Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kostar en borstning av en länk? Vet att det har varit på tal innan och har för mig att @Karlsson (?) har en borstad länk till sin a73380!Eller så kör man matta länkar och slipper blända folk på andra sidan gatan.
![]()
Mycket bra! Så där vill jag att det ser ut.Eller så kör man matta länkar och slipper blända folk på andra sidan gatan.
![]()
Den är nog redan såld skulle jag tro. Det har kommit två blåa till Sverige. Den andra har jag koll på och den är redan såld.
Aha, ok. Blir en med svart tavla för dig?Den är nog redan såld skulle jag tro. Det har kommit två blåa till Sverige. Den andra har jag koll på och den är redan såld.
Om jag lyckas få tag på en. Satt brevid distributionschefen för hela Breitling under middagen och han skulle göra sitt bästa sa han.Aha, ok. Blir en med svart tavla för dig?
Vad kostar en borstning av en länk? Vet att det har varit på tal innan och har för mig att @Karlsson (?) har en borstad länk till sin a73380!
Schysst taggning!!
Lägg ett pm om du vill ha en. Min är till salu, använder den knappt och måste finansiera nytt, men har inte annonserat än för jag är så seg och dålig på att sälja. Roligare att köpa.Inte helt dum denna, lite sugen är jag nog!
![]()
Runt tusenlappen tror jag. Kör Globen, de är sjukt bra på sånt.Vad kostar en borstning av en länk? Vet att det har varit på tal innan och har för mig att @Karlsson (?) har en borstad länk till sin a73380!
Sick!!!Hittade lite roliga Brattar på nätet. Sommarklockor.
![]()
![]()
![]()
Sick!!!
Japan-edition eller hemmålade? Aldrig sett dessa färger.
Helt stört bra ju. Synd att det bara är bjässar.
Vill ha avengern!!!!!!Skulle butiken och klockorna funnits när Crockett & Tubbs åkte dit I pilotavsnittet, ja då hade de haft varsin...
Helt stört bra ju. Synd att det bara är bjässar.
Vänta nu. Är den nedre 39mm chrono cockpit? Den är ju suverän. Hur får man tag på dessa?Hittade lite roliga Brattar på nätet. Sommarklockor.
![]()
![]()
![]()
Vill ha avengern!!!!!!
Vänta nu. Är den nedre 39mm chrono cockpit? Den är ju suverän. Hur får man tag på dessa?
Jag har t.o.m övervägt att köpa en ny Doxa för att komma åt den färgen. Chockad att det finns med det coola märket.Jag vill ha alla.
Men har aldrig ens sett en någonsin ju. Och jag dammsuger runt och fönstershoppar annonser rätt hårt. Hmmmm.Ja du, det är ju du som är internets dammsugare, inte jag. Känner jag dig rätt har du hittat en innan helgen.
Jag har t.o.m övervägt att köpa en ny Doxa för att komma åt den färgen. Chockad att det finns med det coola märket.![]()
De kom 2017. Vissa av dom i alla fall.
Limiterade till Breitling Boutiques på Bahamas. Mer Miami Vice än så blir det inte.
Om jag lyckas få tag på en. Satt brevid distributionschefen för hela Breitling under middagen och han skulle göra sitt bästa sa han.![]()
Jäklar va läckra, seawolfen gick inte av för hackor. Se till o posta alla bilder i tråden för klockor med turkosa urtavlor, annars blir den ju bara full av isiga rollarHittade lite roliga Brattar på nätet. Sommarklockor.
![]()
![]()
![]()