• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oj, oj, oj det finns sÄ mycket :)

T.ex fruns SOH 38 till att börja med:

image.jpg


Nya Chronomat 38:

image.jpg


Superocean 36:

image.jpg


Transocean 38:

image.jpg


Galactic 36:

image.jpg
Hade jag haft rÄd hade jag definitivt köpt en SOH 38 till frugan!
 
image.jpg
Tjenare!
FÄr in en helt sprillans ny sÄn hÀr Galactic 44 i inbyte pÄ min chronomat nu pÄ Lördag. :) Jag hoppas verkligen att det klickar nÀr jag fÄr den. Om den mot förmodan inte skulle göra det sÄ kommer den flippas omgÄende. TÀnkte att alla hÀr i trÄden skulle fÄ en liten heads up pÄ att det finns en chans att den blir till salu pÄ Söndag.
Ha en grym afton! :breitling: FTW!
Bra val! Tror du kommer bli nöjd.
 
Hade jag haft rÄd hade jag definitivt köpt en SOH 38 till frugan!
Prioritering kallas det.. ;) Bytte ner mig frÄn 116613LB till 116610LV förra julen för att fÄ loss kulor till frugans Lady AT med pÀrlemo och is. LÀtt vÀrt det! (SlÀnger med Darth Vader pÄ ett hörn, för vi Àr ju ÀndÄ i Bratte-trÄden nu..)
image.jpg
 
HÀmtade precis min Galactic 44... Bilder kommer nÀr jag kommit hem och kör paketöppning.. Ska bli intressant detta.

Edit: Har kommit hem och kört paketöppning nu :) FörvÄnansvÀrt grovt band det hÀr military bandet. Var lite skeptisk men det Àr riktigt bra faktiskt.
HĂ€r kommer det lite bilder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast Àndrad:
HÀmtade precis min Galactic 44... Bilder kommer nÀr jag kommit hem och kör paketöppning.. Ska bli intressant detta.

Edit: Har kommit hem och kört paketöppning nu :) FörvÄnansvÀrt grovt band det hÀr military bandet. Var lite skeptisk men det Àr riktigt bra faktiskt.
HĂ€r kommer det lite bilder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Kommer nog tyvÀrr bli sÄ att denna fÄr vandra vidare. Den Àr riktigt snygg och sitter riktigt skönt pÄ handleden. Men baserat pÄ hur min ekonomiska situation ser ut för tillfÀllet Àr det inte riktigt ekonomiskt försvarbart för mig att behÄlla den. :( trÄkigt. (Fick den som en del av betalning pÄ min Chronomat 44 som jag flippade idag pga just ekonomiska skÀl.)

Kommer lÄta den gÄ vidare för ett riktigt bra pris till nÄgon lycklig sjÀl.
Fortfarande inplastad, har bara provat den i ca 30 minuter, ville inte bli för fÀst vid den sÄ jag la tillbaka den i lÄdan.

SlÀnger upp en annons i K/S lite senare ikvÀll, men om nÄgon i trÄden Àr sugen innan dess Àr det bara att dra ivÀg ett PM.
 
hallÄ,
jag har en B13357, problemet Àr att sekundvisarn stannat, har jag rÄkat komma Ät nÄgot som fÄtt den att göra det? klockan gÄr alltsÄ men sekundvisarn stÄr still.. nÄgon som har koll?
 
image.jpg
image.jpg
Haha, vad ironiskt det kÀnns att vara 30min med bil frÄn Bratte butiken i Aventura Mall. Man Àr liksom nöjd att vara tillbaka. Kanske man Äker förbi o sÀger hej eller köper en till...,,,, nÀ jag Àr nöjd. PS. Köpeskillingen mot Sverige har jag fÄtt bekrÀftat efter vÀrdering av modellen. Det Àr c:à 30% billigare att investera i en Bratte av min kaliber i USA, inrÀknat med alla gÄvor man fick. Rabatter ges inte utan kraftiga gÄvor. Tex. Gummi armbandet och viklÄset ingick som gÄva, crocobandet vad med som standard med sitt viklÄs. Ni som kÀnner till, vet vad bara detta kostar. Snart Àr det beach time!
 
image.jpg
image.jpg
Haha, vad ironiskt det kÀnns att vara 30min med bil frÄn Bratte butiken i Aventura Mall. Man Àr liksom nöjd att vara tillbaka. Kanske man Äker förbi o sÀger hej eller köper en till...,,,, nÀ jag Àr nöjd. PS. Köpeskillingen mot Sverige har jag fÄtt bekrÀftat efter vÀrdering av modellen. Det Àr c:à 30% billigare att investera i en Bratte av min kaliber i USA, inrÀknat med alla gÄvor man fick. Rabatter ges inte utan kraftiga gÄvor. Tex. Gummi armbandet och viklÄset ingick som gÄva, crocobandet vad med som standard med sitt viklÄs. Ni som kÀnner till, vet vad bara detta kostar. Snart Àr det beach time!
Fan va fet! Riktig hÄllkÀften klocka!
 
