DÀr dagskivan ligger.Tror att datumet suttit bÀttre om den suttit lÀgre. Sen vet jag inte hur den glasringen kÀnns irl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÀr dagskivan ligger.Tror att datumet suttit bÀttre om den suttit lÀgre. Sen vet jag inte hur den glasringen kÀnns irl
Ja Jo... SjÀlvklart sÄ fÄr den anpassas om man flyttar rutan - No shit SherlockDÀr dagskivan ligger.
Var skulle du lÀgga dag-fönstret dÄ?Ja Jo... SjÀlvklart sÄ fÄr den anpassas om man flyttar rutan - No shit Sherlock
Ja Jo... SjÀlvklart sÄ fÄr den anpassas om man flyttar rutan - No shit Sherlock
Det gÄr sÀkert att lösa. Har ingen uppfunnit diskar med datum ytterst Àn?Var skulle du lÀgga dag-fönstret dÄ?
Det Àr jag med pÄ. Se ovan. Men jag tÀnker ffa för hur jag gillar hur det ser ut. Dock har man iaf en hÀrligt rak linje mot siffrorna bredvid, och det Àr iaf positivtSÄ hÀr ser det ut med de tvÄ dag- resp datumskivorna. De kan alltsÄ inte sitta med samma avstÄnd ut till kanten pÄ urtavlan.
![]()
Var skulle du lÀgga dag-fönstret dÄ?
SÄ hÀr ser det ut med de tvÄ dag- resp datumskivorna. De kan alltsÄ inte sitta med samma avstÄnd ut till kanten pÄ urtavlan.
![]()
Fast det hade kanske fuckar placeringen pÄ dagvisningen. Hmm. Skit samma.Det gÄr sÀkert att lösa. Har ingen uppfunnit diskar med datum ytterst Àn?
Inte helt lÀtt, Rolex DD tycker jag har fÄtt till det riktigt bra.Fast det hade kanske fuckar placeringen pÄ dagvisningen. Hmm. Skit samma.
HÄller med!Inte helt lÀtt, Rolex DD tycker jag har fÄtt till det riktigt bra.
SÀtt dit en datumbubbla sÄ har Breitling en Rolex tavla... Detta Àr inte alls bra!
SĂ„ passVintageinspirerat ju![]()
Det gÄr sÀkert att lösa. Har ingen uppfunnit diskar med datum ytterst Àn?
Diggar inte riktigt alla Brattar men SOH har jag alltid tyckt sett bra ut. Denna nya tt tycker jag ser ganska bra ut, sÀrklit pÄ gummi.
![]()
![]()
För stor och alldeles för dyr... :/Diggar inte riktigt alla Brattar men SOH har jag alltid tyckt sett bra ut. Denna nya tt tycker jag ser ganska bra ut, sÀrklit pÄ gummi.
![]()
![]()
42mm Àr ju inte megastort. Lite dyrt om man köper till list jaFör stor och alldeles för dyr... :/
LÀste fel. SÄg bara 44m.42mm Àr ju inte megastort. Lite dyrt om man köper till list ja![]()
45 listar stÄl enligt deras hemsidaLÀste fel. SÄg bara 44m.
Spelar ingen roll, för dyrt listpris. Oavsett om nÄgon betalar det eller inte. Listar inte nuvarande modeller typ 35?
Kanske var lÀngesen iofs.
BytaMed djupt obehag publicerar en post hÀr
Men jag Àr glad att ni finns.
Min granne ska sÀlja denna skapelse och undrar ungefÀr vad han kan begÀra.
Tacksam för era kunskaper.![]()
JÀvlar45 listar stÄl enligt deras hemsida
Dom har helt dödat colten,![]()
![]()
Sen pÄ bollen, ligger under Chronomat. Fy satan vad ful nya Colt Àr.
Den sÄg faktiskt okej utMer nytt
![]()
![]()
Kan vara bÀst hittills men jag vÄgar inte sÀga för mkt. Men 38mm lÄter ocksÄ sjukt braDen sÄg faktiskt okej ut
Bra auto x2Lite snö kvar
//Simon
Man var ju fan inte heeeelt av banan i den spaningenKan det bli sÄ att man kör ihop Colt, Avenger och Chronomat till en serie (Chronomat) och diversifierar dem genom urverken? Likt nya Navi 8.
3-hand ETA Colt
VAL7750 Avenger
B01 Chronomat
Enkelt uttryckt och utan nÄn djupare eftertanke![]()