Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker de lyckades bra hÀrHur mkt ni Àn PVDar en brattelÀnk sÄ kommer ni inte bli nöjda med fÀrg/ytskikts-matchningen jÀmfört med klockan. Det kommer inte se bra ut.
Helt övertygad om att jag skulle fÄ grav damp av den i verkligheten.Tycker de lyckades bra hÀr
Jag tycker om svarta klockor men pÄ svart lÀnk blir det kaka pÄ kaka sÄ att sÀga.Hur mkt ni Àn PVDar en brattelÀnk sÄ kommer ni inte bli nöjda med fÀrg/ytskikts-matchningen jÀmfört med klockan. Det kommer inte se bra ut.
HÄller med.Jag tycker om svarta klockor men pÄ svart lÀnk blir det kaka pÄ kaka sÄ att sÀga.
DÀremot svart klocka pÄ tex blÄtt/brunt/grönt/svart/rött lÀder/textil/gummi det Àr svÄrslaget.
Tycker kombon du har Àr den bÀsta! (dock stÄr jag personligen inte ut med "tight fit") MÄste ha en gnutta bilhandlarhÀng, oavsett band, lÀnk etc.Fan vad jag önskar att det fanns lÀnk till denna......
FÄr ju blÄmÀrken pÄ handryggen om den dÀr fladdrar runt okontrolleratTycker kombon du har Àr den bÀsta! (dock stÄr jag personligen inte ut med "tight fit") MÄste ha en gnutta bilhandlarhÀng, oavsett band, lÀnk etc.
FÄr ju blÄmÀrken pÄ handryggen om den dÀr fladdrar runt okontrollerat
Seawolfen Àr ju en best. Ska du varva den med en skyracer? Den kommer du ju inte mÀrka av att du bÀr, vÀger ju ingenting. Kommer inte ihÄg vilken som blev lillfjompen, men det hÀr blir mikrofjompenDet var mycket funderingar frÄn mig nu, men jag kÀnner mig lite velig. Lillfjompen jag skaffade gav inte den riktiga kicken.
Skyracern, kan det vara nÄgot? Ser de "skuggade" siffrorna oskarpa ut i verkligheten ocksÄ, eller Àr det bara pÄ bild?
Wolfen Àr vÀldigt rolig, men som sagt en best. Jag gillar att ha en modern, tÄlig klocka att varva vintage med, men wolfen Àr lite klossig under till exempel skinnstÀll.Seawolfen Àr ju en best. Ska du varva den med en skyracer? Den kommer du ju inte mÀrka av att du bÀr, vÀger ju ingenting. Kommer inte ihÄg vilken som blev lillfjompen, men det hÀr blir mikrofjompen
Förvisso sÄ vÀger ju Skyracern typ ingeting, men den Àr ju ocksÄ vÀldigt klossig, sÄ att fÄ den under skinnstÀllet Àr nog lika svÄrt som med Wolfen..Wolfen Àr vÀldigt rolig, men som sagt en best. Jag gillar att ha en modern, tÄlig klocka att varva vintage med, men wolfen Àr lite klossig under till exempel skinnstÀll.
Jag hade en Avantage förut, den kÀndes kalas, men jag var liite orolig för vattentÀtheten. Tydligen Àr det inte helt ovanligt med sabbade urverk pÄ dem.
Nu senast kom denna semivintage in (som vÀl strÀngt taget inte Àr Breitling). VattentÀt, svart och lite rolig. Men, det Àr ingen kÀrlek mellan oss.
Sluta sabba nÀr jag ljuger för mig sjÀlv!Förvisso sÄ vÀger ju Skyracern typ ingeting, men den Àr ju ocksÄ vÀldigt klossig, sÄ att fÄ den under skinnstÀllet Àr nog lika svÄrt som med Wolfen..
Du vet var du kan hitta en schysst... Bara ett PM bortSluta sabba nÀr jag ljuger för mig sjÀlv!
Vem f-n behöver klocka till liksom...
Haha, sorry!Sluta sabba nÀr jag ljuger för mig sjÀlv!
MÄste vÀrka litet först. Har -precis som alla pÄ Klocksnack- köpstopp...Du vet var du kan hitta en schysst... Bara ett PM bort
Det Àr ju kaffepengar (för att vara KS)MÄste vÀrka litet först. Har -precis som alla pÄ Klocksnack- köpstopp...
Mmm, men det har varit mycket kaffe sista tiden. Kan byta den mot en latte (smaksatt)?Det Àr ju kaffepengar (för att vara KS)
Om du stÀller in dig pÄ attSluta sabba nÀr jag ljuger för mig sjÀlv!
Word!UngefÀr 1000 ggr snyggare Àn Star Trek. Bra steg.
Kan respektera att andra gillar den men för mig Àr det bland det sÀmre som jag nÄgonsin har haft. VÀckte absolut noll kÀnsla för mig.Om du stÀller in dig pÄ att
Skyracern Àr en beater sÄ kommer du bli nöjd. Om du stÀller in dig pÄ att det ska vara en klocka som kÀnns lyxig sÄ blir du nog mindre nöjd.
Det Àr daglig beater jag tÀnker mig, lyxkÀnslan kan gott utebli.Om du stÀller in dig pÄ att
Skyracern Àr en beater sÄ kommer du bli nöjd. Om du stÀller in dig pÄ att det ska vara en klocka som kÀnns lyxig sÄ blir du nog mindre nöjd.
Aj dÄ.Kan respektera att andra gillar den men för mig Àr det bland det sÀmre som jag nÄgonsin har haft. VÀckte absolut noll kÀnsla för mig.
Ja. Blev helt förvÄnad över mig sjÀlv nÀr jag fick hem den under passarounden. Men smaken Àr som baken som sagt varDet Àr daglig beater jag tÀnker mig, lyxkÀnslan kan gott utebli.
Aj dÄ.
Ja. Blev helt förvÄnad över mig sjÀlv nÀr jag fick hem den under passarounden. Men smaken Àr som baken som sagt var
â...For a watch to be considered boisterous it should weigh more than 10 grams...â Mark Twain
â...For a watch to be considered boisterous it should weigh more than 10 grams...â Mark Twain
Jag kan nog hÄlla med hÀr. Har haft den pÄ armen ett flertal gÄnger i hopp om att Àlska den. Som beater kan jag tÀnka mig den men den kÀnns absolut inte lyxig. Mest pÄ grund av vikten och avsaknaden av stÄl och eller guld.Om du stÀller in dig pÄ att