qXNEVCX.jpg

En mĂ„nad nu med min Chronomat 44, fortfarande otroligt nöjd. Första tvĂ„ veckorna tappade den kanske 1 sekund totalt, nu Ă€r det iaf 0,5 sekunder om dagen. Även om den gĂ„r inom COSC Ă€r det lite trĂ„kigt nĂ€r man var sĂ„ bortskĂ€md i starten. Hur ofta stĂ€ller ni om era klockor?
 
image.jpg
image.jpg
Haha, vad ironiskt det kÀnns att vara 30min med bil frÄn Bratte butiken i Aventura Mall. Man Àr liksom nöjd att vara tillbaka. Kanske man Äker förbi o sÀger hej eller köper en till...,,,, nÀ jag Àr nöjd. PS. Köpeskillingen mot Sverige har jag fÄtt bekrÀftat efter vÀrdering av modellen. Det Àr c:à 30% billigare att investera i en Bratte av min kaliber i USA, inrÀknat med alla gÄvor man fick. Rabatter ges inte utan kraftiga gÄvor. Tex. Gummi armbandet och viklÄset ingick som gÄva, crocobandet vad med som standard med sitt viklÄs. Ni som kÀnner till, vet vad bara detta kostar. Snart Àr det beach time!

Den ser helt fantastisk ut. Vad Àr det för ref pÄ den? Blev ju sjÀlv sugen pÄ en nu, men klarar nog knappast bÀra upp den med mina taniga handleder :(
 
qXNEVCX.jpg

En mĂ„nad nu med min Chronomat 44, fortfarande otroligt nöjd. Första tvĂ„ veckorna tappade den kanske 1 sekund totalt, nu Ă€r det iaf 0,5 sekunder om dagen. Även om den gĂ„r inom COSC Ă€r det lite trĂ„kigt nĂ€r man var sĂ„ bortskĂ€md i starten. Hur ofta stĂ€ller ni om era klockor?
Iaf en gÄng i veckan pÄ samtliga men det Àr för att nollstÀlla och sedan se gÄngavvikelsen :happyhappy:
 
qXNEVCX.jpg

En mĂ„nad nu med min Chronomat 44, fortfarande otroligt nöjd. Första tvĂ„ veckorna tappade den kanske 1 sekund totalt, nu Ă€r det iaf 0,5 sekunder om dagen. Även om den gĂ„r inom COSC Ă€r det lite trĂ„kigt nĂ€r man var sĂ„ bortskĂ€md i starten. Hur ofta stĂ€ller ni om era klockor?
Snygg klocka btw!!
 
Den ser helt fantastisk ut. Vad Àr det för ref pÄ den? Blev ju sjÀlv sugen pÄ en nu, men klarar nog knappast bÀra upp den med mina taniga handleder :(

Ja ref. modell Àr: Chronomat 44, romersk urtavla onyx black, solid rose gold, HB 0110 med diver pro II gummiband och rose gold viklÄs. Denna version verkar vara tillverkad i en serie av 1000st o det gÄr inte att bestÀlla ny sÄdan lÀngre, man mÄste leta pÄ marknaden för att hitta dom som Àr redan tillverkade. Jag hittade min efter 1Ärs letande i Breitling boutique, Aventura Mall Miami.
 
Kommer nog tyvÀrr bli sÄ att denna fÄr vandra vidare. Den Àr riktigt snygg och sitter riktigt skönt pÄ handleden. Men baserat pÄ hur min ekonomiska situation ser ut för tillfÀllet Àr det inte riktigt ekonomiskt försvarbart för mig att behÄlla den. :( trÄkigt. (Fick den som en del av betalning pÄ min Chronomat 44 som jag flippade idag pga just ekonomiska skÀl.)

Kommer lÄta den gÄ vidare för ett riktigt bra pris till nÄgon lycklig sjÀl.
Fortfarande inplastad, har bara provat den i ca 30 minuter, ville inte bli för fÀst vid den sÄ jag la tillbaka den i lÄdan.

SlÀnger upp en annons i K/S lite senare ikvÀll, men om nÄgon i trÄden Àr sugen innan dess Àr det bara att dra ivÀg ett PM.

Ingen som Àr ens lite sugen? I stort sett inköpspris. :(
 
Ingen som sitter pÄ nÄgra Breitlings med lite mindre diameter som de vill visa upp. Typ 40-41mm. SÄg en Chronomat i den storleken pÄ Gripenbro för ett tag sedan som nÄgon lyckades köpa före mig. Skulle gÀrna vilja se och höra vad ni tycker om dom
 
Ingen som sitter pÄ nÄgra Breitlings med lite mindre diameter som de vill visa upp. Typ 40-41mm. SÄg en Chronomat i den storleken pÄ Gripenbro för ett tag sedan som nÄgon lyckades köpa före mig. Skulle gÀrna vilja se och höra vad ni tycker om dom
JodÄ, hÀr Àr en :)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    268.3 KB · Visningar: 58
Tillbaka
Topp