Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nya Navi8 B01 med blÄ tavla och kroko = mums.
![]()
![]()
![]()
Sa ju att det bara var en tidsfrÄga innan du skulle börja köpa pÄ dig en handfull Navi8. Det Àr nu det börjar alltsÄNya Navi8 B01 med blÄ tavla och kroko = mums.
![]()
![]()
![]()
Breitlings nya törnspÀnne. Inte illa, inte illa...
![]()
Gillar!Nya Navi8 B01 med blÄ tavla och kroko = mums.
![]()
![]()
![]()
Jag har inte köpt nÄgot. Bara provat.Sa ju att det bara var en tidsfrÄga innan du skulle börja köpa pÄ dig en handfull Navi8. Det Àr nu det börjar alltsÄ![]()
Hehe okJag har inte köpt nÄgot. Bara provat.
Undrar varför inte fler tillverkare kan sÀtta siffrorna rakt iaf. DÄ tycker jag det funkar klart bÀttreGillar!
Men kÀnns mer Breguet Àn Breitling.
Och datum 4.30...
NĂ€r FAN ska man sluta med detta sattyg?!?
Du fÄr seVilken modell ?
Wolfen Àr mer "Jaha, JAHA, en radar?! /pangkrasch/ SÄ, osynlig pÄ radarn!"Mer stealth Àn SeaWolf? Fast iofs den Àr ju inte mycket stealth, smyger ju inte under radarn.
Jag har kikat pÄ den, men jag finner tavlan pÄ den "vanliga", svarta betydligt mkt snyggare. DÀr Àr Àven subdialsen mkt finare placerade enligt min mening.Navitimer 41 som slÀpptes nyligen borde kunna vara ngt för dig? Listpris ca 55 tkr om jag minns rÀtt.
![]()
![]()
Den dÀr behöver verkligen ett svart Pro3-gummi med svart viklÄs. Skulle bli sÄ jÀfla fet!Bytt till nÄgot mysigare!
![]()
![]()
![]()
Gunmetal Àr nice...
![]()
Grym! Evon Àr sÄ bra, Àter upp startrek-chronomaterna Ätta-nio (minst) dagar i veckan!Semestern har börjat![]()
![]()
à hhh kolla in fin-drickan. Inte illa.Semestern har börjat![]()
![]()
Skulle vilja ha mindre varianter. De flesta nya Àr sÄÄÄ stora och klossiga.Nu nÀr Baselhysterin lagt sig lite, vad kan vi gissa och hoppas pÄ att Kern & Co hittar pÄ framÄt?
En borstad Superocean II 42mm vore trevligt.
GĂ€rna med keramisk bezel.
Ny 41-42mm Steelfish med pushlÄs-lÀnk, helt mattad. In-house. Ja tack.Nu nÀr Baselhysterin lagt sig lite, vad kan vi gissa och hoppas pÄ att Kern & Co hittar pÄ framÄt?
En borstad Superocean II 42mm vore trevligt.
GĂ€rna med keramisk bezel.
Skulle vilja ha mindre varianter. De flesta nya Àr sÄÄÄ stora och klossiga.
Extremt Ä extremt, det Àr originalmÄtten och sÄ det var pÄ Navitimer. Supersnyggt.22-16 kÀnns ganska extremt.
Kan det va snyggt?