Japp, blank men kÀnns ÀndÄ rÀtt stealth. Som gunmetal. Bezel Àr matt pÄ ovansidan.Den dÀr Àr riktigt bra. Visst Àr det nÄgon typ av blankpolerad coating pÄ den dÀr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, blank men kÀnns ÀndÄ rÀtt stealth. Som gunmetal. Bezel Àr matt pÄ ovansidan.Den dÀr Àr riktigt bra. Visst Àr det nÄgon typ av blankpolerad coating pÄ den dÀr?
DLC (diamond like carbon) Àr en form av PVD.Har ocksÄ haft en sÄn, det Àr nÄn typ av PLC, fast dom kallar det Diamond coating, ska vara lite bÀttre Àn PLC men men, tuff iaf.
SÀker?DLC (diamond like carbon) Àr en form av PVD.
TvÀrsÀker. Typ. Nej, kanske var tvÀrt om.SÀker?
Skulle bara retas denna gÄng.TvÀrsÀker. Typ. Nej, kanske var tvÀrt om.
https://www.chronext.com/journal/me...on-â-the-difference-between-a-pvd-dlc-coating
AlltsÄ herregud, ni tvÄSkulle bara retas denna gÄng.
Den dÀr Àr perfekt att anvÀnda för att slÄ Kern blodig och medvetslös med. 4 kg Àkta Bratte som blÀndar med sin glans!
Den dÀr Àr perfekt att anvÀnda för att slÄ Kern blodig och medvetslös med. 4 kg Àkta Bratte som blÀndar med sin glans!
UttrĂ„kad och orimligt sugen pĂ„ en Breitling med UTC, helst en Ă€ldre Chronomat i tt. Skall lĂ€nken Ă€ven vara tt i original dĂ„? RouleauxlĂ€nk Ă€r coolast tror jag men hur bĂ€rs den? Ăr det troligt att jag kommer undan under 15K:- för en fungerande klocka?
Tankar och tips pÄ modell tas tacksamt emot! Har ingen vidare koll pÄ Breitling, endast Àgt en stÄlfisk, en Callisto och en Navitimer frÄn 60-talet tidigare.
Tack för svar! Om man köper en Àldre frÄn 80-talet eller tidigt 90-tal, Àr priserna högre eller lÀgre dÄ?Hej
Nej du fÄr nog slanta lite till om du ska ha en Cronomatt 1998-2004 i TT med en fungerande UTC som har en servis historik
Dessa bars lÀtt enligt mej
Jag har inte (RouleauxlÀnk)
Gillar den andra lÀnken bÀttre den som kom efter
Du kan köpa ett rep objekt men det kommer att kosta mera en det smakar dÄ dessa Àr ev inte servade pÄ 5 Är mm servade/vattenskadade.
TP har inte ens nya UTCs kvar (kan hÀnda att man kan hitta en om man har tur)
Men till ett pris av 10 000 för endast UTC.
//Simon
Detta hÀnde - Super Ocean Heritage II 42mm.
Positivt överraskad och ser fram emot att komplettera med gummi och canvas!
![]()
HejTack för svar! Om man köper en Àldre frÄn 80-talet eller tidigt 90-tal, Àr priserna högre eller lÀgre dÄ?
Skynda om du vill ha en bevingad!Saknar min navitimer, blir nog att köpa en ny.......![]()
En Breitling SHARK Quartz, med referensnr: A58605.
![]()
För jÀkla bra! Bara att gratulera er bÄdaDetta hÀnde - Super Ocean Heritage II 42mm.
Positivt överraskad och ser fram emot att komplettera med gummi och canvas!
![]()
Coolt, det var nytt för mig. NÄgot att kvÀlls-googla omEn Breitling SHARK Quartz, med referensnr: A58605.
![]()
För jÀkla bra! Bara att gratulera er bÄda
Coolt, det var nytt för mig. NÄgot att kvÀlls-googla om
Haha B har jag inte tÀnkt pÄ men precis dÀremot att de lÀgger upp Navitimern med vingarna har ocksÄ förvÄnat mig. Kan vi hoppas pÄ att de faktiskt lyssnat pÄ sina kunder?![]()
Lite vÀl likt va? Udda att Breitling fortfarande lÀgger upp foton med ving-klockor.
Nej nej nej nej, lyssnat har de garanterat inte gjort, nya versionen ligger ju pÄ hemsidan.Haha B har jag inte tÀnkt pÄ men precis dÀremot att de lÀgger upp Navitimern med vingarna har ocksÄ förvÄnat mig. Kan vi hoppas pÄ att de faktiskt lyssnat pÄ sina kunder?
Vad Àr de för ref. PÄ den hÀr?SjÀlv funderar jag pÄ att köpa den hÀr i veckan, Àr sÄ sugen att ja inte vet var ja ska ta vÀgen.
![]()
Skulle gissa pÄ den hÀrVad Àr de för ref. PÄ den hÀr?