Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har en fundering ang Breitlings viklĂ„s och gummin. Ăr det samma storlek pĂ„ viklĂ„set för bĂ„de 22 och 24mm gummin eller Ă€r det olika storlekar ?
SÄg ett viklÄs till salu dÀr det satt ett 24mm pÄ nu men kommer isf behöva byta gummit till ett 22mm, om det gÄr att göra sÄ.
Help please![]()
Ok sÄ hade jag köpt ett viklÄs med 22mm gummi ifrÄn början sÄ hade viklÄset varit i exakt samma storlek som ett viklÄs med 24mm gummi ? Vill bara dubbelkolla sÄ jag fattat rÀtt.Dessa gummi finns i alla fall i 24/20 utförande. DÄ passar ett 22/20 pÄ det lÄset.
grattis till en super fin klockaJaha, dÄ fÄr man vara med hÀr och umgÄs.
![]()
FrÄgor pÄ det:
1. Var pÄ nÀtet köper jag till det blÄa "mesh"-gummiarmbandet med viklÄs?
2. NÄgon som har erfarenhet av att plocka bort lÀnkbit sjÀlv? Vilket verktyg anvÀnde du?
MVH
Nöjd ny medlem i Breitling-familjen
Ok sÄ hade jag köpt ett viklÄs med 22mm gummi ifrÄn början sÄ hade viklÄset varit i exakt samma storlek som ett viklÄs med 24mm gummi ? Vill bara dubbelkolla sÄ jag fattat rÀtt.
StrÄlande dÄ vet jag det. Tack för svarJag skulle sÀga att det Àr sÄ. 24/20 eller 22/20. Vet inte om det finns 24/22. Jag har aldrig sett nÄgra I alla fall.
Tackar!grattis till en super fin klocka
pröva klockmaster globen!
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-yachting.118431/Skojig model. Var finns annonsen?
dom pÄ nÀtet brukar oftast bli dyrare dessutomTackar!
Ja, det fÄr vÀl bli AD. Verkar ju omöjligt att hitta via nÀtet.
Sjukt snygg, gÄr sjÀlv i samma tankar. Vilken storlek Àr det?Jaha, dÄ fÄr man vara med hÀr och umgÄs.
![]()
FrÄgor pÄ det:
1. Var pÄ nÀtet köper jag till det blÄa "mesh"-gummiarmbandet med viklÄs?
2. NÄgon som har erfarenhet av att plocka bort lÀnkbit sjÀlv? Vilket verktyg anvÀnde du?
MVH
Nöjd ny medlem i Breitling-familjen
Sjukt snygg, gÄr sjÀlv i samma tankar. Vilken storlek Àr det?
Sjukt snygg, gÄr sjÀlv i samma tankar. Vilken storlek Àr det?
StÀmmer. 42 och 46 har vitt datumfönster medan 44 har svart. Lite mÀrkligt men jag tackar dÄ jag tycker det Àr snyggare och jag ville ha mellanstorleken för min handled.Det ser ut som en 44:a
Ha ha men va seeeegt! Mr slow fÄr du heta framöver![]()
Denna öppningen ska jag hÄlla lite pÄ för detta Àr en jÀvligt fin klocka!
kan ge dig denna nu dÄ!Ha ha men va seeeegt! Mr slow fÄr du heta framöver![]()
Chronomat Frecce Tricolori...?kan ge dig denna nu dÄ!![]()
FörstÄr inte varför @PCB's chronomat yachting inte redan har blivit sÄld?!?
super pris pÄ en super cool chronomat
hÀr Àr tvÄ bilder pÄ min 13047 yachting!
![]()
![]()
kan ge dig denna nu dÄ!![]()
Den dĂ€r enda bretling som Ă€r vettig storlek pĂ„ 41?Ăr pĂ„ kontoret och jobbar hĂ„rt med att fundera pĂ„ om man ska försöka byta bort Superocean Pro:n mot nĂ„n Chronomat istĂ€llet...
![]()
41,5mm, mycket trevlig klocka om Àn lite för nÀtt pÄ min 19,5 cm handledDen dÀr enda bretling som Àr vettig storlek pÄ 41?
Klart frÀck med gul tavla.@DrDre En gul!
inte ofta man kollar runt pÄ chrono24 och hittar en som Àr i bÄde nyskic och fullset
sÀgs att den ska vara nos men tvivlar lite men samtidigt Àr den kvivskarp![]()
![]()