Haha smaken Àr som baken, delad itu.Har nog aldrig varit ledsen med en Sofiero
![]()
#superoceanfriday
Jag Àlskar öl, men inte Sofiero, den gÄr bara inte ner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha smaken Àr som baken, delad itu.Har nog aldrig varit ledsen med en Sofiero
![]()
#superoceanfriday
Sorry, blandade ihop aliasen, det var för enkelt. Ha en god helg o njut av fredagenHade vi? Hur dÄ? Har jag missat eller glömt?
NÀ fy! Den Àr vÀl varken rÀttvisemÀrkt eller ekologisk!Haha smaken Àr som baken, delad itu.
Jag Àlskar öl, men inte Sofiero, den gÄr bara inte ner.
Ăh. Den smakar ju skit. Det finns mĂ„nga trevliga enkla lager som bĂ„de Ă€r prisvĂ€rda och goda. T ex Ă bro bryggmĂ€staren guld som Ă€r kanon. T.o.m vanliga Falcon Export Ă€r helt ok men den bojkottar jag helst pga sponsring av DIF.NĂ€ fy! Den Ă€r vĂ€l varken rĂ€ttvisemĂ€rkt eller ekologisk!
Ăh. Den smakar ju skit. Det finns mĂ„nga trevliga enkla lager som bĂ„de Ă€r prisvĂ€rda och goda. T ex Ă bro bryggmĂ€staren guld som Ă€r kanon. T.o.m vanliga Falcon Export Ă€r helt ok men den bojkottar jag helst pga sponsring av DIF.![]()
Helt ok. Speciellt pÄ fat Àr norrlands riktigt fin drickarbÀrs.Norrlands Guld.
Ekologisk nÀr den kommer ut......NÀ fy! Den Àr vÀl varken rÀttvisemÀrkt eller ekologisk!
FÄr hÄlla med dig. à bro lirar i samma liga som sofieroNorrlands Guld.
Ni Àr ju galna!Kan ju va sÄ, eller har han magrat?
Vafan,,det fattar vi vÀl att allt hÀnger ihop med vinkel, nÀrhet, ljus,samt bakgrund. SÄ Àr det. du tar forfarande jÀkligt bra bilder.Ni Àr ju galna!
Ja, tvÄ Ärs utebliven trÀning har nog gjort sitt men en del beror pÄ vinkeln ocksÄ. Ljuset kom frÄn sidan sÄ var tvungen att vinkla lite mysko.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dessa bilder Àr nog ganska rÀttvisa. Med det sagt, smÄ Àr de inte.
Vinkel schminkel!Ni Àr ju galna!
Ja, tvÄ Ärs utebliven trÀning har nog gjort sitt men en del beror pÄ vinkeln ocksÄ. Ljuset kom frÄn sidan sÄ var tvungen att vinkla lite mysko.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dessa bilder Àr nog ganska rÀttvisa. Med det sagt, smÄ Àr de inte.
HaHa,,,,fan jag som kom med ett sÄ bra svar tidigare......Vinkel schminkel!
Antingen har du blivit en tunnis, eller Àr klockan för stor.
Du fÄr vÀlja sjÀlv![]()
VÀger fortfarande strax under 100, sÄ i sÄ fall Àr de för stora.Vinkel schminkel!
Antingen har du blivit en tunnis, eller Àr klockan för stor.
Du fÄr vÀlja sjÀlv![]()
Vafan, Àr navin större Àn avengern (som jag precis glömde namnet pÄ?) FÄ klockor golvar AvengernVÀger fortfarande strax under 100, sÄ i sÄ fall Àr de för stora.![]()
Ditt NorrlÀndska yttre syns ju pÄ din avatarBeror ju pÄ att jag har norrlÀndskt pÄbrÄ (bÄda förÀldrarna).
VÀcks det nÄt köpsug öht?Kör ett megainlÀgg frÄn Legendaryfuture-eventet:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror ni har koll pÄ lÀget, men om inte:
Navitimer8-serien finns i lite olika utföranden.
43mm kronografer:
Chrono-inhouse: KontrastfÀrger pÄ subdials.
Chrono med ETA/Val: Ej kontrastfÀrger pÄ subdials.
Trehandare: ETA/Val, 41mm.
Worldtimer: Ej pÄ bild.
Tack alla inblandade för ett riktigt trevligt event!
Beror ju pÄ att jag har norrlÀndskt pÄbrÄ (bÄda förÀldrarna).
DÀr ser man verkligen hur jÀvla nice hurricane ÀrSee my point?
![]()
![]()
Yes den ska bort pĂ„ alla modeller!Navitimer 8 Automatic Ă€r ju verkligen trĂ„kig och intetsĂ€gande. Ăr det nĂ„gon som vet hur det ligger till med den bevingade loggan, Ă€r den pĂ„vĂ€g bort?
![]()
NopeVÀcks det nÄt köpsug öht?
Den ska bortNavitimer 8 Automatic Ă€r ju verkligen trĂ„kig och intetsĂ€gande. Ăr det nĂ„gon som vet hur det ligger till med den bevingade loggan, Ă€r den pĂ„vĂ€g bort?
![]()
à ter till den bevingade loggan dÄ. MÄste skaffa nÄgon sorts belyst fotobox sÄ man slipper reflexer frÄn lampor som pÄ bilden men tills vidare .....bild med reflexer ...
En Chronomat med den matta ursprungliga finishen pÄ boett och lÀnk ,lÄgt nummer samt Aermacchi planet pÄ baklocket dvs bör vara frÄn de första 12 mÄnaderna av denna modells produktion (1984-85)
![]()