• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nu har ni vÀl fÄtt vÀnta lÀnge nog :)
drar hela paketöppningen lite senare men hÀr fÄr ni en bild iallafall. Nu Àr det dags för band byte och sedan kÀk!
image.jpeg
MÀÀÀÀÀktigt!!!
 
  • Like
Reactions: Oli
SÄ himla kul! En helrÀtt modell. Woop
Tack :)
Har haft en 42mm SOH under en kort tid för ca 1 Är sedan men lÀngre Àn sÄ strÀcker sig inte min erfarenhet av Breitling. Denna kÀnns mer Breitling enligt mig och modellen sitter riktigt bra pÄ handleden och smiter lÀtt in under manschetten vilket Àr ett stort plus enligt mig :)
 
Tack :)
Har haft en 42mm SOH under en kort tid för ca 1 Är sedan men lÀngre Àn sÄ strÀcker sig inte min erfarenhet av Breitling. Denna kÀnns mer Breitling enligt mig och modellen sitter riktigt bra pÄ handleden och smiter lÀtt in under manschetten vilket Àr ett stort plus enligt mig :)
Den Àr enl mig en av de grymmaste modellerna, mest allround och fan svincool
 
Nyinkommen GMT. Köpt begagnad och dÀrmed med repig lÀnk. Lika bra Àr nog det för det kan inte gÄ mÄnga minuter innan första repan syns :)
20151002_173321.jpg
Grattis! Just den modellen har vuxit enormt pÄ mig. I början avskydde jag den, men nu tycker jag att den nÀstan Àr ett mÄste. Vi fÄr se de kanske blir en Breitling GMT inom kort :)
 
Tillbaka
Topp