Haha nÀ sÄ klartTjusigt
(Men dra inte paketöppningen hÀr, Spencer kanske spanar, han Àr lite smÄsugen pÄ en Bratte, men det pratar han inte sÄ högt om)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha nÀ sÄ klartTjusigt
(Men dra inte paketöppningen hÀr, Spencer kanske spanar, han Àr lite smÄsugen pÄ en Bratte, men det pratar han inte sÄ högt om)
MÀÀÀÀÀktigt!!!Nu har ni vÀl fÄtt vÀnta lÀnge nog
drar hela paketöppningen lite senare men hÀr fÄr ni en bild iallafall. Nu Àr det dags för band byte och sedan kÀk!
En kung i segmentet!Nu har ni vÀl fÄtt vÀnta lÀnge nog
drar hela paketöppningen lite senare men hÀr fÄr ni en bild iallafall. Nu Àr det dags för band byte och sedan kÀk!
Nu har ni vÀl fÄtt vÀnta lÀnge nog
Fet, riktigt lÀcker! Kul för dig Oli!Nu har ni vÀl fÄtt vÀnta lÀnge nog
Snyggt!Nu har ni vÀl fÄtt vÀnta lÀnge nog
SÄ himla kul! En helrÀtt modell. WoopNyinkommen GMT. Köpt begagnad och dÀrmed med repig lÀnk. Lika bra Àr nog det för det kan inte gÄ mÄnga minuter innan första repan syns
TackSÄ himla kul! En helrÀtt modell. Woop
Den Àr enl mig en av de grymmaste modellerna, mest allround och fan svincoolTack
Har haft en 42mm SOH under en kort tid för ca 1 Är sedan men lÀngre Àn sÄ strÀcker sig inte min erfarenhet av Breitling. Denna kÀnns mer Breitling enligt mig och modellen sitter riktigt bra pÄ handleden och smiter lÀtt in under manschetten vilket Àr ett stort plus enligt mig
Grattis! Just den modellen har vuxit enormt pÄ mig. I början avskydde jag den, men nu tycker jag att den nÀstan Àr ett mÄste. Vi fÄr se de kanske blir en Breitling GMT inom kortNyinkommen GMT. Köpt begagnad och dÀrmed med repig lÀnk. Lika bra Àr nog det för det kan inte gÄ mÄnga minuter innan första repan syns
Alla gÄnger!
Funkar??
Njae inte med mörk tavla, pÄ med ett military istÀllet
Funkar??
Aldrig, militÀrbandet stoppar jag i samma pÄse som bentleymodellerna!Njae inte med mörk tavla, pÄ med ett military istÀllet
Tycker det funkar perfekt. Svart tavla och bruna breitling-straps Àr den optimala kombon imo. Mkt bÀttre val Àn black-on-black... Dock Àr deras bruna alligator det optimala
Funkar??
Funkar, men den gör sig mycket bÀttre pÄ lÀnk Àn lÀder enligt mitt tycke. Men visst kan det vara kul att variera
Funkar??
SjÀlvklart! Riktigt snyggt...
Funkar??
don't be a hater... Canvas Àr coolAldrig, militÀrbandet stoppar jag i samma pÄse som bentleymodellerna!
Nyinkommen GMT. Köpt begagnad och dÀrmed med repig lÀnk. Lika bra Àr nog det för det kan inte gÄ mÄnga minuter innan första repan syns
Ăr det onödigt med tvĂ„ badklockor av snarlik modell? Funderar pĂ„ om den blĂ„ ska fĂ„ lĂ€mna...
Flyg, dÄ Àr det bara Breitling som gÀller! Vi vanliga dödliga pÄ landbacken fÄr helt enkelt motivera vÄra köp med att det Àr "bra skit".
Superocean funkar i luften med SjÀlvklart flög annan pilot under fotandet, safety first!
Fin den var! Det Àr inte original lÀnk det dÀr va?Fett! I dubbel bemÀrkelse.
Drömde f.ö. en mardröm inatt: att jag sÄlde min kÀra
till @Ricrob
Kan fortfarande dock inte bestÀmma mig vad som var lÀskigast: att jag drömde att jag sÄlde den eller att jag drömde om honom...
Tack. Jo orginal PRO 2Fin den var! Det Àr inte original lÀnk det dÀr va?
HÀrligt. Gillar de mindre modellerna. Du vill inte bjuda pÄ ett handledsskott pÄ a17380?Colt Automatic I & II. 15 Ärs skillnad. Stilren automat som alltid varit i lagom storlek. Ettan Àr 38mm och tvÄan 41mm.