Nej dÄ. Du och Björn Borg...Bara jag som tycker Heuern Àr snyggare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej dÄ. Du och Björn Borg...Bara jag som tycker Heuern Àr snyggare?
Den som inte fattar skÀmtet fÄr inte LIKE:A!Nej dÄ. Du och Björn Borg...
Jag skulle reagerat, den nedre ser inte alls ut som en Breitling i markeringar, siffror och layout, medan den övre har samma stil som de alltid haft i Ärtionden. Det Àr svÄrt att förklara, men jag förstÄr att du gillar de nya med tanke pÄ den profilbild.
Ska medge att jag inte fattar.Den som inte fattar skÀmtet fÄr inte LIKE:A!
Nu DĂ ?Ska medge att jag inte fattar.
Ser inte det, kanske inte sÄ duktig pÄ ansiktsformer :ONu Dà ?
Detta Àr den enda klockan i vÀrlden som Àr en kopia av en tennisspelare. Björn borde fÄ royalty för att de anvÀnder hans utseende som tavla.
Nu DĂ ?
Detta Àr den enda klockan i vÀrlden som Àr en kopia av en tennisspelare. Björn borde fÄ royalty för att de anvÀnder hans utseende som tavla.
Jens har uppenbart tappat all vett och sans. Inget att bry sig omSer inte det, kanske inte sÄ duktig pÄ ansiktsformer :O
De frÄn 90-talet delar tyvÀrr refnummer men kolla efter Blackbird, A13050 eller 13350. En som har en egen ref Àr den sista Blackbirden frÄn tidigt 00-tal A13353, den har Àven Breitlings coolaste lÀnk.Om man vill ha en Chronomat frÄn typ 90-tal, vad ska man titta efter dÄ mer specifikt? Ref-nr osv.
MÄste vara helt i stÄl, och borstad boett.
Tack!De frÄn 90-talet delar tyvÀrr refnummer men kolla efter Blackbird, A13050 eller 13350. En som har en egen ref Àr den sista Blackbirden frÄn tidigt 00-tal A13353, den har Àven Breitlings coolaste lÀnk.
Jag har en 13353 med blÄ tavla ocksÄ...Tack!
Skulle köpt den @klockodile sÄlde.
Har en Omega men funderar pÄ en Breitling. Ngn större skillnad mellan mÀrkena eller enbart styling?
Tack för input!Skulle nog sÀga att överlag sÄ Àr de tvÄ jÀmförbara. De Àr bra bÄda klockor som funkar och tÄl en del. Mao vÀlj den vars utseende du gillar bÀst.
Bild! Tack.Min vita colt gmt Àr till salu om nÄgon Àr intresserad
Kan eventuellt ocksÄ tÀnka mig byta den mot en Àldre Chronomat med lÀnk.
Vid seriöst intresse och prisdiskussion sÄ skicka pm. Kan ordna fram fler bilder ocksÄ sjÀlvklart.Bild! Tack.
Vid seriöst intresse och prisdiskussion sÄ skicka pm. Kan ordna fram fler bilder ocksÄ sjÀlvklart.
Ja jag hĂ„ller med. Den Ă€r riktigt hĂ€rlig, men kommer bli liggandes hos mig. Ăr vĂ€ldigt förtjust i Seawolfen.En sjukt trevlig Colt om man gillar detaljer. Synd bara att tavlan Ă€r sĂ„ svĂ„r att fĂ„nga pĂ„ bild. Jag köpte den hĂ€r i stĂ€llet för den "vanliga" Colten.
Kan du inte PM:a fler bilder?Jag har en 13353 med blÄ tavla ocksÄ...
Men den Àr vÀrderad högre Àn 13350. PM om du Àr intresserad. HÄller pÄ att omstrukturera lite...
En riktigt trevlig Chronomat, min hÀlsarVad Àr det hÀr förresten?