Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Solsudd...
Breitling Longplaying Chrono ref 1450 frÄn -73.
![]()
Tackar!Ohhh, riktigt fin och frÄn mitt födelseÄr dessutom![]()
Riktigt tuff. Kul med lite Àldre klockor i trÄden ocksÄ! Bra dÀr med meshet!Tackar!
Ja det Àr en riktigt charmig klocka, riktigt fin och vÀlbevarad tavla och boett. Blev ett bra lyft nÀr jag fick pÄ meshet
Kan bjussa pÄ en till bild
![]()
Sjukt fin Ric!!!!!!Fick hem ett nytt monster igÄr, nÀmligen denna Breitling Avenger Skyland Black Steel Limited Efition (var bara tvungen att skriva hela namnet)
45 mm bred och nÀstan lika hög, svart som synden och rÄ som Charles Bronson.
Lustigt nog var jag ute efter en bling-Bratte pÄ lÀnk och hade bÄde Chrono Evo och helpolerad Avenger i sikte nör denna dök upp, sÄ galet det kan bli!
Har aldrig gillat gummi sÄ vÀrst men Breitling's gummin Àr sÄ sjukt snygga och detta lagom inkörda Pro1 Àr underbart, helt klart ny favvo före Pro3.
LĂ„t mig presentera;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helan o halvan i kvÀllssolen
46mm SOHC vs 33mm Colt..,
![]()
Kanske dags för en riktig Brattelunch snart?!Den kÀnns rejÀl pÄ armen men i jÀmförelse med Aero Evo sÄ ser den inte sÄ stor ut ÀndÄ.. Fast höjden och vikten skiljer en del..
![]()
Hojta till nÀr.....Kanske dags för en riktig Brattelunch snart?!
![]()
Avenger-serien Àr grym och den dÀr Àr riktigt tung! Grattis. Schysst med den röda kontrastenDen kÀnns rejÀl pÄ armen men i jÀmförelse med Aero Evo sÄ ser den inte sÄ stor ut ÀndÄ.. Fast höjden och vikten skiljer en del..
![]()
Fick hem ett nytt monster igÄr, nÀmligen denna Breitling Avenger Skyland Black Steel Limited Efition (var bara tvungen att skriva hela namnet)
45 mm bred och nÀstan lika hög, svart som synden och rÄ som Charles Bronson.
Lustigt nog var jag ute efter en bling-Bratte pÄ lÀnk och hade bÄde Chrono Evo och helpolerad Avenger i sikte nör denna dök upp, sÄ galet det kan bli!
Har aldrig gillat gummi sÄ vÀrst men Breitling's gummin Àr sÄ sjukt snygga och detta lagom inkörda Pro1 Àr underbart, helt klart ny favvo före Pro3.
LĂ„t mig presentera;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske dags för en riktig Brattelunch snart?!
![]()
Hmm, anar jag födseln av en Bratte-gtg..? Dvs den fetaste gtg'n i mannaminne!Hojta till nÀr.....
Vore pÄ tiden!Hmm, anar jag födseln av en Bratte-gtg..? Dvs den fetaste gtg'n i mannaminne!![]()
NÄja... Enbart viktmÀssigt i sÄ fall. Panerai GTGerna Àr ju hyffsat feta ;-)Hmm, anar jag födseln av en Bratte-gtg..? Dvs den fetaste gtg'n i mannaminne!![]()
Panerai Àr fina men att jÀmföra mot Breitling.. Don't even go there..!NÄja... Enbart viktmÀssigt i sÄ fall. Panerai GTGerna Àr ju hyffsat feta ;-)
Men givetvis Àr jag pÄ om ni rÄddar!!![]()
NÀ precis. Varken blingbrattar eller svartasomsyndenbrattar kommer riktigt upp i Pannaklass.Panerai Àr fina men att jÀmföra mot Breitling.. Don't even go there..!
TÀnkte slÀnga in en kommentar om att ska vi prata tungviktare kan jag anordna en Zenith-gtg, men jag avstÄr. Blir antagligen sjÀlv....NÄja... Enbart viktmÀssigt i sÄ fall. Panerai GTGerna Àr ju hyffsat feta ;-)
Men givetvis Àr jag pÄ om ni rÄddar!!![]()
Nu tycker jag gubben ska uppföra sig!NÀ precis. Varken blingbrattar eller svartasomsyndenbrattar kommer riktigt upp i Pannaklass.
NĂ€ precis. Varken blingbrattar eller svartasomsyndenbrattar kommer riktigt upp i Pannaklass.
Hmm, anar jag födseln av en Bratte-gtg..? Dvs den fetaste gtg'n i mannaminne!![]()
à hÄ! 33mm Colt! Det vore nÄt för frugan
Finns det fler damlÀmpliga Brattar? Utbilda en okunnig