Den klockan kommer jag sakna men jag vet att den kommit till det perfekta hemmetStort tack till @Spincini för grymt impulsköp av en badass Seawolf pÄ Pro II-lÀnk
Nu finns det en mysig vintage Chronomat pÄ K&S...just sayin'...
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den klockan kommer jag sakna men jag vet att den kommit till det perfekta hemmetStort tack till @Spincini för grymt impulsköp av en badass Seawolf pÄ Pro II-lÀnk
![]()
Jag vill bara pÄminna om att du bad mig stoppa dig om du fick för dig att sÀlja seawolfen. KÀnner att vi inte jobbar sÄ bra ihop pÄ den fronten - du kör ju pÄ i lönndomDen klockan kommer jag sakna men jag vet att den kommit till det perfekta hemmet![]()
Fick ett erbjudande om en Breitling som gÄr i ton med mina tribalerJag vill bara pÄminna om att du bad mig stoppa dig om du fick för dig att sÀlja seawolfen. KÀnner att vi inte jobbar sÄ bra ihop pÄ den fronten - du kör ju pÄ i lönndom
Faaan flippar jÀvulen Àr o hÀlsar pÄ..jag har blivit sugen pÄ en Evo night mission o har inte rÄd att ha bÄda..övertala mig nu att behÄlla stÄlfisken för den e ju magisk med blÄ tavla Ä andra sidan Àr ju helsvart ocksÄ snyggtha en fin bratte tisdag
![]()
Hej!
Ăr nybörjare pĂ„ det hĂ€r med automat-ur och Ă€r intresserad av en super-ocean frĂ„n 07, den Ă€r enligt Ă€garen provtryck & de har gĂ„tt "igenom" den i Ă„r.
Men nÀr Àr det dags för service?
Var servar man i Ărebro med omnejd? pris cirka?
Allt gott
Tackar, har de i Ätanke. Ska titta pÄ denna SuperOcean imorgonDet Àr jÀttesvÄrt att sÀga dÄ "gÄtt igenom" egentligen inte sÀger nÄgonting. Pris för service kan vi sÀga 3000kr.
Tjusigt!Stort tack till @Spincini för grymt impulsköp av en badass Seawolf pÄ Pro II-lÀnk
![]()
Tack igen för en trevlig affÀr![]()
Tjusigt!
Och bara för nÄgra dagar sedan satt denna pÄ din handled.
Men nu Àr det min!
Ăntligen kan man vara i den hĂ€r trĂ„den "pĂ„ riktigt!"![]()
du Àr ju definitivt ej frisk...Stort tack till @Spincini för grymt impulsköp av en badass Seawolf pÄ Pro II-lÀnk
![]()
du Àr ju definitivt ej frisk...
du borde ta och sjuka dig frÄn jobb och kurera dig tillsammans med din nya klocka
men du denna klÀr dina jÀtte armar bÀttre!!
sjukt snygg!
tycker att du ska ha en sÄn hÀra som andra klocka..Hehe helt sant, tre Brattar pÄ tio dagar - dÄ Àr man nog kroniskt flippsjukMen hÄller med om att jag nog hittat rÀtt storlek nu
![]()
Sjukt cool!! Kanske nÀsta vecka...tycker att du ska ha en sÄn hÀra som andra klocka..![]()
du Àr ju definitivt ej frisk...
du borde ta och sjuka dig frÄn jobb och kurera dig tillsammans med din nya klocka
men du denna klÀr dina jÀtte armar bÀttre!!
sjukt snygg!
har du ingen dunderhonung till mig sĂ„ jag kan bli manlig?Ăr du avundsjuk pĂ„ armarna?
Du mÄste Àta mer gröt har jag ju sagt.
![]()
Stort tack till @Spincini för grymt impulsköp av en badass Seawolf pÄ Pro II-lÀnk
![]()
TackRiktigt riktigt fin!
Var pÄ vÀg att byta till mig en sÄn för 2 Är sedan. Men Ängrade mig. JÀttefin.tycker att du ska ha en sÄn hÀra som andra klocka..![]()
Grymt!!
Snyggt
hade den bara haft en airbornebezel sÄ hade det varit 10/10 möjligaVar pÄ vÀg att byta till mig en sÄn för 2 Är sedan. Men Ängrade mig. JÀttefin.