄng sÄ kikar jag lite extra pÄ Avenger GMTn, den Àr sÄ SATANS fin enligt mig... helt klart min nÀsta klocka!
Visst Àr denJag var idag inne och köpte nytt lÀder till min Speedy hos AD. Och varje gÄng sÄ kikar jag lite extra pÄ Avenger GMTn, den Àr sÄ SATANS fin enligt mig... helt klart min nÀsta klocka!
Nej 15 raider Ă€r ju orginal och sitter sĂ„ bra den kan det Ă€r ju 45 raider som har dĂ„lig passform. ĂndĂ„ passar den betydligt bĂ€ttre Ă€n den jag fick förra gĂ„ngen.Nu vet jag inte vem som monterade denna men Jag skulle justera denna för bĂ€ttre passform
inte den pÄ denna bild jag citerade men 45 raidern
Àr det Àr det en likadan glipa pÄ 15 raidern (ringen mot bronetten) som pÄ 45 raidern ?
//Simon
Visst Àr denBlivit (nÀstan) OWG med denna.
![]()
Ăr oxĂ„ stor fantast av lĂ€nkar, men just pĂ„ denna blir det lite âtoo mushâ i mina ögon. Gummit Ă€r super! Prova bĂ€gge om du kan.Gillar den pĂ„ bild men Ă€lskar den IRL. SĂ„ jĂ€kla lĂ€cker. Och jag gillar lĂ€nken, lite bling!
Nej 15 raider Ă€r ju orginal och sitter sĂ„ bra den kan det Ă€r ju 45 raider som har dĂ„lig passform. ĂndĂ„ passar den betydligt bĂ€ttre Ă€n den jag fick förra gĂ„ngen.
Jag tycker det Àr mÀrkligt att det ska vara sÄ svÄrt att fÄ till det 100%
Jag vet inte vad ni har för erfarenheter av KM Globen men dom har iaf hjÀlpt mig under mÄnga Är & kÀnts mycket seriösa.
KÀnner inte samma wow som med min Avenger II gmtVarför?
Jag skulle behöva hjÀlp med ref nr till en bra klassisk TT chronomatnÄgon som kan hjÀlpa mig?
Jag skulle behöva hjÀlp med ref nr till en bra klassisk TT chronomatnÄgon som kan hjÀlpa mig?
Fantastisk !
Alltid varje morgon, det Àr sen gammaltNy putsad ser jag
//Simon
Denna var inte fel (stulen bild)
![]()
Denna var inte fel (stulen bild)
![]()
Yes den ska bort pÄ alla modeller!
#fuckkern
Den ska bort