Breitling_silva
Basic
Grym! Evon Àr sÄ bra, Àter upp startrek-chronomaterna Ätta-nio (minst) dagar i veckan!
Hehe jo minst ! Klumpig jÀkel men ÀndÄ skön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Evon Àr sÄ bra, Àter upp startrek-chronomaterna Ätta-nio (minst) dagar i veckan!
Ă hhh kolla in fin-drickan. Inte illa.
22-16 kÀnns ganska extremt.
Kan det va snyggt?
Ăr det dĂ€r tygbandet 16mm vid lĂ„set verkligen? Ser inte ut att avsmalna sĂ„ mycket pĂ„ bilden. Och om det Ă€r det, var har du köpt det? Jag hittar vĂ€ldigt fĂ„ 22-16 och 20-16-band vilket Ă€r synd för jag gillar det och vill ha mycket avsmalning pĂ„ mina vintage.Det funkar bra. Old Navitimer (41mm) har de dimensionerna och jag gillar det.
Ăr det dĂ€r tygbandet 16mm vid lĂ„set verkligen? Ser inte ut att avsmalna sĂ„ mycket pĂ„ bilden. Och om det Ă€r det, var har du köpt det? Jag hittar vĂ€ldigt fĂ„ 22-16 och 20-16-band vilket Ă€r synd för jag gillar det och vill ha mycket avsmalning pĂ„ mina vintage.
Inget av de banden pÄ bilden ser ut som 22-16. Feskarns kina-band har vÀl varit 22-18? Breitling körde ocksÄ 22-18 under 80- och 90-tal schneider-era. Aldrig sett ett Breitling-band med 22-16. VÀnd pÄ breitling-bandet sÄ stÄr det.Yes. Köpte det av Feskarn. Se bild pÄ originalbandet brevid. Banden se lite konstiga pÄ bilden pga att denÀr lite böjda, men mÄtten Àr nÀrmast identiska.
Inget av de banden pÄ bilden ser ut som 22-16. Feskarns kina-band har vÀl varit 22-18? Breitling körde ocksÄ 22-18 under 80- och 90-tal schneider-era. Aldrig sett ett Breitling-band med 22-16. VÀnd pÄ breitling-bandet sÄ stÄr det.
De 22-16 banden som Breitling levererade tillsammans med Navi pÄ 50/60/70-talet var JB och andra mÀrken de sourcade.
SÄ hÀr coola Àr 22-16. Det finns en lirare som sÀljer nytillverkade liknande pÄ gamla bratte-spÀnnen pÄ ebay. Jag har lÀnge funderat bestÀlla ett sÄnt men inte kommit till skott.UrsÀkta! 22-18 Àr det förstÄs. Blandade ihop det med 20-16.
Bild pÄ Breitlingen jag köpte av Jerico. Löjligt nöjd.
Var hittar man info om originalbanden? Funderat lÀnge pÄ vad som suttit pÄ min premier.SÄ hÀr coola Àr 22-16. Det finns en lirare som sÀljer nytillverkade liknande pÄ gamla bratte-spÀnnen pÄ ebay. Jag har lÀnge funderat bestÀlla ett sÄnt men inte kommit till skott.
LÀcker Ä jÀvligt praktisk!
Den dÀr Àr skum...inte i bemÀrkelsen oÀkta, utan mer i designen och dÄ menar jag inte dÄligt, utan mer vÀldigt avvikande frÄn övriga Breitlings.Nyinkommen Breitling World 80840.
Jag vill nog hellre ha en resa till fabriken som tack för tÄlamodet med min B60.
Jag vill nog hellre ha en resa till fabriken som tack för tÄlamodet med min B60.
(Drömma kan man ju)
Du fÄr vÀl Äka dit och krÀva ut den nÀsta gÄng?!Jag vill nog hellre ha en resa till fabriken som tack för tÄlamodet med min B60.
(Drömma kan man ju)
NÄgon som rÄkat ut för det hÀr . AnvÀnt bandet c:a ett Är. PÄ halva bandet frÄn boetten Àr textilen fastsydd pÄ andra halvan dÀr justeringshÄlen finns Àr det limmat med nÄgot lÄgkvalitetslim. GÀller garantin? Ser ut som vanligt kontaktlim.
Varför inte bara limma om det med lite bra superlim? NÀsta lÀr ju bli lika dÄligt, det lÀr vara ganska vanligt det dÀr.NÄgon som rÄkat ut för det hÀr . AnvÀnt bandet c:a ett Är. PÄ halva bandet frÄn boetten Àr textilen fastsydd pÄ andra halvan dÀr justeringshÄlen finns Àr det limmat med nÄgot lÄgkvalitetslim. GÀller garantin? Ser ut som vanligt kontaktlim.
Ja, sÄ kan man ocksÄ resonera, men jag accepterar inte skrÀp. En leverantör som sÀljer undermÄliga produkter skall sÀttas dit. Jag kommer att byta till ett svart Pro III istÀllet och köra ett reklamationsrace med befintligt trasigt band.Varför inte bara limma om det med lite bra superlim? NÀsta lÀr ju bli lika dÄligt, det lÀr vara ganska vanligt det dÀr.
Börja knte sandpappra, det hjÀlper nÀmligen inte, har testat.Provade precis en lÀnk till min night mission, inte 100% rÀtt fÀrg men det ska nog gÄ att lösa