InstÀmmer med @Oli, Rushmore alltsÄ!Det tar ju typ 30sek att ta bort lÀnken grabbar. Har ni varit pÄ flaskan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InstÀmmer med @Oli, Rushmore alltsÄ!Det tar ju typ 30sek att ta bort lÀnken grabbar. Har ni varit pÄ flaskan?
Tung morgon idag?Fan va grym den hör Àr! LÀnge leve Breitling! Schöld Ä godnatt!
Mycket... Hur kunde du gissa pÄ det?Tung morgon idag?
Haha, vad ironiskt det kÀnns att vara 30min med bil frÄn Bratte butiken i Aventura Mall. Man Àr liksom nöjd att vara tillbaka. Kanske man Äker förbi o sÀger hej eller köper en till...,,,, nÀ jag Àr nöjd. PS. Köpeskillingen mot Sverige har jag fÄtt bekrÀftat efter vÀrdering av modellen. Det Àr c:à 30% billigare att investera i en Bratte av min kaliber i USA, inrÀknat med alla gÄvor man fick. Rabatter ges inte utan kraftiga gÄvor. Tex. Gummi armbandet och viklÄset ingick som gÄva, crocobandet vad med som standard med sitt viklÄs. Ni som kÀnner till, vet vad bara detta kostar. Snart Àr det beach time!
Fasiken vad koolt! Kan de lÀgga pÄ DLC utan att ta isÀr alla delar i lÀnken?Och idag har detta armband Äkt i vÀg pÄ DLC behandling. Förbannat nyfiken pÄ resultatet, lÀnken Àr det skönaste att ha kring handleden.
Bild före:
Bild efter:
En annan gÄng
Förmodligen mÄste dom vÀl plocka isÀr allt? Ingen aning. Ska bli spÀnnande att se resultatetFasiken vad koolt! Kan de lÀgga pÄ DLC utan att ta isÀr alla delar i lÀnken?
Ska man? Ska man inte? Kanske kan ana svaret i en BreitlingtrÄd
Ja, det gjorde lite ont i sjÀlen att sÀlja den men ibland har man inget val.Synd du inte var lite snabbare pÄ bollen,sÄldes en sÄdan hÀr pÄ K&S för riktigt bra pris nyligen!
Fin klocka för övrigt, bara att köra
Synd du inte var lite snabbare pÄ bollen,sÄldes en sÄdan hÀr pÄ K&S för riktigt bra pris nyligen!
Fin klocka för övrigt, bara att köra
Kör!!! Jag vill dock att nÄgon ska köpa en Blackbird med big date. Mest för att jag sjÀlv inte kan just nu...Ska man? Ska man inte? Kanske kan ana svaret i en BreitlingtrÄd
Har ev en sÄn pÄ g om jag blir av med min.Kör!!! Jag vill dock att nÄgon ska köpa en Blackbird med big date. Mest för att jag sjÀlv inte kan just nu...
Aja, ibland har man inte turen pÄ sin sida! men AD's har fler sÄ det Àr vÀl ingen faraJag Àr tyvÀrr vÀldigt medveten om detta faktum
Aja, ibland har man inte turen pÄ sin sida! men AD's har fler sÄ det Àr vÀl ingen fara
Det Àr helt korrekt, problemet Àr att det finns för mÄnga valmöjligheter (jag vet jag vet, ni har hört det förut haha)Kan man bara bestÀmma sig brukar det lösa sig
Har plockat isÀr lÀnken sÄ mycket det gÄr, det Àr ju ett begrÀnsat antal av lÀnkbitarna som gÄr att skruva isÀr, sÄ de fÄr sitta ihop sÄ lÀnge, de löser annars det pÄ micromyFasiken vad koolt! Kan de lÀgga pÄ DLC utan att ta isÀr alla delar i lÀnken?
FÄr man frÄga vad lÄngtid det skulle ta och vad kalaset gÄr pÄ? Dra ett PM om du kÀnner dig villig att berÀtta men lite blyg!Har plockat isÀr lÀnken sÄ mycket det gÄr, det Àr ju ett begrÀnsat antal av lÀnkbitarna som gÄr att skruva isÀr, sÄ de fÄr sitta ihop sÄ lÀnge, de löser annars det pÄ micromy
Ăven tidigt 2000-tal borde funka dĂ„, den Ă€ldre chronomat versionen pĂ„ 40mm förmodar jag att du vill ha.Jag har blivit lite chronomat-nyfiken pĂ„ senaste tiden. KĂ€nner att jag mognat nog för en tvĂ„tonsklocka Lite inne pĂ„ tidigt till mitten av 90-talet dĂ„ det verkar finnas mĂ„nga och de ligger ofta i en bra prisklass.
Ăr det nĂ„got specifikt man bör akta sig för eller leta efter i dem? NĂ„gra Ă„r eller referenser man bör undvika?
Schyst! Hur lĂ€nge tillverkades den Ă€ldre modellen? Har sett att en del har lite "snabbare" typsnitt. Ăr det efter ett visst Ă„r eller Ă€r det bara tavelval?Ăven tidigt 2000-tal borde funka dĂ„, den Ă€ldre chronomat versionen pĂ„ 40mm förmodar jag att du vill ha.
Det Ă€r lite senare Ă„ren som har siffror pĂ„ har jag för mig, kan Ă€ven vara sĂ„ simpelt att det fanns fler val av tavla. Tror den gamla gjordes fram t.o.m 2004 eller 2006. Om du vĂ€ljer annat Ă€n tvĂ„ton skulle jag föreslĂ„ att du kikar pĂ„ denna Breitling Blackbird (2004).Schyst! Hur lĂ€nge tillverkades den Ă€ldre modellen? Har sett att en del har lite "snabbare" typsnitt. Ăr det efter ett visst Ă„r eller Ă€r det bara tavelval?
Ah, tack!Det Àr lite senare Ären som har siffror pÄ har jag för mig, kan Àven vara sÄ simpelt att det fanns fler val av tavla. Tror den gamla gjordes fram t.o.m 2004 eller 2006. Om du vÀljer annat Àn tvÄton skulle jag föreslÄ att du kikar pÄ denna Breitling Blackbird (2004).
Vet ej hur lÄng tid, det Àr ju bara en lÀnk, sÄ det blir nÀr det finns tillrÀckligt för att köra en omgÄng. Priset ligger pÄ 2000 exkl momsFÄr man frÄga vad lÄngtid det skulle ta och vad kalaset gÄr pÄ? Dra ett PM om du kÀnner dig villig att berÀtta men lite blyg!
Det var inte sÄ farligt ÀndÄ.. TÀnkte att det skulle kosta en mindre förmögenhet.Vet ej hur lÄng tid, det Àr ju bara en lÀnk, sÄ det blir nÀr det finns tillrÀckligt för att köra en omgÄng. Priset ligger pÄ 2000 exkl moms
Kolla Breitlingsource.com. DĂ€r kan du hitta det mesta du Ă€r ute efter tror jag (ang ref. Ă„rtal mm)Schyst! Hur lĂ€nge tillverkades den Ă€ldre modellen? Har sett att en del har lite "snabbare" typsnitt. Ăr det efter ett visst Ă„r eller Ă€r det bara tavelval?
Ah, tackar!Kolla Breitlingsource.com. DÀr kan du hitta det mesta du Àr ute efter tror jag (ang ref. Ärtal mm)