More black, helt fantastiskt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Once u go black
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inget Breitling på Baselworld 2020.
Jag kanske har missat detta och ni redan diskuterat det men är det ett stålarmband på klockan i mitten? Bilden är från Basel i år.![]()
Jag tycker att armbandet i mitten ser ascoolt ut. Tips mottages på vad denna typ av armband kan tänkas kallas eller var jag kan köpa ett.
Denna stålarmband har man tidigare kunnat köpa ihop med Navitimer modellen, iallafall jag såg hos Stjärn urmakarna ca år 2013.Jag kanske har missat detta och ni redan diskuterat det men är det ett stålarmband på klockan i mitten? Bilden är från Basel i år.![]()
Jag tycker att armbandet i mitten ser ascoolt ut. Tips mottages på vad denna typ av armband kan tänkas kallas eller var jag kan köpa ett.
Tack. Från den vilkeln får jag en liten känsla handfängsel. Undra hur det är att bära...Kan det vara detta?
![]()
kyskhetsbälteTack. Från den vilkeln får jag en liten känsla handfängsel. Undra hur det är att bära...
![]()
![]()
![]()
![]()
Finns det någon sån här på forumet ?
Har börjat gilla modellen helt plötsligt.
![]()
Såg det. Blev lite sugen på en orange.Jag skulle inte bli så förvånad om den kommer att utgå nu när man har presenterat den nya varianten (den med stora siffror). Båda finns på Breitlings hemsida fortfarande, men man verkar ligga lite efter där (Aviator 8 har ännu inte uppdaterats).
UppeGodmorgon! Airborne säger att det är dags för tråden att vakna.
![]()
Är det någon som har erfarenhet av Superocean Chronograph 42 ?
Funderar på den eller Avenger 2 Chronograph som nästa inköp.
Kom gärna med input
![]()
![]()
Kul att läsaÄr själv barnsligt förtjust i min avenger 2, buren dagligen sen i höstas. Gäller att inte vara rädd för repor dock då länken är poleradSer snart borstad ut
![]()
![]()
Utan att lägga in någon kritik i frågeställningen, så undrar jag ändå vad det är som gör att du känner så?Den här har fan OWG potential. Längesedan jag kände så...
![]()
Gulp, jag trodde för ett ögonblick att du gått och blivit otrogen!It’s possibly happening!
Gå in och rösta i Georges Kerns Insta story
![]()
Fina klockor ska användas i mitt tycke. Helt rätt!Är själv barnsligt förtjust i min avenger 2, buren dagligen sen i höstas. Gäller att inte vara rädd för repor dock då länken är poleradSer snart borstad ut
![]()
![]()
Supersnygg!Var är alla lumeshots?![]()
![]()
Finns det någon sån här på forumet ?
Har börjat gilla modellen helt plötsligt.
![]()
Speciellt brattarKänns ouppnåeligt att försöka hålla klockor och länkar borta från repor.
Kan inte riktigt komma över dessa toy:igt skeva siffror. Kan inte bestämma mig för om de försökt vara lite vilda och skeva med flit, eller om designavdelningen är praos.It’s possibly happening!
Gå in och rösta i Georges Kerns Insta story
![]()