• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bor i Uppsala sÄ kanske Bergströms ur?
Jag tÀnkte slippa snobbiga 24-Äringar med nasal röst och bara bestÀlla pÄ nÀtet.

Hej
Valfri Breitling AD dÀr du bor :)
DÀr har jag inte vart (Bergströms ur i Uppsala) men tror dom löser det.

Denna Ad dom har inte nÄgon under 24 Är som jobbar dÀr ;)
Du kan ringa och tala med Rickard/Daniel eller den som svarar dom skickar samt att dom har Swish nr Erikson Urhandel
Tel nr 08-281134
Dom har websida med om du inte kÀnner för att prata :D

http://w73214.shop.textalk.se/sv/

//Simon

Hej
Valfri Breitling AD dÀr du bor :)
DÀr har jag inte vart (Bergströms ur i Uppsala) men tror dom löser det.

Denna Ad dom har inte nÄgon under 24 Är som jobbar dÀr ;)
Du kan ringa och tala med Rickard eller den som svarar dom skickar samt att dom har Swish nr Erikson Urhandel
Tel nr 08-281134
Dom har websida med om du inte kÀnner för att prata :D

//Simon
Lol!
Helt folkskygg Àr jag inte .
Toppen, bra tips med Eriksons urhandel.
Jag menade inte att verka förmer men jag kan bli lite trött nÀr man kommer in med sin fina klocka man slitit ihop och fÄr nÄgon dryg kommentar av nÄgon som aldrig gjort lumpen, aldrig levt som en kyrkrÄtta medans dom pluggade i fem Är eller varit till sjöss.

Lol!
Helt folkskygg Àr jag inte .
Toppen, bra tips med Eriksons urhandel.
Jag menade inte att verka förmer men jag kan bli lite trött nÀr man kommer in med sin fina klocka man slitit ihop och fÄr nÄgon dryg kommentar av nÄgon som aldrig gjort lumpen, aldrig levt som en kyrkrÄtta medans dom pluggade i fem Är eller varit till sjöss.

hehe
Ring till dom du kommer inte bli besviken dom har vart i militÀren och har god erfarenhet samt seriösa. ;)

//Simon

Hemma igen efter service. NÀstan vÀrt pengarna bara för att fÄ kÀnslan av en liten paketöppningen nÀr den kommer tillbaka:)
E37FA2B5-4A13-4FF6-AF62-A74CE2C39D40.jpeg

Yes! Det ser absolut sÄ ut. Jerry har kört ju Bratte sÄ lÀnge jag kan minnas vilket Àr hÀrligt! Gordon Ramsey var ju ocksÄ Breitling trogen vÀldigt lÀnge men kör vÀl en del Rolex nu ocksÄ.
Har sett att han anvÀnder en Navitimer ocksÄ samt nÄgon annan Breitling pÄ ett ocean racer gummi, kunde dock inte identifiera vilken klocka det var.

Hej Panelen!
Sugen pÄ en Chronomat av modell Àldre. Det kanske Àr en sjukt svÄr frÄga att svara pÄ. Men kan man hitta en hygglig för ca 20 loppor?
Eller Àr det bara att höja budgeten direkt innan letandet börjat?

Tacksam för svar!:)

Hej Panelen!
Sugen pÄ en Chronomat av modell Àldre. Det kanske Àr en sjukt svÄr frÄga att svara pÄ. Men kan man hitta en hygglig för ca 20 loppor?
Eller Àr det bara att höja budgeten direkt innan letandet börjat?

Tacksam för svar!:)

Med â€Ă€ldre”, hur gammal har du i Ă„tanke? 80/90-tal?

Med â€Ă€ldre”, hur gammal har du i Ă„tanke? 80/90-tal?

jag vÀntade pÄ att nÄgon skulle kommentera det. jag kom pÄ mig sjÀlv nÀr jag skrev det att jag borde skriva Ärsmodell... jag tÀnker mig runt 07-08.
en chronomat 44 stÄr ju högt i önskelistan men fortfarande lite över budget mot vad jag tÀnkt lÀgga denna gÄng.

rÀtta mig om jag har fel, men chronomat evolution 44mm tillverkades mellan 05-08?

jag vÀntade pÄ att nÄgon skulle kommentera det. jag kom pÄ mig sjÀlv nÀr jag skrev det att jag borde skriva Ärsmodell... jag tÀnker mig runt 07-08.
en chronomat 44 stÄr ju högt i önskelistan men fortfarande lite över budget mot vad jag tÀnkt lÀgga denna gÄng.

rÀtta mig om jag har fel, men chronomat evolution 44mm tillverkades mellan 05-08?

Det stÀmmer det ganska bra tror det fanns att köpa tills 2009-2010 dÄ den nya modellen slÀpptes
Den du menar har samma tryck knappar som den som 2009 --> framÄt med B01 verket

Dom fanns i olika utförande mm

//Simon

Det stÀmmer det ganska bra tror det fanns att köpa tills 2009-2010 dÄ den nya modellen slÀpptes
Den du menar har samma tryck knappar som den som 2009 --> framÄt med B01 verket

Dom fanns i olika utförande mm

//Simon

Ja det Àr sÄdan jag söker. Helst sÄklart den nya chronomat 44. Det Àr imo ett ruuuskigt fin klocka!
Men föregÄngaren har sin charm den med! Vill hitta en med vit tavla och den fina lÀnken som jag tror heter pilot-lÀnk(?).

Tillbaka
Topp