• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

coolrader

Panerai
2-Faktor
En monokrom bild pÄ min A17345 Superocean Professional, kul med filter :D
:breitling:
IMG_20190823_234740_573.jpg
 
C

Coach

Guest
Har en fundering ang Breitlings viklĂ„s och gummin. Är det samma storlek pĂ„ viklĂ„set för bĂ„de 22 och 24mm gummin eller Ă€r det olika storlekar ?
SÄg ett viklÄs till salu dÀr det satt ett 24mm pÄ nu men kommer isf behöva byta gummit till ett 22mm, om det gÄr att göra sÄ.

Help please :)
 

DynamitBosse

Breitling
Jaha, dÄ fÄr man vara med hÀr och umgÄs.
IMG_0690.jpg


FrÄgor pÄ det:
1. Var pÄ nÀtet köper jag till det blÄa "mesh"-gummiarmbandet med viklÄs?
2. NÄgon som har erfarenhet av att plocka bort lÀnkbit sjÀlv? Vilket verktyg anvÀnde du?

MVH
Nöjd ny medlem i Breitling-familjen
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Har en fundering ang Breitlings viklĂ„s och gummin. Är det samma storlek pĂ„ viklĂ„set för bĂ„de 22 och 24mm gummin eller Ă€r det olika storlekar ?
SÄg ett viklÄs till salu dÀr det satt ett 24mm pÄ nu men kommer isf behöva byta gummit till ett 22mm, om det gÄr att göra sÄ.

Help please :)

Dessa gummi finns i alla fall i 24/20 utförande. DÄ passar ett 22/20 pÄ det lÄset.
 
C

Coach

Guest
Dessa gummi finns i alla fall i 24/20 utförande. DÄ passar ett 22/20 pÄ det lÄset.
Ok sÄ hade jag köpt ett viklÄs med 22mm gummi ifrÄn början sÄ hade viklÄset varit i exakt samma storlek som ett viklÄs med 24mm gummi ? Vill bara dubbelkolla sÄ jag fattat rÀtt.
 

Rulle

Audemars
Jaha, dÄ fÄr man vara med hÀr och umgÄs.
IMG_0690.jpg


FrÄgor pÄ det:
1. Var pÄ nÀtet köper jag till det blÄa "mesh"-gummiarmbandet med viklÄs?
2. NÄgon som har erfarenhet av att plocka bort lÀnkbit sjÀlv? Vilket verktyg anvÀnde du?

MVH
Nöjd ny medlem i Breitling-familjen
grattis till en super fin klocka

pröva klockmaster globen!
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Ok sÄ hade jag köpt ett viklÄs med 22mm gummi ifrÄn början sÄ hade viklÄset varit i exakt samma storlek som ett viklÄs med 24mm gummi ? Vill bara dubbelkolla sÄ jag fattat rÀtt.

Jag skulle sÀga att det Àr sÄ. 24/20 eller 22/20. Vet inte om det finns 24/22. Jag har aldrig sett nÄgra I alla fall.
 

Anstalten

Breitling
Jaha, dÄ fÄr man vara med hÀr och umgÄs.
IMG_0690.jpg


FrÄgor pÄ det:
1. Var pÄ nÀtet köper jag till det blÄa "mesh"-gummiarmbandet med viklÄs?
2. NÄgon som har erfarenhet av att plocka bort lÀnkbit sjÀlv? Vilket verktyg anvÀnde du?

MVH
Nöjd ny medlem i Breitling-familjen
Sjukt snygg, gÄr sjÀlv i samma tankar. Vilken storlek Àr det?
 
Topp