• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Omega
2-Faktor
TÀnkte göra bestÀllningen av band i eftermiddag, sÄ om det Àr nÄgon som vill ha sÄ har ni dagen pÄ er. BestÀllningen görs vid 17-tiden.
 

Camo00

Patek
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Är det onödigt med tvĂ„ badklockor av snarlik modell? Funderar pĂ„ om den blĂ„ ska fĂ„ lĂ€mna...
Jo! PMa mig! :)
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag skulle aldrig fÄ för mig att kolla klockan i anlÀggning. DÄ ska jag ju skjuta mÀnniskor... Chefen ska befinna sig sÄ han/hon kan leda striden oberoende hur denne bÀr klockan. Stridskontakt anmÀls till toc och de har det koll pÄ tiden. Chef pÄ plats anmÀler in tiden och Àr som sagt oberörd ang hur klockan bÀrs. Inga exakta sekunder eller ens pÄ minuten som efterfrÄgas. Jag sÀger mytbildning... Men det finns ju alltid den dÀr förbannade kustjÀgaren som alla hÀnvisar till (alt en KB i matsalen). Slut frÄn fanjunkaren

Sorry för ot.

Ja lyssna pÄ militÀrpolisen nu pojkar...:cigar:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Hojta till om/nÀr du vill sÀlja Colten :)
TyvÀrr kunde man ju bara ta semester frÄn klocktrÀsket ett par Är sÄ den Àr sÀkert till salu snart. Dock var en annan först pÄ pucken att visa köpintresse sÄ jag lovade han första tjing om/nÀr jag sÀljer. Men jag lÀgger ditt intresse pÄ minnet sÄklart. Colt 2:an verkar poppis. Inte undra pÄ... stilren och förhÄllandevis billig :)
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
TyvÀrr kunde man ju bara ta semester frÄn klocktrÀsket ett par Är sÄ den Àr sÀkert till salu snart. Dock var en annan först pÄ pucken att visa köpintresse sÄ jag lovade han första tjing om/nÀr jag sÀljer. Men jag lÀgger ditt intresse pÄ minnet sÄklart. Colt 2:an verkar poppis. Inte undra pÄ... stilren och förhÄllandevis billig :)

Äh, det Ă€r bara att ta tillbaka ditt löfte till den personen. Det var sĂ€kert ingen viktig i alla fall. ;)
Helst vill jag ha en med blÄ tavla men den verkar svÄr att fÄ tag pÄ.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
HÀr kommer lite bilder pÄ den jag suktat efter sedan jag sÄg den för första gÄngen runt 2008. Fick den idag!
Oj oj, den första Blackbirden med dubbeldatum kan vara det bÀsta Breitling slÀppt de sista tio Ären. Very nice. Har aldrig Àgt en sÄdan men vet att den gör sig helt stört bra pÄ det bruna alligatorbandet. Grattis. :hungry:
 

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
Den Àr sÄ jÀkla hÀrlig med den datumvisningen. Stort grattis och sÄ jefla nice med lite drag i trÄden.
Tackar :) Inte bara datumvisnignen, jag Àr helt frÀlst i placeringen pÄ subtavlorna!

Riktigt fet! ;)

Tack, jag Àr riktigt nöjd! Lagom bratte med nedtonat bling med den borstade boetten och lÀnken. :)

Oj oj, den första Blackbirden med dubbeldatum kan vara det bÀsta Breitling slÀppt de sista tio Ären. Very nice. Har aldrig Àgt en sÄdan men vet att den gör sig helt stört bra pÄ det bruna alligatorbandet. Grattis. :hungry:
HÄller med till 100% Bruna alligator sÀger du? TÄl att funderas pÄ..

Men sÄ lÀnge fÄr man vara nöjd med denna skönheten :D
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Eftersom jag haft bĂ„de vit och svart MÅSTE jag ju fixa en blĂ„ ocksĂ„. Den kan Du fĂ„.köpa sen...

DSC_0286.JPG

Ja tack! Försöker köpa din gamla svarta av polaren men han vÀgrar sÀlja.

Jag har faktiskt mailat 2ggr pÄ en blÄ pÄ C24 men sÀljaren vÀgrar att svara.
 
Topp