• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jag tycker den Àr lagom i storlek, pilotlÀnken Àr vÀldigt behaglig, ingen risk för rassel... Det högblanka Àr förstÄss kÀnsligt för repor men Àr ju lÀtt att polera om man skulle vilja det. Framförallt Àr det raiders pÄ min som tar mest stryk. Den bÀrs snyggt pÄ lÀder ocksÄ.
 
SlÀnger upp en bild av min B2:a frÄn 2001, Rolexen kompar pÄ högerkanten !
image.jpg
 
Surfade runt lite och hamnade pÄ Transocean GMT. Ser trevliga ut.
Breitling-transocean-chronograph-gmt-white.jpg
Brietling-transocean-chrono-gmt.jpeg
Transocean-serien Àr jÀkligt trevlig. Hur mkt bygger dessa pÄ höjden? Tycker chrono bygger en del utan att för den skull bli fööör hög. Av de tvÄ tycker jag den svarta Àr rÀtt brutal. Den vita fÀrgen pÄ den andra gillar jag sÄdÀr, den vanliga vita Àr snyggare.

Min personliga favorit bland Breitlings gmt Àr Avenger II GMT. Den Àr inte sÄ tjock men tappar inte det robusta utseendet. Hade jag inte haft en Avenger Skyland sÄ hade den varit sjÀlvklar i samlingen. Ffa gillar jag att de smÄ siffrorna 2-24 sitter utanför de stora (alt stavindexen) sÄ det inte kladdar pÄ tavlan i övrigt.
 
image.jpg
Va Ä hÀlsade pÄ Angel (sÀljaren), Aventura mall i Miami. Vi hade intressant diskussion. Fick bl a bekrÀftat att det Àr 1000st av min modell prucerade och inga fler. Att det gÄr ocksÄ modda den men en diamant fylld bezel, dock lite dyrt för sÄnt skoj hehe. AllmÀnt trevligt va det om man kÀnner sig omhÀndertagen.
image.jpg
 
Transocean-serien Àr jÀkligt trevlig. Hur mkt bygger dessa pÄ höjden? Tycker chrono bygger en del utan att för den skull bli fööör hög. Av de tvÄ tycker jag den svarta Àr rÀtt brutal. Den vita fÀrgen pÄ den andra gillar jag sÄdÀr, den vanliga vita Àr snyggare.

Min personliga favorit bland Breitlings gmt Àr Avenger II GMT. Den Àr inte sÄ tjock men tappar inte det robusta utseendet. Hade jag inte haft en Avenger Skyland sÄ hade den varit sjÀlvklar i samlingen. Ffa gillar jag att de smÄ siffrorna 2-24 sitter utanför de stora (alt stavindexen) sÄ det inte kladdar pÄ tavlan i övrigt.


BÄde Transocean och Avenger II GMT ligger mycket högt pÄ önskelistan :)
Bilder frÄn en provning i butik;
image.jpg
image.jpg
 
Jag tog min Skyland idag. SlÄs fortfarande efter sÄ hÀr mÄnga Är med den hur jÀkla schyssta detaljer det Àr pÄ tavlan, dess hÀrliga svart och vita kontraster samt hur jefla stenhÄrd den Àr. Fan va gött helt enkelt.
image.jpg
 
HÀmtade precis min Galactic 44... Bilder kommer nÀr jag kommit hem och kör paketöppning.. Ska bli intressant detta.

Edit: Har kommit hem och kört paketöppning nu :) FörvÄnansvÀrt grovt band det hÀr military bandet. Var lite skeptisk men det Àr riktigt bra faktiskt.
HĂ€r kommer det lite bilder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Den som vill ha denna kan fÄ den för otroliga 30000kr idag :) kÀnner mig fredagsgenerös :)
 
Tillbaka
Topp