Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som @Dalomo nÀmnde i en annan trÄd Àr det mÀrkligt hur de valt att ha olika datumskivor pÄ de tvÄ modellerna... Svart ser betydligt bÀttre ut
![]()
![]()
Tittar man pÄ hemsidan sÄ ser det ut som smÄ skruvar pÄ tabsen pÄ Chronomat.![]()
Ligger det nÄgon ting i detta tror ni?
![]()
Jag gillar ocksÄ de integrerade. De andra har vi sett ett tag nu. Och sen kommer det skilja frÄn modell till modell. Men att skÀra i produktionskostnader tror jag pÄ, helt klart, men inte som ledande del i omdaningenTittar man pÄ hemsidan sÄ ser det ut som smÄ skruvar pÄ tabsen pÄ Chronomat.
Colt har iaf inte haft skruvade tabs pÄ lÀnge.
Personligen gillar jag de integrerade bÀttre.
Valt? Det Àr ju olika urverk. Om de valt aktivt sÄ Àr det för att differentiera mellan urverken.Som @Dalomo nÀmnde i en annan trÄd Àr det mÀrkligt hur de valt att ha olika datumskivor pÄ de tvÄ modellerna... Svart ser betydligt bÀttre ut
![]()
![]()
Som om siffror eller indexmarkering skulle göra skillnad.![]()
Ser verkligen mycket bÀttre ut pÄ riktig bild...Snacka om att slakta colten. Hoppas den ser bÀttre ut irl. Piss-Kern.
Yes, stor skillnad mot gamla siten som hade en riktig feeling av Breitling...Ser inte deras nya hemsida lite ut som en Wordpress-hemsida för ett mikromÀrke?
LÀgg av! Ser ju ut som en GANT-klocka!Ser verkligen mycket bÀttre ut pÄ riktig bild...
![]()
Ooooooh jaaaaaaaa..... HrrrmSer verkligen mycket bÀttre ut pÄ riktig bild...
![]()
Kan absolut 0 om Breitlings urverk, men pÄ hemsidan stÄr det att bÄda har B20 verk. Men det urverket kanske Àr olika utformat?Valt? Det Àr ju olika urverk. Om de valt aktivt sÄ Àr det för att differentiera mellan urverken.
B20= ETAKan absolut 0 om Breitlings urverk, men pÄ hemsidan stÄr det att bÄda har B20 verk. Men det urverket kanske Àr olika utformat?![]()
B20=Tudor om jag inte minns felB20= ETA
Vad kass jag Àr!B20=Tudor om jag inte minns fel
fyfan, jag fÄr ont i magen..Denna var absolut inte dum.![]()
Hedning!![]()
![]()
Av Coltarna verkar den svarta Kern la upp pÄ insta vara överlÀgset trÄkigast.![]()
Ăvriga tavlor verkar vara mer livfulla med lite sunbursteffekt.
GrÄ och silver har dessutom inverterat datumfönster, vilket enligt mig skÀnker mer balans Ät tavlan.
Man kunde gott behÄllt Colt i röd text och förgyllt B:et för att fÄ mer dynamik i tavlan.
Jag har inga problem med vinglös logga och tror att övriga fÀrger kommer att se ganska bra ut irl.
Vanliga Superocean verkar vara borta.
Jag tycker det lÄter lite vÀl otroligt att ta bort den enda riktiga dykaren.
Kan de vara sÄ att man i Basel visar den med keramisk bezel istÀllet för gummiinsertet?
Jag har inga problem med vinglös logga och tror att övriga fÀrger kommer att se ganska bra ut irl.
Ren och skÀr porr nÀr du lÀgger upp sÄna bilder alltsÄMot Stockholm![]()
![]()
Ren och skÀr porr nÀr du lÀgger upp sÄna bilder alltsÄ![]()
Wohooo!!![]()
Here we go! Sneak peek inför BaseltrÄden som drar runt lunch.![]()
Jag verkligen tokgillar att du kör LPK (last pre-kern)![]()
Here we go! Sneak peek inför BaseltrÄden som drar runt lunch.![]()