Inte det vÀrsta! Tack för svarTror 1350 med spÀnne. Borde vara samma som vanliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte det vÀrsta! Tack för svarTror 1350 med spÀnne. Borde vara samma som vanliga.
Toksnygg!!!Breitling, Chronomat 44 med Silicon band i 2 ton samt viklÄs i blacksteal GUL Tavla med panda Dalis
//Simon
Oj oj oj va tavlan levererar!Dimma ute. Men tavlan levererar ÀndÄ.
grattis!Jag har velat ha en Breitling i sÀkert 18 Är, min arbetskamrat hade en b1 som jag tyckte var sÄ het, dock hade jag inte pengar till det dÄ. Idag klickade jag hem min första Breitling hÀr fÄr sÀlj avdelningen sÄ nu Àr det bara att vÀnta
tqvlan och fÀrgerna brukar vara det speciella med breitlings flygar LE's !Sitter lite och suktar pÄ en skyracer igen Ängrar jag sÄlde den förra.
Ni som Àr lite mer insatta sÄg att det finns en special edition till salu men kan inte rikigt lÀsa mig till vad som Àr sÄ specielt förutom tavlan ?
grattis!Jag har velat ha en Breitling i sÀkert 18 Är, min arbetskamrat hade en b1 som jag tyckte var sÄ het, dock hade jag inte pengar till det dÄ. Idag klickade jag hem min första Breitling hÀr fÄr sÀlj avdelningen sÄ nu Àr det bara att vÀnta
Tack! nÀ det var inte jag jag fick tag pÄ en superoceangrattis!
vilken har du köpt?
snÀlla sÀg att du knep den svarta cosmonauten?!
Grattis!Jag har velat ha en Breitling i sÀkert 18 Är, min arbetskamrat hade en b1 som jag tyckte var sÄ het, dock hade jag inte pengar till det dÄ. Idag klickade jag hem min första Breitling hÀr fÄr sÀlj avdelningen sÄ nu Àr det bara att vÀnta
Det Àr en A13352 men limiterad modell med pÀrlemorurtavla .Vilken ref Àr denna?
Tack! Jag fÄr kika pÄ den. VÀldigt fin.Det Àr en A13352 men limiterad modell med pÀrlemorurtavla .
Ălskar den. Men det finns Ă€ven andra varianter med MOP tavla, som inte Ă€r limiterade. Titta runt lite...Tack! Jag fĂ„r kika pĂ„ den. VĂ€ldigt fin.
GT Àr vÀl Breitlingmodeller som lanserats i samarbete med Bentley?SnabbfrÄga, vad Àr skillnaden mellan en breitling och en breitling gt? Har de samma vÀrde?
Om du gillar den sĂ„ köp. Den Ă€r inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt en dĂ„lig klocka.Tjena! Vad sĂ€ger experterna om A17380? Ăr bra sugen pĂ„ en nĂ€mligen.
Det finns nÄgra olika "special editions". Den pÄ bilden heter Patrouille Suisse. Det finns bland annat Àven en specialvariant som tagits fram tillsammans med flygbolaget Swiss, en version med Royal Air Force (RAF100) samt en Patrouille France. Som jag förstÄtt det hela Àr det bara tavlan och den röda randen som skiljer mellan den vanliga och Patrouille Suisse. PÄ Swiss-modellen Àr det andra visare.Sitter lite och suktar pÄ en skyracer igen Ängrar jag sÄlde den förra.
Ni som Àr lite mer insatta sÄg att det finns en special edition till salu men kan inte rikigt lÀsa mig till vad som Àr sÄ specielt förutom tavlan ?
Riktigt gosig.Min enda kompis pÄ kontoret, alla andra lediga
Det Àr lugnt, cheferna Àr sÀkert lediga. Surfa pÄ KS och ladda inför nyÄr.Fan vad det suger att "jobba" dessa tvÄ dagar....
Min chef sitter mittemot migDet Àr lugnt, cheferna Àr sÀkert lediga. Surfa pÄ KS och ladda inför nyÄr.
Min chef sitter mittemot mig
Tackar, A13380 Àr refenRiktigt gosig.
Vad Àr det för refnr?