• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

... Och har i och med det nu fÄtt en liten Breitling-trio. För inte sÄ lÀnge sedan hade jag ingen. Har haft mÄnga breitlings och det Àr ett schysst mÀrket jag gÀrna kommer tillbaka till. Vill gÀrna ha en Àldre chronomat och en navitimer :)
20181108_155004.jpg

... Och har i och med det nu fÄtt en liten Breitling-trio. För inte sÄ lÀnge sedan hade jag ingen. Har haft mÄnga breitlings och det Àr ett schysst mÀrket jag gÀrna kommer tillbaka till. Vill gÀrna ha en Àldre chronomat och en navitimer :)
20181108_155004.jpg

Fasiken vad jag gillar den dÀr GMT:n!

20181108_155004.jpg

Seawolf och chrono evolution Àr ju riktigt bra! Gult nog bÀsta fÀrgen med... :cigar:

Gmt fin med sÄklart :)

E lite ny inom klock-vÀrlden. Har ni alla watch mover? Köpte en avanger skyland, har ju 7750 som Àr ett bra urverket?
TÀnkte kolla hur den hÄller tiden. Men hur lÀnge ska man bÀra den/snurra upp den för att reserven Àr maximalt uppskruvad?

E lite ny inom klock-vÀrlden. Har ni alla watch mover? Köpte en avanger skyland, har ju 7750 som Àr ett bra urverket?
TÀnkte kolla hur den hÄller tiden. Men hur lÀnge ska man bÀra den/snurra upp den för att reserven Àr maximalt uppskruvad?
Beror pÄ vad du gör och nÀr urverket servades. 7750 kan vara lite kinkiga nÀr de börjar bli slitna. En normal dag bör den bli fullt uppdragen.

Ok, ja de e en 2010a och utan service historik sÄ jag fÄr börja kolla efter ett bra service stÀlle.
NĂ„gon som kan tipsa om ett bra & billigt alternativ?
Har hört att mÄnga skickar sina ur till England för service, nÄgon med erfarenhet av det?

NÄgon som vart och klÀmt pÄ nya Superocean Heritage 44mm med svart datum? Tycker den ser riktigt smutt ut pÄ bild. SÀrskilt med guldbezel.

Tillbaka
Topp