• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bromigos, nÄgon som har erfarenhet av hur lÄng livslÀng Breitlings gummin har? TÀnker pÄ hur min stackars Skyracer kommer fÄ det i framtiden nÀr mupp-bandet gett upp och man inte kan fÄ tag i nya.

Bromigos, nÄgon som har erfarenhet av hur lÄng livslÀng Breitlings gummin har? TÀnker pÄ hur min stackars Skyracer kommer fÄ det i framtiden nÀr mupp-bandet gett upp och man inte kan fÄ tag i nya.

Det lÀr nog finnas till din Skyracer ett bra tag till :)
Om du Àr oroad köp ett extra band nu och förvara det svalt och mörkt ;)
Eller sÄ fÄr du köra pÄ Nato lÄngt in i framtiden :D

//Simon

Det lÀr nog finnas till din Skyracer ett bra tag till :)
Om du Àr oroad köp ett extra band nu och förvara det svalt och mörkt ;)
Eller sÄ fÄr du köra pÄ Nato lÄngt in i framtiden :D

//Simon
Nu mÄ jag ju vara efterbliven men det hÄller alltsÄ bÀttre om det fÄr ligga svalt och mörkt?

Det dÀr med nato har ju varit uppe förrut. Provade en gÄng men kÀndes inte safe alls...:nailbiting:

Du har hunnit tröttna pÄ klockan innan gummit blivit kass.
Var ju nyfiken pÄ ocksÄ om det Àr nÄgon som haft ett gummi sÄ lÀnge att det faktiskt blivit dÄligt.

UngefÀr hur lÄng tid kommer det ta innan jag tröttnar pÄ klockan dÄ menar du? Min 11 Är gamla studentklocka bÀr jag fortfarande ibland och har inte tröttnat Àn... Den kan man dock byta lÀderband pÄ...

Nu mÄ jag ju vara efterbliven men det hÄller alltsÄ bÀttre om det fÄr ligga svalt och mörkt?

Det dÀr med nato har ju varit uppe förrut. Provade en gÄng men kÀndes inte safe alls...:nailbiting:

Lite overkill iofs men om du sÀtter ut ett band pÄ sol solsidan pÄ sÄ kommer du att mÀrka med tiden. att dom blir torra.
Jag har ett par extra till mina dom ligger i original plasten samt i en Zipline pÄse Men dom Àr i naturgummi/tyg.
Samt dÀr det Àr svalt och mörkt. :)

Jag hade en lÀnk som hÀngde pÄ en krok bara halva kvar för spÀnnet satt pÄ den vet inte hur lÀnge den hÀngde pÄ den platsen men den var som lakrits men den var med om solkrÀm samt uv men den gick av men jag sparade bara denna för spÀnnet. ;)

//Simon

Var ju nyfiken pÄ ocksÄ om det Àr nÄgon som haft ett gummi sÄ lÀnge att det faktiskt blivit dÄligt.

UngefÀr hur lÄng tid kommer det ta innan jag tröttnar pÄ klockan dÄ menar du? Min 11 Är gamla studentklocka bÀr jag fortfarande ibland och har inte tröttnat Àn... Den kan man dock byta lÀderband pÄ...
Ja jag har ocksÄ haft klockor som stannat lÀnge. Jag raljerade... Jag har en polare som hade brattegummi och samma varje dag i 3 Är innan gummit sprack kring infÀstningen vid boetten. Han hade jobbat och trÀnat i sin dagligen. Gummit var dock inte sÄ torrt i övrigt. Jag har mitt pÄ ibland och det har jag haft i tre Är tror jag. Fortfarande mjukt och inte torrt

Tillbaka
Topp