• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

En chrono i helguld, jÀklar. Men de tycker jag ju att de kunde kostat pÄ sig, med tillhörande metallÀnk (hehe AU). Hade ju absolut stoppat allt tjafs framöver om B60:s eventuella fel. Men iom att du fick den tillbaka, sÄ har du ju en jÀkligt unik klocka ÀndÄ. Grattis
Tack! Den Àr schysst, gillar den. Gillar den pÄ lÀnken men ska nog testa den pÄ gummi och viklÄs snart, har inte hunnit Àn.

Amen. Kern ville köpa tillbaka den för 100 papp men det fick han inte, svarade att den Ă€r i nyskick sĂ„ bytes enbart mot en Chronomat i helguld. Enda felbeskrivningen jag fick var ”EOL indikator” men det spelar mig ingen roll, har inte pressat frĂ„gan.
Har helt missat att det var fel pÄ den. Slutade den funka helt eller vad hÀnde?

SvÄrt det hÀr med text tonlÀge i text pÄ nÀtet, Àr du seriös med att de ville köpa tillbaka den istÀllet för att fixa felet?

SvÄrt det hÀr med text tonlÀge i text pÄ nÀtet, Àr du seriös med att de ville köpa tillbaka den istÀllet för att fixa felet?
Jag svarar: Ja de ville köpa tbx den. Modellen Àr redan utgÄngen, strax efter releasen. Finns inget intresse, frÄn nuvarande ledning att hÄlla dessa klockor vid liv.

ItÂŽs just death...........:sorry:

EOL-indikatorn gick igÄng och indikerade att batteriet var slut. Tydligen Àr det sÄ att de erbjuder sig byta ut klockan till en annan modell om en serviceÄtgÀrd pÄ en ny klocka tar lÄng tid. För mig var det dock en no brainer att vÀnta. Jag vill inte ha nÄgon annan modell och jag hade dessutom förlorat pÄ det ekonomiskt.

4E5B12C7-F0ED-4B42-96FF-A52DAF4F7295.jpeg

B60 Àr Àntligen tillbaka!
Gryyymt lÀcker krabat :eek:

Amen. Kern ville köpa tillbaka den för 100 papp men det fick han inte, svarade att den Ă€r i nyskick sĂ„ bytes enbart mot en Chronomat i helguld. Enda felbeskrivningen jag fick var ”EOL indikator” men det spelar mig ingen roll, har inte pressat frĂ„gan.
Hur kan det komma sig att Kern vill köpa tillbaka en redan levererad klocka? Han mÄste verkligen hata klockan till en vansinnig nivÄ! Men om den redan nu Àr vÀrderad till 100k tÀnk dig dÄ om 5-10Är! Du kan ha gjort en kanon investering och kan sitta pÄ en klocka som Àr en blivande myt och legend yonsson!

Hur kan det komma sig att Kern vill köpa tillbaka en redan levererad klocka? Han mÄste verkligen hata klockan till en vansinnig nivÄ! Men om den redan nu Àr vÀrderad till 100k tÀnk dig dÄ om 5-10Är! Du kan ha gjort en kanon investering yonsson!
NjÀ, nedan Àr det seriösa svaret. Och den lÀr aldrig bli vÀrd mer Àn listpris, det Àr ju Breitling vi snacka om. :)
EOL-indikatorn gick igÄng och indikerade att batteriet var slut. Tydligen Àr det sÄ att de erbjuder sig byta ut klockan till en annan modell om en serviceÄtgÀrd pÄ en ny klocka tar lÄng tid. För mig var det dock en no brainer att vÀnta. Jag vill inte ha nÄgon annan modell och jag hade dessutom förlorat pÄ det ekonomiskt.

Tillbaka
Topp