• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hehe sÄ Àr det nog, skyller pÄ luften hÀr i Gbg.;)
Hittat nÄgra lÀckra men denna Àr lÀtt Nr:1
image.jpg

PÄ pappret sÄ vill jag landa denna pjÀs, mÄste kolla nÀrmare pÄ den irl. Helt magisk och massor av attityd.

Fick hem ett nytt monster igÄr, nÀmligen denna Breitling Avenger Skyland Black Steel Limited Efition (var bara tvungen att skriva hela namnet :) )
45 mm bred och nÀstan lika hög, svart som synden och rÄ som Charles Bronson.
Lustigt nog var jag ute efter en bling-Bratte pÄ lÀnk och hade bÄde Chrono Evo och helpolerad Avenger i sikte nör denna dök upp, sÄ galet det kan bli! :D
Har aldrig gillat gummi sÄ vÀrst men Breitling's gummin Àr sÄ sjukt snygga och detta lagom inkörda Pro1 Àr underbart, helt klart ny favvo före Pro3.

LĂ„t mig presentera;
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Fick hem ett nytt monster igÄr, nÀmligen denna Breitling Avenger Skyland Black Steel Limited Efition (var bara tvungen att skriva hela namnet :) )
Lustigt nog var jag ute efter en bling-Bratte pÄ lÀnk och hade bÄde Chrono Evo och helpolerad Avenger i sikte nör denna dök upp, sÄ galet det kan bli! :D
Har aldrig gillat gummi sÄ vÀrst men Breitling's gummin Àr sÄ sjukt snygga och detta lagom inkörda Pro1 Àr underbart, helt klart ny favvo före Pro3.

LĂ„t mig presentera;
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
Sjukt fin Ric!!!!!!

LĂ„t mig presentera;
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Det Àr bara o gratulera, den e grym, den röda kontrasten gör vÀldigt mycket, finns ett just strap i kevlar pÄ strapcode, svart med röda stygn, om du har idéer en dag pÄ att byta.

NÄja... Enbart viktmÀssigt i sÄ fall. Panerai GTGerna Àr ju hyffsat feta ;-)
Men givetvis Àr jag pÄ om ni rÄddar!!:)
TÀnkte slÀnga in en kommentar om att ska vi prata tungviktare kan jag anordna en Zenith-gtg, men jag avstÄr. Blir antagligen sjÀlv....

image.jpg
Tjenare!
FÄr in en helt sprillans ny sÄn hÀr Galactic 44 i inbyte pÄ min chronomat nu pÄ Lördag. :) Jag hoppas verkligen att det klickar nÀr jag fÄr den. Om den mot förmodan inte skulle göra det sÄ kommer den flippas omgÄende. TÀnkte att alla hÀr i trÄden skulle fÄ en liten heads up pÄ att det finns en chans att den blir till salu pÄ Söndag.
Ha en grym afton! :breitling: FTW!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp