• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Dimma ute. Men tavlan levererar ÀndÄ.
AJ-EwvlORENF2oTUly_FZcbu9O_NOPjCzLgGlnDzRLQXW8nWYszpkDP4WyOqlWeMBYuW82IGbDKvuspCDlgLy3vRNpwxmvsVI47I4lBVyBPfGi_Ojz86P794kU9t04iil0D2Kkggo6Kp-Mc1B8LUYrKF-rku5i-i0gpRa63kvN6uUxlxYiejSh36pKTAWZZ_WDM0lKQ-8QCAbhAHOk5dthD4Ux6UgPs7VYkBd0gDBe4jk-peQx-2X-kITc0t6B882yzYvE8YmMADw4G_Kb3Cyixrrg0Tr5t66gG4PK6WeISrSgQGms5xtfnSsY4fnX-wZHfP1qkGZKyyebDl1eV9AbK7TVZWJgbQuZ3KKBFhWtB_YF0mwEjjGjscLqkJ3VHJIz0gGWDjrsyqw9jyUw8q6N5djr5T2-0o7CAQVLAM4cVzN3_J0KCiG9hrU9EoSdeEpnZpWM5I2x7sCOPlnMuLkaj7j_tPKTo82xeKXIhsMm4Rr9F-BjwmhkEPpbFH-WDolVEr4LoW4Tx9jYxqkFg-kIWgd4FzXHt82PfkB9P-3U00Rh39eZhXBSN_3HzeaYGmMIJKeRgHbXF9RDPsYloQtAYE3r5wlzOl8czGGycXZTpoq3_aTHZsGjSI7Mr6xdioSgPbgx_IeDdSDC0jc9cmc2FcwYbOcChLfZ5Wwj9YFHN3seS-Ox37ajRXZUWqgIuHbGk13q0f4eTKNKm0cDtWS9ltcUweg9btqmfQGtLIf036XIs148neh-T_zR_V0DsJgzIJ2K2CeXL2qzr-nAZpu0Bp46W4URhiYDmawGzh059g1sa-n4Xhx-FPobOim3rtNhoQ_OTJeruhswZn_BkQFnkcZOdpls6bQEAgNz_FiWexseLESuOl_sXH6Rkk8rTfI6R6jLAMgw=w1028-h1028
Oj oj oj va tavlan levererar! :hungry:

Sitter lite och suktar pÄ en skyracer igen Ängrar jag sÄlde den förra.

Ni som Àr lite mer insatta sÄg att det finns en special edition till salu men kan inte rikigt lÀsa mig till vad som Àr sÄ specielt förutom tavlan ?

breirthshxhzhzj.jpg

Ni som Àr lite mer insatta sÄg att det finns en special edition till salu men kan inte rikigt lÀsa mig till vad som Àr sÄ specielt förutom tavlan ?

breirthshxhzhzj.jpg
tqvlan och fÀrgerna brukar vara det speciella med breitlings flygar LE's !

Jag har velat ha en Breitling i sÀkert 18 Är, min arbetskamrat hade en b1 som jag tyckte var sÄ het, dock hade jag inte pengar till det dÄ. Idag klickade jag hem min första Breitling hÀr fÄr sÀlj avdelningen sÄ nu Àr det bara att vÀnta :)
grattis!
vilken har du köpt?
snÀlla sÀg att du knep den svarta cosmonauten?!

breirthshxhzhzj.jpg
Det finns nÄgra olika "special editions". Den pÄ bilden heter Patrouille Suisse. Det finns bland annat Àven en specialvariant som tagits fram tillsammans med flygbolaget Swiss, en version med Royal Air Force (RAF100) samt en Patrouille France. Som jag förstÄtt det hela Àr det bara tavlan och den röda randen som skiljer mellan den vanliga och Patrouille Suisse. PÄ Swiss-modellen Àr det andra visare.

FrÄgade en försÀljare pÄ Gran Canaria hur den nya kollektionen sÀljer, han sade att de sÀljer lika bra som Àldre modeller. Det Àr tydligen frÀmst östeuropéer som köper dem.

Tillbaka
Topp