xmb216bc
Silver
StenhÄrd? - o lÀtt som en fjÀder, hur gÄr det ihop?Kört Skyracer i sex mÄnader nu - fortfarande stenhÄrd
![]()
Edit. Fan lÄter ju som Aurum
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StenhÄrd? - o lÀtt som en fjÀder, hur gÄr det ihop?Kört Skyracer i sex mÄnader nu - fortfarande stenhÄrd
![]()
Har den fÄtt nÄgra repor eller andra roliga Battlescars?
Kan bara instÀmma, min Àr som ny ocksÄInget & jag har ÀndÄ kört rÀtt hÄrda tag. Breitlight levererar![]()
Du Àr pÄ riktigt. FortsÀtt!Kört Skyland i 10 Är nu - fortfarande stenhÄrd
![]()
Fantastisk kÀnsla av precision!!!!
Skulle hemskt gÀrna ha ett till min Blacksteel men fan att jag lÀgger 8-9K pÄ ett spÀnne, sÄ jÀvla bra kan det inte varaFantastisk kÀnsla av precision!!!!
![]()
Allt Àr relativt men jÀvligt bra Àr detSkulle hemskt gÀrna ha ett till min Blacksteel men fan att jag lÀgger 8-9K pÄ ett spÀnne, sÄ jÀvla bra kan det inte vara![]()
Inte vÀrt det! Visst spÀnnet Àr bland det bÀsta som gjorts imo men det Àr inte rimligt maa prisetSkulle hemskt gÀrna ha ett till min Blacksteel men fan att jag lÀgger 8-9K pÄ ett spÀnne, sÄ jÀvla bra kan det inte vara![]()
JojomenSkulle hemskt gÀrna ha ett till min Blacksteel men fan att jag lÀgger 8-9K pÄ ett spÀnne, sÄ jÀvla bra kan det inte vara![]()
LÄg det inte ett pÄ KS nyss?Skulle hemskt gÀrna ha ett till min Blacksteel men fan att jag lÀgger 8-9K pÄ ett spÀnne, sÄ jÀvla bra kan det inte vara![]()
Otroligt vacker!Buda hem en extra lÀnkbit pÄ Kaplans idag.. och nu sitter pusselbiten pÄ plats oxÄ
![]()
Skulle hemskt gÀrna ha ett till min Blacksteel men fan att jag lÀgger 8-9K pÄ ett spÀnne, sÄ jÀvla bra kan det inte vara![]()
Bromigos, nÄgon som har erfarenhet av hur lÄng livslÀng Breitlings gummin har? TÀnker pÄ hur min stackars Skyracer kommer fÄ det i framtiden nÀr mupp-bandet gett upp och man inte kan fÄ tag i nya.
Nu mÄ jag ju vara efterbliven men det hÄller alltsÄ bÀttre om det fÄr ligga svalt och mörkt?Det lÀr nog finnas till din Skyracer ett bra tag till
Om du Àr oroad köp ett extra band nu och förvara det svalt och mörkt
Eller sÄ fÄr du köra pÄ Nato lÄngt in i framtiden
//Simon
Du har hunnit tröttna pÄ klockan innan gummit blivit kass.Nu mÄ jag ju vara efterbliven men det hÄller alltsÄ bÀttre om det fÄr ligga svalt och mörkt?
Det dÀr med nato har ju varit uppe förrut. Provade en gÄng men kÀndes inte safe alls...![]()
Var ju nyfiken pÄ ocksÄ om det Àr nÄgon som haft ett gummi sÄ lÀnge att det faktiskt blivit dÄligt.Du har hunnit tröttna pÄ klockan innan gummit blivit kass.
Nu mÄ jag ju vara efterbliven men det hÄller alltsÄ bÀttre om det fÄr ligga svalt och mörkt?
Det dÀr med nato har ju varit uppe förrut. Provade en gÄng men kÀndes inte safe alls...![]()
Ja jag har ocksÄ haft klockor som stannat lÀnge. Jag raljerade... Jag har en polare som hade brattegummi och samma varje dag i 3 Är innan gummit sprack kring infÀstningen vid boetten. Han hade jobbat och trÀnat i sin dagligen. Gummit var dock inte sÄ torrt i övrigt. Jag har mitt pÄ ibland och det har jag haft i tre Är tror jag. Fortfarande mjukt och inte torrtVar ju nyfiken pÄ ocksÄ om det Àr nÄgon som haft ett gummi sÄ lÀnge att det faktiskt blivit dÄligt.
UngefÀr hur lÄng tid kommer det ta innan jag tröttnar pÄ klockan dÄ menar du? Min 11 Är gamla studentklocka bÀr jag fortfarande ibland och har inte tröttnat Àn... Den kan man dock byta lÀderband pÄ...
Vilken modell ?Fixat en till Breitling, lite ovanligare och lite mer stealth. Men, fÄr inte den förrÀn till veckan! Buh!
Mer stealth Àn SeaWolf? Fast iofs den Àr ju inte mycket stealth, smyger ju inte under radarn.Fixat en till Breitling, lite ovanligare och lite mer stealth. Men, fÄr inte den förrÀn till veckan! Buh!
Fixat en till Breitling, lite ovanligare och lite mer stealth. Men, fÄr inte den förrÀn till veckan! Buh!
JÀÀÀÀvligt mysig klocka (minus bandet)!!!Fredags klockan![]()
![]()