• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Min Navi Àr pÄ vÀg för att vara med pÄ event i kvÀll;)
IMG_4372.JPG
 
Jag var i onsdags och försökte lÀmna in min Avenger II GMT för en garantiservice hos klockmaster i Nacka Forum.. valde att Äka dit dÄ jag passerar dÀr pÄ vÀg hem frÄn jobbet. DÄligt val visade det sig, 500:- i admin avgift för att ta hand om klockan... suck vÀnde pÄ klacken och pep ivÀg till Globen istÀllet dÀr servicen som vanligt Àr grym!
 

Bas

Patek
Jag var i onsdags och försökte lÀmna in min Avenger II GMT för en garantiservice hos klockmaster i Nacka Forum.. valde att Äka dit dÄ jag passerar dÀr pÄ vÀg hem frÄn jobbet. DÄligt val visade det sig, 500:- i admin avgift för att ta hand om klockan... suck vÀnde pÄ klacken och pep ivÀg till Globen istÀllet dÀr servicen som vanligt Àr grym!
Bra gjort! Man ska aldrig vika sig för AD nÀr man har garanti
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Jag var i onsdags och försökte lÀmna in min Avenger II GMT för en garantiservice hos klockmaster i Nacka Forum.. valde att Äka dit dÄ jag passerar dÀr pÄ vÀg hem frÄn jobbet. DÄligt val visade det sig, 500:- i admin avgift för att ta hand om klockan... suck vÀnde pÄ klacken och pep ivÀg till Globen istÀllet dÀr servicen som vanligt Àr grym!
Det Ă€r en ”smutsig branch”, hade liknande upplevelse hos Erikssons vilka inte ens tog emot klockan dĂ„ det var ett Italienskt cert. Bra sĂ€tt att slippa all service & rep. Ă€ven efter garantitiden
 

frasse

Cartier
KaraktÀrslöst av dom att inte Àra worldwide garantin!
Gick du löst pÄ dom ala Al Pacino?
I'll take a flamethrower to this place!
Borde de fÄ vara AD om de inte tar in garantiÀrrenden ? Bara för klockan inte Àr köpt i Sverige. Ett mail borde ju skrivas till breitling om sÄna saker.
 

Stig

Omega
2-Faktor
Jag var i onsdags och försökte lÀmna in min Avenger II GMT för en garantiservice hos klockmaster i Nacka Forum.. valde att Äka dit dÄ jag passerar dÀr pÄ vÀg hem frÄn jobbet. DÄligt val visade det sig, 500:- i admin avgift för att ta hand om klockan... suck vÀnde pÄ klacken och pep ivÀg till Globen istÀllet dÀr servicen som vanligt Àr grym!
RÄkade ut för samma sak nÀr jag skulle lÀmna in en Oris pÄ Klockmaster Hansson pÄ Frölunda torg. Blev mycket förvÄnad nÀr de ville ha ersÀttning för att administrera garantiÀrendet pga av att klockan var inköpt i England. :mad:
 

WatchIT

Panerai
Men det krÀvdes ett glas rödvin innan du vÄga slÄtill :D
Ahhh ha ha ha....stod jag alltsÄ och pratade klockor med en gÄrdare ;) Ja det gick lÀttare med ett glas rött och efter ett par glas till sÄ kÀndes en Navitimer inte lÄngt borta. Bara ett slip pÄ kortet och sen pÄ handleden....
Forza Bajen:cool:
(riktigt nöjd med gummit)
 

Makkanxd

Rolex
Ahhh ha ha ha....stod jag alltsÄ och pratade klockor med en gÄrdare ;) Ja det gick lÀttare med ett glas rött och efter ett par glas till sÄ kÀndes en Navitimer inte lÄngt borta. Bara ett slip pÄ kortet och sen pÄ handleden....
Forza Bajen:cool:
(riktigt nöjd med gummit)
:D
Tur att det inte höll pÄ lÀngre Àn vad de gjorde dÄ sÄ det inte slutade med en navitimer ocksÄ ;)
 
Topp