Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockmaster Globen har certade urisar.Kan nÄgon tipsa om Breitling-mek i Stockholm? Letar efter annat Àn Nymans.
Ăr en Navitimer Montbrilliant A23340 som inte vill gĂ„ igĂ„ng.
Blev riktigt nice!SÄdÀr ett Rubber Aero Classic fixat, jag som inte Àr en lÀnk-kille tyckte klockan blev Ànnu trevligare!
Nu ska man bara fixa ett grönt Military Canvas ocksÄ
SÄ jÀvla braNYTT canvas/gummi pÄ min Colt med viklÄs. Blev riktigt snygg enligt mig..
Grymt bra!NYTT canvas/gummi pÄ min Colt med viklÄs. Blev riktigt snygg enligt mig..
Tack..SÄ jÀvla bra
Tackar..Grymt bra!
Vad listar bandet inkl. ViklÄs? Hade nog gjort sig riktigt bra pÄ min EVONYTT canvas/gummi pÄ min Colt med viklÄs. Blev riktigt snygg enligt mig..
Ca 4500kr nÄgonting..Vad listar bandet inkl. ViklÄs? Hade nog gjort sig riktigt bra pÄ min EVO
Nej sorry tror det var Ànnu dyrare..Vad listar bandet inkl. ViklÄs? Hade nog gjort sig riktigt bra pÄ min EVO
Hur nöjd Àr du med klockan nu efter nÄgra dagar?SÄdÀr ett Rubber Aero Classic fixat, jag som inte Àr en lÀnk-kille tyckte klockan blev Ànnu trevligare!
Nu ska man bara fixa ett grönt Military Canvas ocksÄ
Riktigt snyggtLite snyggare bilder. Och det som Àr bra med lÄset Àr att den Àr justerbar (som glidelock)..
Tack..Riktigt snyggt
Skulle gissa pÄ den hÀr
Ref: AB011012-B967-375A
Jag sÄlde min pga storleken men det Àr en riktigt snygg klocka.
TvÄ dagar in mÄste jag sÀga över förvÀntan - sitter enormt trevligt pÄ handleden och detta Àr ju en av de klockor som verkligen har mer djup och detaljer IRL Àn pÄ bild!Hur nöjd Àr du med klockan nu efter nÄgra dagar?
Det Ă€r en 90 tals chronomat som har ett moddat ETA valjoux 7750 urverk. Storlek: 39mm med pilotlĂ€nk. Vad mer vill du veta?Ăr ute efter en Chronomat B13352 och Ă€r lite nya pĂ„ klockor, Skulle gĂ€rna ha lite Info om den modellen ? Mvh J
MÄste vara vÀrdefullt med en 90-tals Chronomat som enbart tillverkades pÄ 2000-talet.Det Àr en 90 tals chronomat som har ett moddat ETA valjoux 7750 urverk. Storlek: 39mm med pilotlÀnk. Vad mer vill du veta?
En blÄ Avenger GMT pÄ gummi skulle jag vÀljaDen Àr sÄ löjligt fin!!
Ăr toksugen pĂ„ en liknande, eller Avenger GMT med en sĂ„ndĂ€r pimpig glansig lĂ€nk...
Ok början pÄ 2000 talet dÄ. Eller var det fram till 2009?MÄste vara vÀrdefullt med en 90-tals Chronomat som enbart tillverkades pÄ 2000-talet.
En blÄ Avenger GMT pÄ gummi skulle jag vÀlja
Det har vi full förstÄelse för. Men bara sÀlja à megan o köpa det du egentligen vill haNja. Jag har varit sugen pÄ en svart med lÀnken huuur lÀnge som helst nu. NÀstan att jag Ängrar lite att jag inte köpte en sÄn istÀllet för speedyn...
Byttes ut mot den större Evolution i mitten av Ärtiondet dÀr nÄgon gÄng.Ok början pÄ 2000 talet dÄ. Eller var det fram till 2009?