Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes. Sitter ett 18mm-lÄs med 22-20mm gummi pÄ min aerospace. Mkt trevligare!Fin kombo!
Jag lÀste nÄgon stans att man kan klÀmma pÄ 18mm lÄs pÄ gummin dÀr det egentligen ska sitta 20mm. Dvs 22-18mm
StÀmmer det?
... Och har i och med det nu fÄtt en liten Breitling-trio. För inte sÄ lÀnge sedan hade jag ingen. Har haft mÄnga breitlings och det Àr ett schysst mÀrket jag gÀrna kommer tillbaka till. Vill gÀrna ha en Àldre chronomat och en navitimer
Helt klart trevlig! Modest storlek ocksÄ, tror den Àr ca 39mm.Fasiken vad jag gillar den dÀr GMT:n!
Helt klart trevlig! Modest storlek ocksÄ, tror den Àr ca 39mm.
Yes. Sitter ett 18mm-lÄs med 22-20mm gummi pÄ min aerospace. Mkt trevligare!
FÄr den i nÀsta vecka, ska först en svÀng ner till Spanien@Spincini hur gÄr det?
Skön trio!! VÀldigt allround och heltÀckande!... Och har i och med det nu fÄtt en liten Breitling-trio. För inte sÄ lÀnge sedan hade jag ingen. Har haft mÄnga breitlings och det Àr ett schysst mÀrket jag gÀrna kommer tillbaka till. Vill gÀrna ha en Àldre chronomat och en navitimer
Hade gÀrna haft en Àldre Chronomat. Den Àr för stor för mig egentligen pÄ 44mm.Skön trio!! VÀldigt allround och heltÀckande!
Vad Àr det för ref pÄ den klockan?
Vad Àr det för ref pÄ den klockan?
... Och har i och med det nu fÄtt en liten Breitling-trio. För inte sÄ lÀnge sedan hade jag ingen. Har haft mÄnga breitlings och det Àr ett schysst mÀrket jag gÀrna kommer tillbaka till. Vill gÀrna ha en Àldre chronomat och en navitimer
LÀtt khaki till att börja med. BÄda Àr bra.Testande fortsÀtter. Idag pÄ ett Hadley-Roma khaki. IgÄr H-R grey. BeslutsÄngest.
Khaki Àr nice! Ska nog testa HR pÄ min B60. KÀnns dÀremot lite fel utan brattelÄs.Testande fortsÀtter. Idag pÄ ett Hadley-Roma khaki. IgÄr H-R grey. BeslutsÄngest.
KÀnde samma angÄende lÄset sÄ det fick givetvis inhandlas först.Khaki Àr nice! Ska nog testa HR pÄ min B60. KÀnns dÀremot lite fel utan brattelÄs.
Beror pÄ vad du gör och nÀr urverket servades. 7750 kan vara lite kinkiga nÀr de börjar bli slitna. En normal dag bör den bli fullt uppdragen.E lite ny inom klock-vÀrlden. Har ni alla watch mover? Köpte en avanger skyland, har ju 7750 som Àr ett bra urverket?
TÀnkte kolla hur den hÄller tiden. Men hur lÀnge ska man bÀra den/snurra upp den för att reserven Àr maximalt uppskruvad?
Hyfsat platt kroko/alli frÄn Hirsch eller Rios. GÀrna 22-18.köpte denna hÀromdagen ifrÄn @klockodile
har nÄn nÄgot tips pÄ snygga lÀderstraps som hade passat bra med denna?
gÀrna straps i kortare lÀngd!!!!!
SÄna dÀr linjer pÄ sidan av mellanboetten har nÄn annan klocka som jag inte minns vilken, typ hamilton, certina eller nÄgon. Vet inte vad jag ska tycka...
FrÄn Georges Instagram. Ser ruggigt tjock ut.