Informativt...JodÄ, hÀr Àr en![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Informativt...JodÄ, hÀr Àr en![]()
Jag tycker den Àr lagom i storlek, pilotlÀnken Àr vÀldigt behaglig, ingen risk för rassel... Det högblanka Àr förstÄss kÀnsligt för repor men Àr ju lÀtt att polera om man skulle vilja det. Framförallt Àr det raiders pÄ min som tar mest stryk. Den bÀrs snyggt pÄ lÀder ocksÄ.Informativt...![]()
JodÄ, hÀr Àr en![]()
B13050.1Snygg! Vad har du för ref pÄ den?
Transocean-serien Àr jÀkligt trevlig. Hur mkt bygger dessa pÄ höjden? Tycker chrono bygger en del utan att för den skull bli fööör hög. Av de tvÄ tycker jag den svarta Àr rÀtt brutal. Den vita fÀrgen pÄ den andra gillar jag sÄdÀr, den vanliga vita Àr snyggare.Surfade runt lite och hamnade pÄ Transocean GMT. Ser trevliga ut.
![]()
![]()
Surfade runt lite och hamnade pÄ Transocean GMT. Ser trevliga ut.
![]()
![]()
Jag Àr fortfarande sjukt sugen pÄ en..Och en bild
![]()
Transocean-serien Àr jÀkligt trevlig. Hur mkt bygger dessa pÄ höjden? Tycker chrono bygger en del utan att för den skull bli fööör hög. Av de tvÄ tycker jag den svarta Àr rÀtt brutal. Den vita fÀrgen pÄ den andra gillar jag sÄdÀr, den vanliga vita Àr snyggare.
Min personliga favorit bland Breitlings gmt Àr Avenger II GMT. Den Àr inte sÄ tjock men tappar inte det robusta utseendet. Hade jag inte haft en Avenger Skyland sÄ hade den varit sjÀlvklar i samlingen. Ffa gillar jag att de smÄ siffrorna 2-24 sitter utanför de stora (alt stavindexen) sÄ det inte kladdar pÄ tavlan i övrigt.
Den svarta i 40mm ojojojSurfade runt lite och hamnade pÄ Transocean GMT. Ser trevliga ut.
![]()
![]()
Har inte burit min fisk pÄ nÄgon vecka nu pga att jag insett hur skitig lÀnken Àr. Idag inhandlades dock denna!
![]()
Ă terkommer med "in action" bilder snarast!
Hehe blir dessvÀrre imorgon men pingar dig dÄSpÀnnande! Skynda dig!
SÄ dÀr, dÄ kan man deltaga i denna trÄd igen.
![]()
HÀmtade precis min Galactic 44... Bilder kommer nÀr jag kommit hem och kör paketöppning.. Ska bli intressant detta.
Edit: Har kommit hem och kört paketöppning nuFörvÄnansvÀrt grovt band det hÀr military bandet. Var lite skeptisk men det Àr riktigt bra faktiskt.
HĂ€r kommer det lite bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tog min Skyland idag. SlÄs fortfarande efter sÄ hÀr mÄnga Är med den hur jÀkla schyssta detaljer det Àr pÄ tavlan, dess hÀrliga svart och vita kontraster samt hur jefla stenhÄrd den Àr. Fan va gött helt enkelt.
![]()
VadÄ stor?
![]()
VadÄ bygger pÄ höjden?
![]()
Been there.. Slutade med att jag gick till lokala ADn och fick dem att göra det Ät mig.Ledsen @Eurenius men det blir inga bilder ikvÀllJag höll pÄ i 30min men fÄr inte loss ena halvan av armbandet
Blev CP och slog nÀven genom soffbordet
![]()
![]()
![]()
Ledsen @Eurenius men det blir inga bilder ikvÀllJag höll pÄ i 30min men fÄr inte loss ena halvan av armbandet
Blev CP och slog nÀven genom soffbordet
![]()
![]()
![]()
Been there.. Slutade med att jag gick till lokala ADn och fick dem att göra det Ät mig.
Haha inte pÄ min gamla chronomat 44. Satt som berget pÄ den, iallafall ena sidan av bandetDet tar ju typ 30sek att ta bort lÀnken grabbar. Har ni varit pÄ flaskan?![]()