• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SmartSelect_20180405-200901_Instagram.jpg
 
Den dÀr Àr perfekt att anvÀnda för att slÄ Kern blodig och medvetslös med. 4 kg Àkta Bratte som blÀndar med sin glans!

Anledning till att jag postar bild pÄ gamla synder igen Àr att jag hjÀlper en polare som ska kliva i en super avenger 2:a & drabbades av vilken jÀvla hÄll kÀften pjÀs det Àr. 264 gram för att vara exakt !( eller 164,minns inte men det var massvis)
 
UttrĂ„kad och orimligt sugen pĂ„ en Breitling med UTC, helst en Ă€ldre Chronomat i tt. Skall lĂ€nken Ă€ven vara tt i original dĂ„? RouleauxlĂ€nk Ă€r coolast tror jag men hur bĂ€rs den? Är det troligt att jag kommer undan under 15K:- för en fungerande klocka?

Tankar och tips pÄ modell tas tacksamt emot! Har ingen vidare koll pÄ Breitling, endast Àgt en stÄlfisk, en Callisto och en Navitimer frÄn 60-talet tidigare.
 
UttrĂ„kad och orimligt sugen pĂ„ en Breitling med UTC, helst en Ă€ldre Chronomat i tt. Skall lĂ€nken Ă€ven vara tt i original dĂ„? RouleauxlĂ€nk Ă€r coolast tror jag men hur bĂ€rs den? Är det troligt att jag kommer undan under 15K:- för en fungerande klocka?

Tankar och tips pÄ modell tas tacksamt emot! Har ingen vidare koll pÄ Breitling, endast Àgt en stÄlfisk, en Callisto och en Navitimer frÄn 60-talet tidigare.

Hej
Nej du fÄr nog slanta lite till om du ska ha en Cronomatt 1998-2004 i TT med en fungerande UTC som har en servis historik :)
Dessa bars lÀtt enligt mej :D
Jag har inte (RouleauxlÀnk)
Gillar den andra lÀnken bÀttre den som kom efter :D

Du kan köpa ett rep objekt men det kommer att kosta mera en det smakar dÄ dessa Àr ev inte servade pÄ 5 Är mm servade/vattenskadade.
TP har inte ens nya UTCs kvar (kan hÀnda att man kan hitta en om man har tur)
Men till ett pris av 10 000 för endast UTC.

//Simon
 
Hej
Nej du fÄr nog slanta lite till om du ska ha en Cronomatt 1998-2004 i TT med en fungerande UTC som har en servis historik :)
Dessa bars lÀtt enligt mej :D
Jag har inte (RouleauxlÀnk)
Gillar den andra lÀnken bÀttre den som kom efter :D

Du kan köpa ett rep objekt men det kommer att kosta mera en det smakar dÄ dessa Àr ev inte servade pÄ 5 Är mm servade/vattenskadade.
TP har inte ens nya UTCs kvar (kan hÀnda att man kan hitta en om man har tur)
Men till ett pris av 10 000 för endast UTC.

//Simon
Tack för svar! Om man köper en Àldre frÄn 80-talet eller tidigt 90-tal, Àr priserna högre eller lÀgre dÄ?
 
Tack för svar! Om man köper en Àldre frÄn 80-talet eller tidigt 90-tal, Àr priserna högre eller lÀgre dÄ?
Hej
Allt beror pÄ i vilket skick den Är i finns i trÄden en som köptes billigt men rep gick pÄ ca 20000 sÄldes för 27000 (Helt nyservad via TP i TÀby) ej i TT

//Simon
 
Senast Àndrad:
88D7723F-CC37-471E-8466-1BDD845593BC.jpeg

Lite vÀl likt va? Udda att Breitling fortfarande lÀgger upp foton med ving-klockor.
 
  • Like
Reactions: bvb
88D7723F-CC37-471E-8466-1BDD845593BC.jpeg

Lite vÀl likt va? Udda att Breitling fortfarande lÀgger upp foton med ving-klockor.
Haha B har jag inte tÀnkt pÄ men precis dÀremot att de lÀgger upp Navitimern med vingarna har ocksÄ förvÄnat mig. Kan vi hoppas pÄ att de faktiskt lyssnat pÄ sina kunder?
 
Haha B har jag inte tÀnkt pÄ men precis dÀremot att de lÀgger upp Navitimern med vingarna har ocksÄ förvÄnat mig. Kan vi hoppas pÄ att de faktiskt lyssnat pÄ sina kunder?
Nej nej nej nej, lyssnat har de garanterat inte gjort, nya versionen ligger ju pÄ hemsidan.
 
Tillbaka
Topp