• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Colt pÄ gummi, good stuff! LÀngtar till sommaren, perfekt till kortÀrmat :)
2DFEF4A9-7407-4DC6-A5AA-12A38929548B.jpeg
 
StÀmmer! Kommer inte ihÄg vad det gick pÄ men inte sÀrskilt blodigt :)

Funderar pÄ att borsta lÀnken pÄ min A73380, har du nÄgra bilder pÄ hur det ser ut?

Runt tusenlappen tror jag. Kör Globen, de Àr sjukt bra pÄ sÄnt.

Denna lÀnk Àr dock en 812A, en matt variant av 811A som egentligen hör till denna Colt. 812A Àr till den matta kvartsvarianten men Àr exakt samma förutom finish.
Okej. Kanske blir en borstning i sommar!
 
Undrar hur det pÄverkar framtida service av ett in house verk som direkt slutar produceras... kanske inte Àr ett issue pÄ ett kvartsverk.

Hej Jim

NU gissar jag bara att dom mÄste ha ett litet lager med delar till dessa dÄ dom har sÄlt dom. Nu tÀnker jag pÄ B-60 :) :breitling:
(om dom inte kallar tillbaka alla och kompenserar Àgarna vilket Jag inte tror ens kan hÀnda) :rolleyes:

Ring butiken i Sundbyberg sÄ har du tur sÄ kan dom ev fÄ fram via TP B-60

//Simon
 
Hej Jim

NU gissar jag bara att dom mÄste ha ett litet lager med delar till dessa dÄ dom har sÄlt dom. Nu tÀnker jag pÄ B-60 :) :breitling:
(om dom inte kallar tillbaka alla och kompenserar Àgarna vilket Jag inte tror ens kan hÀnda) :rolleyes:

Ring butiken i Sundbyberg sÄ har du tur sÄ kan dom ev fÄ fram via TP B-60

//Simon
Tror du missat vad jag skrev tidigare. Det har bara levererats 2st till Sverige och det Àr inte sÀkert att det kommer fler. Finns ingen anledning att ringa och tjata pÄ TP.
 
  • Like
Reactions: Oli
Tror du missat vad jag skrev tidigare. Det har bara levererats 2st till Sverige och det Àr inte sÀkert att det kommer fler. Finns ingen anledning att ringa och tjata pÄ TP.

För min del Àr det lugnt dÄ jag inte ska ha denna modell sÄ oroa dej inte. :p
(Men vad jag har sett sÄ finns vissa av dessa utanför Sverige)

SÄ var det med min Gula B01 med sedan Ringde AD och berÀttade att dom hitta en i alla fall i fabriken, SÄ den knep jag :D
Men det Àr ju lite skillnad pÄ dessa 2 iofs ;)

//Simon
 
Tillbaka
Topp