Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Naturligtvis köper du en roleaux. Kolla pÄ c24/ebay och ca 2500 kanske sisÄdÀr?Första bilden, pÄ min första Bretling mÄste sÄ klart postas hÀr. Breitling, det ouppnÄeliga en gÄng i tiden. Jag var inne hos handlaren och tittade, provade, pratade, som om jag snart skulle köpa. Jag ville ha en, intensivt, men pengarna fanns inte. Det hÀr Àr ingen dyr klocka och ingen ny heller, men det Àr en Breitling, kopplad till mÄnga gamla kÀnslor.
Jag funderar direkt pÄ att köpa till en originallÀnk. Var hittar man en sÄn och vad betalar man? GÀrna tips pÄ vad jag ska tÀnka pÄ, ref nr m.m. Finns det speciella hemsidor dÀr jag kan leta?
Menar du Breitling specifikt? Varför dÄ kan man ju undra i sp fall... ETA kan ju varenda urmakare serva, krÀvs ju noll specialkunskap förutom grundutbildning.Jag skulle ocksÄ vilja slÀnga in en rekommendation för klockmaster globen.
Synd att utvecklingen gÄr mot endast 1 centralverkstad. Inte bra för nÄgon
Provade den nya pandan idag, riktigt trÄkig! Din Àr 100 ggr roligare.Premier frÄn -98
I rad tvÄ ser du att det var felstavat i rad ett. Jag bjuder pÄ den. Jag Àr inte sÄ van, varken som breitlingÀgare eller korrekturlÀsare.
Har jag gjort nÄgot dÄligt, mer Àr att det smög sig in ett stavfel? Menar du att de flesta Breitling chronomat pÄ c24/eBay Àr sisÄdÀr eller menar du att den jag köpte Àr sÀmre Àn de som Àr sisÄdÀr? Jag förstÄr inte riktigt. FörlÄt mig för det.Naturligtvis köper du en roleaux. Kolla pÄ c24/ebay och ca 2500 kanske sisÄdÀr?
han syftade nog mest pÄ vilken lÀnk du ska ha pÄ klockan...Har jag gjort nÄgot dÄligt, mer Àr att det smög sig in ett stavfel? Menar du att de flesta Breitling chronomat pÄ c24/eBay Àr sisÄdÀr eller menar du att den jag köpte Àr sÀmre Àn de som Àr sisÄdÀr? Jag förstÄr inte riktigt. FörlÄt mig för det.
Samma med swatchgroupMenar du Breitling specifikt? Varför dÄ kan man ju undra i sp fall... ETA kan ju varenda urmakare serva, krÀvs ju noll specialkunskap förutom grundutbildning.
Stort tack!Tja
Sök pÄ ref pÄ din klocka pÄ nÀtet sÄ kommer du hitta pilotlÀnken samt ref pÄ denna, DÀr finner du brÀdden.
Priset kan variera pÄ skicket.
LĂ€nkar se nedan
https://www.montredo.com/se/magasin/breitlings-referensnummer-foer-nyboerjare/
http://www.breitlingsource.com/watch_details/Chronomat_73.html
//Simon
Japp, det Àr halva nöjet. Jag har ingen klocka pÄ lÀnk just nu. Det ökar suget. Tror det blir kanon det hÀr.Nu Àr det bara att söka
//Simon
Trist utveckling, som gÄr mot monopol vilket Àr tveksamt om det ens Àr lagligt att medvetet stöta undan fullgoda alternativ för kunder.Samma med swatchgroup
300A eller Chronoduog/Chrono-duo Àr pilotlÀnken som passar. Grymt bra (och dyr). Pruta som f#n pÄ ebay-priserna, speciellt de tyska sÀljarna som har massor av tillbehör försöker alltid ta överpriser pÄ lÀnkar som de strippat pÄ lösa lÀnkbitar. Men min erfarenhet Àr att de Àr villiga att sÀlja vÀldigt mycket lÀgre Àn annonspriserna.Första bilden, pÄ min första Breitling mÄste sÄ klart postas hÀr. Breitling, det ouppnÄeliga en gÄng i tiden. Jag var inne hos handlaren och tittade, provade, pratade, som om jag snart skulle köpa. Jag ville ha en, intensivt, men pengarna fanns inte. Det hÀr Àr ingen dyr klocka och ingen ny heller, men det Àr en Breitling, kopplad till mÄnga gamla kÀnslor.
Jag funderar direkt pÄ att köpa till en originallÀnk. Var hittar man en sÄn och vad betalar man? GÀrna tips pÄ vad jag ska tÀnka pÄ, ref nr m.m. Finns det speciella hemsidor dÀr jag kan leta?
Really? Tvek pÄ den Kern....
RĂ€knat i pengar kanske!
PÄ vilket sÀtt? I försÀljning i butik? Eller för att de tvingar sina ADs klockor? Vore vÀldigt intressant att höra hur de nya modellerna sÀljer jÀmfört med de Àldre.RÀknat i pengar kanske!
Det skulle vara ? Inte !PÄ vilket sÀtt? I försÀljning i butik? Eller för att de tvingar sina ADs klockor? Vore vÀldigt intressant att höra hur de nya modellerna sÀljer jÀmfört med de Àldre.
#fakenews
Intressant.Och dÄ kan det om man har otur sluta med att man fÄr en franken tillbaka, som vÄr stackars vÀn @Dixie som fick fel visare för modellen. Han har dock fÄtt korrekta visare av mig, dags att byta nÄn gÄng eller Dixie?
Filosofi frÄn gymnasiet all over againIntressant.
LÄt oss leka med tanken att man servar klockan hos samma urmakaren. Efter service nr 8 har han byt ut allt (och sparat delarna). Senare sÀtter ihop klockan.
Hmmm...vem har den "riktiga" klockan sen?
(Theseusskeppet).